Het grote "Gespot" topic
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ging 'ie toevallig naar de sloop?
- V300 register
- Verbannen
-
Toevallig heb ik vanochtend op dezelfde locatie nog een bloedmooie zwarte 740 Turbo Intercooler gezien. Op de kentekenplaathouder stond "Volvo 700 Vereniging". Het kenteken begon dacht ik met SH.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;67816 schreef : Rond 18:45 heb ik op de Europalaan in Utrecht een zeer mooie 78'er 343 gespot. Het was een rode met de oude stalen velgen. Ik zat in de bus die vanuit tegenovergestelde richting reed. De 343 stond voor een verkeerslicht. Helaas begon het verkeer vanuit de tegenovergestelde richting te rijden en haalde een bestelbus de 343 in. Hierdoor kon ik het kenteken niet lezen. Dat het om een 78'er ging weet ik wel (bijna zeker), want hij had gele kentekenplaten en de oude stalen velgen. Zeker nu ik bedenk dat er laatst zo'n rode 343 te koop stond op internet. Deze auto was geloof ik bekend op het forum. Een kennis van een clublid heeft er geloof ik in gereden. Het was dacht ik een binnenslaper geweest, voor zover ik onthouden heb.
Toevallig heb ik vanochtend op dezelfde locatie nog een bloedmooie zwarte 740 Turbo Intercooler gezien. Op de kentekenplaathouder stond "Volvo 700 Vereniging". Het kenteken begon dacht ik met SH.
Oud type velgen zaten er volgens mij tot '80 op. In ieder geval '79...Als het om die ene rode ging, waar iemand (ik dus) naar ging kijken, was het een 79'er...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Die 360 ziet er echt FAN-TAS-TISCH uit, met leren bekleding, mooie sportvelgjes, spoiler erop, lak nog in uitstekende staat... Prachtig!! :worship: