Het grote "Gespot" topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2008 02:11 #728142 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic
Gespot op parkeerplaats NS bij station in Oss, een witte 340 DL kenteken NH-82-JH. Mooie bak, zag er goed uit, zo bekeken vanaf 100 meter

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2008 09:56 #728151 door V300 register

volvofiel;68544 schreef : Kan wel een opknapbeurtje gebruiken...
HV is trouwens midden '82.

Zie ik een oud neusje? Een broertje van mijn auto!:worship:

Nee, hij heeft geen "oude neus".

Ik heb de auto wel eens eerder gespot en toen reed er als ik mij goed herinner een wat oudere vrouw in. Op de site van de RDW zie ik dat het kenteken van deze auto op 30-08-2007 overgeschreven is op naam van een nieuwe eigenaar. Ik weet zeker dat toen die zandkleurige achterklep erop is gekomen. Die keer dat ik deze auto spotte, had hij dit nog niet. Volgens mij had hij toen ook nog geen plamuur. Zo oud is die plamuur dan ook weer niet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2008 15:31 #728162 door V300 register
Ik heb de auto wel eens eerder gespot en toen reed er als ik mij goed herinner een wat oudere vrouw in. Op de site van de RDW zie ik dat het kenteken van deze auto op 30-08-2007 overgeschreven is op naam van een nieuwe eigenaar. Ik weet zeker dat toen die zandkleurige achterklep erop is gekomen. Die keer dat ik deze auto spotte, had hij dit nog niet. Volgens mij had hij toen ook nog geen plamuur. Zo oud is die plamuur dan ook weer niet.[/quote]

Als het een nieuwe egenaar is dan is er nog hoop! De plamuur kan oud of nieuw zijn, alleen zie ik vooral veel roestige plekken elders..en dat is al een tijdje bezig zonder behandeling,zo lijkt het. Daardoor kreeg ik de indruk dat ie er niet veel mee doet.
Het is niet zo erg ver weg voor mij, ik ga er wel een keertje heen, even babellen :bla:...ben zelf nu ook wel benieuwd...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2008 16:29 #728165 door V300 register

racousho;68614 schreef : Als het een nieuwe egenaar is dan is er nog hoop! De plamuur kan oud of nieuw zijn, alleen zie ik vooral veel roestige plekken elders..en dat is al een tijdje bezig zonder behandeling,zo lijkt het. Daardoor kreeg ik de indruk dat ie er niet veel mee doet.

Het is niet zo erg ver weg voor mij, ik ga er wel een keertje heen, even babellen ...ben zelf nu ook wel benieuwd...

Misschien zien we dan de eigenaar vanzelf wel op het forum verschijnen, zodat deze 343 toch nog een tijdje op de weg kan blijven...

Als je de eigenaar niet kan vinden, kan je altijd nog een flyer achter de ruitenwisser stoppen met het adres van de website.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2008 17:31 #728168 door V300 register
haha, ik gisteren, een donker grijze!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2008 18:40 #728173 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote "Gespot" topic
Wat zag ik vandaag? De eigenaar van de blauwe Winner heeft er een auberginekleurige 340 bijgekocht!!:)

In het flitsende voorbijgaan vandaag zag ik hem in mijn ooghoeken. Afgelopen week heeft de jongen trouwens een dubbele set verstralers op de Winner geschroefd. Stoer!:worship:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-09-2008 22:37 #728236 door V300 register
Vandaag hebben mensen in omg. Den Haag/Leiden meer dan genoeg kans gehad mij te spotten. Ik ben namelijk na een tip van No? (nog bedankt daarvoor :worship: ) naar Autodemontage De Graaf in Leiden gereden voor een motor van de elektrische ramen. Dure sloper trouwens, maar dat terzijde. De 5-deurs waarvoor ik kwam had inderdaad nog mooie elektrische raampjes voor. Motortjes er uit gehaald, plus mechaniek bijrijderskant (iemand nog interesse?). Maar... er zat ook CV in, die heb ik er dus ook uitgesloopt, inclusief stangetjes!

Ik zit er aan te denken om a.s. donderdag middag nog even terug te gaan, want ik heb in de haast (toko was al aan het sluiten...) niet de kabeltjes die bij het middenconsole paneeltje horen los kunnen trekken/knippen en er zat een klokkenwinkel in met econometer en buitentemp. meter. Dat moet er natuurlijk nog wel even uit.

Als ik toch bezig ben: Iemand nog behoefte aan een grijs 5-deurs interieur met skiluik in de achterbank en stof inzet + extra kaartenvakken aan de deuren? Reken bij deze sloper op een flink bedrag, maar bij interesse laad ik de hele zooi achterin...

Oh, in dat geval ben ik trouwens ook do middag weer in omgeving leiden/den haag te spotten ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2008 08:35 #728278 door V300 register

setsunakaede;6869 schreef : Iemand nog behoefte aan een grijs 5-deurs interieur...

Sedan?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2008 13:04 #728292 door V300 register
neh, hatch.
Maakt dat dan verschil, behalve de rugleuning achter?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2008 13:54 #728296 door V300 register
Dacht ik wel ja. De manier van bevestiging toch?

Moderators: Mark Smeets