Het grote "Gespot" topic
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Neerlands trots;65777 schreef : Ik denk dat Frans gelijk heeft dat er in Noord-Nederland minder zijn verkocht, want ik zie ze hier zelden. Het is lang zo geweest dat de tweedehandsjes uit het zuiden langzaam naar het noorden verschoven, maar ook nu zijn er nauwelijks 300s te bespeuren. Hoeveel zijn er eigenlijk nog op de weg in NL?
Dat er in het Zuiden des lands meer 340's/360's rijden dan in het Noorden des lands kan komen omdat de 340/360 ook in het Zuiden is gebouwd. Misschien voelen de Brabanders en Limburgers zich toch wat meer verbonden met de 300-serie dan de Nederlanders boven de grote rivieren?

Binnenkort komt de BOVAG weer met nieuwe cijfers naar buiten omtrent het Nederlandse wagenpark. De afgelopen twee jaar is het wel hard gegaan met de 340/360. Ik kijk eerlijk gezegd niet zo naar die cijfertjes uit, want dan zal duidelijk worden dat de 340/360 een zeer snel uitstervend type automobiel is.
Vandaag kwam ik nog een der laatste 340 Specials tegen. Het kenteken DV-LZ-01 dateert uit 1992. Foto is genomen op de Harstenhoekweg in (beter gezegd "op") Scheveningen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als iemand een nieuw voorscherm nodig heeft en er niet zuinig op is en 'm dus zo weer langs een paal op trekt, kun je 'm beter verkopen aan iemand die z'n wagen liefheeft. Niet dan?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ze zakken soms wat naar beneden in t midden had mijn witte ook.. maar dat kwam omdat de boel daar roestig was of omdat de bevestigingen los zaten.. weer omhoog duwen die handel en goed vastzetten helpt
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ratelratel, gaat er al een lampje branden?