Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Gisteren en eergisteren dezelfde 340 gezien. Een bronskleurige die ik weleens op het Centraal Station in Doetinchem zie. Beide keren reed hij van Ulft naar Doetinchem.
Verder vandeweek nog een matige 340DL in Gaanderen.
En natuurlijk die mooie spot, maar ik wacht nog op de foto's. Het was een zeldzame, dat wel....:yeah:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;65684 schreef : Ben je nu gestationeerd in Eersel ofzow? Ik ben jarenlang vaste klant geweest in 't bolleke, t jerommeke...ietswat daarvoor vaste klant op Odradastraat nr 10 (ok ok, daar woonde ik tot mn 16e)
Bij het rythovius college stonden er vroeger ook een stuk of 3...
Mijn vriendinneke woont in Eersel (Kraanvogelweg), is ook een echte autochtoon. Vandaar dat ik er vaak ben. Als mijn huis verkocht is (staat te koop i.v.m. echtscheiding) is 't de bedoeling dat ik ook officieel emigreer naar de Parel van de Kempen. Je kunt slechter wonen! Nou ben ik geen kroegtijger, de enige kroeg waar ik tot dusver binnen ben geweest, is de Mert, afgelopen carnaval.
grtz,
Rick
- V300 register
- Verbannen
-
Die vriend die naast mij liep zei: hee, kijk, een gebakje. :humor: (zo noem ik mijn auto ook altijd) Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik denk dat Frans gelijk heeft dat er in Noord-Nederland minder zijn verkocht, want ik zie ze hier zelden. Het is lang zo geweest dat de tweedehandsjes uit het zuiden langzaam naar het noorden verschoven, maar ook nu zijn er nauwelijks 300s te bespeuren. Hoeveel zijn er eigenlijk nog op de weg in NL?
Naast dat ik er geen zie word ik zelf ook niet gespot, terwijl ik met de 344 toch al weer 25.000 km heb gereden in zeven maanden... Zwaar frustrerend! Misschien moet ik op het grijsblauw toch eens wat schreeuwerige oranje accenten aanbrengen. Dat moet toch helpen! :yeah: