Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Verder vaak een beige-metallic 340 geparkeerd op de Dijk in Eersel. Ziet er nogal shabby uit.
Ik wilde overigens een paar flyers in mijn auto's leggen, maar om de een of andere reden krijg ik de flyer met geen mogelijkheid gedownload. Krijg telkens de melding dat het bestand is beschadigd. Iemand een idee??
grtz,
Rick
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Later op de snelweg een rode 360 5-deurs. En op m'n laatste dag nog ergens in een dorpje bij toeval een Vario 3 deurs van voor '85. Met de knipperlichtjes op de voorschermen. Verder niks gezien, helaas...
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
metallicus;65577 schreef : Die in Eersel was niet de RV78TF (was daar met de vario). Een 89-er handbak. Kenteken begon volgens mij met XX. Zag er volgens mij goed uit.
Verder vaak een beige-metallic 340 geparkeerd op de Dijk in Eersel. Ziet er nogal shabby uit.
Ik wilde overigens een paar flyers in mijn auto's leggen, maar om de een of andere reden krijg ik de flyer met geen mogelijkheid gedownload. Krijg telkens de melding dat het bestand is beschadigd. Iemand een idee??
grtz,
Rick
Ben je nu gestationeerd in Eersel ofzow? Ik ben jarenlang vaste klant geweest in 't bolleke, t jerommeke...ietswat daarvoor vaste klant op Odradastraat nr 10 (ok ok, daar woonde ik tot mn 16e)
Bij het rythovius college stonden er vroeger ook een stuk of 3...