Het grote "Gespot" topic
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;59202 schreef : Dit is fantastisch al die foto's. Erg tof dat je ze wilde maken en laat zien. De 300 is best nog wel populair. Misschien blijven er uiteindelijk wel meer 300 types over dan 400 types. En dat komt ook, omdat er een prettige, leuke, opgewekte, dynamische, etc. etc, V3C is.
De komende tijd zal ik best wat vaker met mijn camera op pad gaan. Ik hoop dus meer 340's te spotten. Helaas kan ik niet elke 340 fotograferen die ik zie, omdat ze soms als een raket voorbij scheuren.

De JZ-13-TY die ik op de foto heb gezet, is inderdaad erg roestig. Op het linker voorportier zat allemaal zwarte tape om de roest te camoufleren. Ook de linker buitenspiegel zat met tape vastgeplakt. Ik vrees dat deze 340 niet lang meer te gaan heeft.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Hoe heet die weg daar ook weer? Liemersweg? Of is dat alleen in het gedeelte Doetinchem?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wat was 't ook weer, ik dacht SL-04-RL.
Echt prachtig, rood glimmend, in topstaat en.... met een oud vrouwtje achter het stuur:lol::humor:
Het was dezelfde auto als die ik een tijdje geleden bij Fixet in Ulft heb gespot:)
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;59634 schreef : Ook gisteren gespot tijdens onderhoudswerkzaamheden op de rotonde in Doetinchem, vlakbij tankstation Fokko Meijer: een rode GLT!
Wat was 't ook weer, ik dacht SL-04-RL.
Echt prachtig, rood glimmend, in topstaat en.... met een oud vrouwtje achter het stuur.
Deze 360 GLT is met recht een bejaardenraket. Zo'n 360 is best een snelle wagen voor 75+.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Aan de staat van de auto te zien zijn er nog niet veel kilometers onder de banden doorgegleden en de kilometers die hij al gereden had waren er van betrekkelijke rust.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Had het vermoeden dat deze bestuurder eerder die avond een gezellige BBQ heeft bijgewoond

Gr; Wouter.