Het grote "Gespot" topic
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dat ik die auto in zo'n klein dorp als het onze nog nooit gezien had zeg.
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;57981 schreef : Ik let er ook op, daarom heb ik mij hier ook aangemeld. Ik meld hier alleen de 340's waarvan ik het kenteken nog weet.
Heb trouwens een paar maanden geleden de RV-78-TF ook nog zien rijden. Reed eens op een zondag op de Graadt van Roggenweg in Utrecht. Toen ik later keek op deze site, bleek het een auto van een clublid te zijn!
Heee wat leuk!
Dat was ik!
Wanneer en hoe laat was dat
. En waar is die weg ook alweer.. 
Ik heb vandaag een mooie witte (zelfde kleur als ik) 5drs vario in NIEUWSTAAT gezien.
Helemaal GEEN roest, nergens ook maar 1 plekje. Geen krasje, geen deukje... glimmend en mooi. Voorbalk 100% intact.
SX-61-ZS
enteken https://www.rdw.nl/Ovi/KentekenImage.ashx?A=VFk3MltU Voertuigsoort personenauto Merk VOLVO Handelsbenaming 340 DL S6 Brandstof Benzine Vervaldatum APK 19-05-2009 Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 27-05-2008
Datum eerste toelating 15-01-1988 Datum aanvang laatste tenaamstelling 27-05-2008 Datum eerste afgifte Nederland 15-01-1988
Later toen ik wegreed zag ik een vrouw van eind 30/begin veertig instappen..
- V300 register
- Verbannen
-
Kwam toen uit Maastricht, heb iemand afgzet aan de beurszijde van het CS Utrecht en ben toen via graadt van roggenweg naar de A2 gereden..
- VolvoMafia Walter Saris (GAST)
- Nieuw lid
-
elpee;58176 schreef : gisteren tijdens de toertocht nog een 300 gespot op een oprit. vlak voor het weggetje slecht wegdek maar toch nog goed begaanbaar.
Is deze door andere misschien ook gespot?
Yep, heb m ook gezien. Vlak na een bocht naar rechts
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;58511 schreef : Aah nou weet ik het weer.. paar maanden geleden.. Zou kunnen dat ik opweg was naar de ALV!
Kwam toen uit Maastricht, heb iemand afgzet aan de beurszijde van het CS Utrecht en ben toen via graadt van roggenweg naar de A2 gereden..
De Graadt van Roggenweg is inderdaad dichtbij Utrecht CS. Het was aan het einde van de middag dat ik jouw 340 spotte. In Utrecht was het toen koopzondag.
- V300 register
- Verbannen
-
.Ik heb vandaag trouwens voor t eerst in een maand met de 340 gereden!
Was wel apart, zwaar sturen, lichte koppeling, hakerige bak
En hij stonk. Maar o wat was het heerlijk. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-