- Berichten: 19
164 '70 Geheelrestauratie
- Dick Kallemein (GAST)
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Pieter Jansens
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 102
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Steven Bleeker
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 210
Makkelijker aan het motorblok kunnen werken. Je kan nu ook het motorblok onderste boven hangen."Pieter Jansens" schreef:
En wat is het nut daarvan eigenlijk?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Pieter Jansens
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 102
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ed van der Zee
- Offline
- Platinum-lid
Mooi die verse draden, voor de punten waar hij splitst heb je mooi donker tape die je ook kunt gebruiken bij de aansluitingen bij de relais e.d. In plaats van smeltkousjes Bij de goede elektronica zaken te krijgen, ben even de naam kwijt.
Zoek het wel even op.
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Reinoud ter Braake
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 379
www.rdae.nl/montagemateriaal/tap ... abric-tape
Stel niet uit, maar doe het vandaag
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Oscar Keur (GAST)
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 181
En kan iemand me vertellen wat dit is? Het ding dat bij het oliefilter zit?
Ik heb me laten vertellen dat dit een originele oliekoeler is, klopt dat?
Voor updates over de restauratie van een '70 164:
volvorestauratie.blogspot.com/
Klik hier voor het fotoalbum met (bijna) alle foto's (ook degene die niet in mijn topic of op mijn blog worden beschreven)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Reinoud ter Braake
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 379
Klopt, op de knooppunten heb je nu helemaal geen bescherming, keus is aan jouw.
Oliekoeler is in ieder geval een "tube and shell" type warmtewisselaar, heel mooi
Ken ze uit de procesindustrie, wel wat groter
Geen idee of dit een origineel Volvo onderdeel is.
Stel niet uit, maar doe het vandaag
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Oscar Keur (GAST)
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 181
Ahh, ja, dat is wel waar ja, had ik nog niet bij stil gestaan!"Reinoud ter Braake" schreef:
Klopt, op de knooppunten heb je nu helemaal geen bescherming, keus is aan jouw.
Ok dan! Goed om te weten dat t inderdaad een oliekoeler is."Reinoud ter Braake" schreef:
Oliekoeler is in ieder geval een "tube and shell" type warmtewisselaar, heel mooi
Ken ze uit de procesindustrie, wel wat groter
Geen idee of dit een origineel Volvo onderdeel is.
Als iemand zou kunnen zeggen of t origineel is, zou ik erg dankbaar zijn
[edit: ]
Even zitten googlen. Kan jammergenoeg de accesoiresfolders die raymond(jambon) op volvolvo had gezet niet meer bekijken.
Maar wat ik uit andere sites opmaak is dat er twee types originele koelers zijn.
Deze 'tube and shell' en een soort pannenkoek.
Voor updates over de restauratie van een '70 164:
volvorestauratie.blogspot.com/
Klik hier voor het fotoalbum met (bijna) alle foto's (ook degene die niet in mijn topic of op mijn blog worden beschreven)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3376
Zit een aan/afvoerblok tussen filter en motorblok met twee slangen naar een voor de koelwater radiator geplaatst radiatortje.
m.vr.gr.
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.