Pas op met het kopen van onderdelen welke je niet ter plekke kun

• 11654-dummy
  • Elite lid
  • Elite lid
  • Amazon 1968, Puch 1957, Solex 62, yamaha fs1 77
Meer
27-12-2006 22:58 #83163 door 11654-dummy
<p>Tja bas dat bericht kan ik ook niet meer vinden. ik vind dat toch wel heel erg vervelend. Als lid van de vereniging vind ik het zelfs een slechte zaak.</p><p> Ik ben lid geworden om van dergelijke praktijken op de hoogte gehouden te worden door mijn mede leden. (daar is toch een vereniging voor) Als ik geen lid zou zijn dan vraag ik er een beetje om om in de maling genomen te worden. Met de tussen komst van de redactie vraag ik me nu af of het lid zijn wel zo nuttig is. Voel me nu zelfs een beetje getild door de vereniging. 40 euro voor wat.</p><p>Cees Visser</p><p> </p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Pieter Singelenberg (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-12-2006 11:05 #83162 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic Pas op met het kopen van onderdelen welke je niet ter plekke kun
dit begint een aardig principieel verhaal te worden; enerzijds is het niet de bedoeling dat op het forum iemand zijn frustraties over een ander uit en hem daarbij onnodig beschadigt, anderzijds mogen de deelnemers aan dit forum (en zeker de V44 leden) verwachten dat dit medium gebruikt wordt om inzicht in ons Volvowereldje te krijgen; dat daar wel eens kritische zaken aan de orde komen is onvermijdelijk, en als het gebeurt op de manier waarop Janko dit heeft gedaan vind ik dat zeer correct en de "tegenpartij" (degeen die nu door het bestuur uit de wind wordt gehouden) heeft alle gelegenheid gekregen zijn visie op het verhaal te geven; daarom ben ik het niet eens met de wijze waarop het bestuur (de heer Funke) censuur uitoefent; het is toch vreemd dat individuele leden op deze wijze de bestuurders kunnen manipuleren om zaken van het forum te verwijderen; kennelijk spelen er wat wederzijdse belangen; ik zal dit, als lid van de v44 club, zeker aankaarten bij het bestuur tijdens de eerstvolgende ALV

• Peter Grapendaal (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-12-2006 16:43 #83161 door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic Pas op met het kopen van onderdelen welke je niet ter plekke kun
Ben het helemaal met je eens Pieter. Zolang het allemaal correct en netjes gebeurt en geen ordinaire verhalen worden waarop diegene waar het betrekking op heeft niet kan reageren dan zie ik geen reden waarom deze censuur moet worden toegepast. Ik vind dat we als forum leden ook recht op dit soort informatie hebben. De reden die Rob aanvoerde om het bericht te verwijderen vind ik wel wat al te algemeen.

• Ton van Spanje
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
28-12-2006 22:32 #83160 door Ton van Spanje
<p>Wantrouwig als ik ben, en dus niet alleen Janko's verhaal gelezen, heb ik hier en daar mijn licht eens op gestoken en kan bijna niet anders concluderen dan dat de bewuste leverancier wel vaker vreemde handelsgedrageingen heeft vertoond.</p><p>Als dat voor mij, als niet zo ingewijde in Volvokringen, al mogelijk is, dan moet dat bij leden van het bestuur toch ook bekend zijn? </p>

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD