VKB 2017, ik heb er zin in!

  • Mathieu van den Bosch
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
28-09-2017 22:30 #172093 door Mathieu van den Bosch
Beantwoord door Mathieu van den Bosch in topic VKB 2017, ik heb er zin in!

Edwin Tigelaar schreef : ik vraag me af of het afschaffen/halveren van de entreeprijs wel zoveel meer bezoekers aantrekt. Het “ tientje” entree zou voor mij in ieder geval niets uitmaken.


De entreeprijs zal voor mij niet uitmaken of ik wel of niet kom. Wel de afstand die ik moet afleggen, 400 km ( heen en terug) vind ik te veel. Zou het in de omgeving van Utrecht zijn zou ik zeker komen.

www.nederlandseluchtvaart.nl/forums
Volvo 142E 1971.
Volvo 144DL 1972.
Volvo 144GL 1973.
Citroen DS21 1970.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 23:16 #172094 door Edwin
Beantwoord door Edwin in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
WTC-Expo zou wat wezen….:-)

Afstand blijft altijd een dingetje. Voor mij is het ook (ruim) 200 km enkele reis. Persoonlijk heb ik daar niet zo’n moeite mee. De rit er na toe en terug naar huis is voor mij onderdeel van het feestje.

Groet Edwin

Volvo Amazon P131 B20 ’68

Regio Noord nu ook op Facebook:
www.facebook.com/groups/vkvregionoord

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2017 07:34 #172095 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic VKB 2017, ik heb er zin in!

Paul Franse schreef : De bedoeling van het gratis parkeren voor Volvo's is tweeledig; het stimuleert mensen om met hun Volvo naar de beurs te komen, en daar aangekomen wordt op type geparkeerd waardoor als het ware één groot openlucht Volvo museum ontstaat. Ik weet dat velen een uurtje extra uittrekken om op de parkeerplaats rond te kijken...En ja, dat geldt voor alle Volvo's ongeacht of de bestuurder lid is van een vereniging of niet, en of het een klassieke Volvo betreft of niet. Dat is namelijk ondoenlijk om te controleren bij de entree van de parkeerplaats. Overigens is er een steeds grotere samenwerking met ons Zweedse zustermerk Saab, daarom mogen ook Saab's gratis parkeren. Wij als organisatie zijn bezig met het VKV bestuur om te kijken wat er mogelijk is met het entreegeld voor VKV leden. De opmerking van het entreegeld voor standhouders neem ik mee in de evaluatie van de beurs.
Met vriendelijke groet,
Paul Franse, Volvo Klassiekerbeurs


Dat begrijp ik, ik trek er ook nog minimaal een uur voor uit om daar rond te lopen. Maar is er wel is geturfd hoeveel niet volvo's er parkeren. Volgens mij valt dat best wel mee. En met een club die een clubkas heeft waar je u tegen zegt zou ik zeggen maak geen onderscheid en parkeren is voor die 2 dagen gratis voor elk merk. Het gaat mij om het principe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2017 09:31 #172096 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Ik heb toch liever dat er een goede bestemming wordt gegeven aan het vermogen van onze club.
Of de entree 5 euro of 10 euro is lijkt mij helemaal niet interessant.

Het feit dat de club geld heeft, wil nog niet zeggen dat ze dat moeten aanwenden voor dit soort dingen? Het volgende voorstel kan dan zijn dat alle bestaande leden geen contributie meer hoeven te betalen, want de club heeft geld genoeg?. Geen argument dus in mijn ogen, sorry!.
Je krijg voor het lidmaatschap van de club echt wel genoeg voordelen in mijn ogen, inclusief de organisatie van die fantastische beurs, de grootste of één van de grootste in de wereld en met een entreeprijs uit de 80'er jaren!

Als er genoeg vrijwilligers waren voor het idee om één of twee steunposten in het land te maken met een brug en wat gereedschap, krijgen we waarschijnlijk ook nog te horen dat de steunpost voor sommigen te ver weg is?

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2017 10:12 #172098 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Ver weg is relatief, ik ken ook al jarenlang komende bezoekers uit Zuid-Duitsland en zelfs Oostenrijk. De handelaren die ik gevraagd heb waren gelukkig allen zeer tevreden met de omzet, zonder deze zou de beurs geen beurs maar een meeting zijn. Internet is natuurlijk steeds meer een koop/verkoopplatform, maar een beurs geeft toch een heel ander contact en op Internet is het zoeken en vinden toch heel wat minder spannend. De Volvo's op de parkeerplaats zijn daarbij zeker niet weg te denken, ze maken het geheel compleet. Ik verheug me al op volgend jaar.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2017 11:58 #172099 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Ik zou zondag gaan maar ik had de dag ervoor een tuinfeest bij mijn thuis vanaf 16:00 tot wanneer de laatste weg ging. De laatste gingen om 03:00 zaterdag nacht de deur uit. Eer ik in mijn mandje lag was het 04:00 en met de nodige alcohol had ik meer slaap nodig dan normaal en de hele toko moest ook afgebroken en opgeruimd worden dus de zondag was al om voordat ik het in de gaten had. Normaal ben ik een trouwe bezoeker van de beurs maar ik merkte vorig jaar al aan mijzelf op dat de sleur er een beetje in komt. We waren vorig jaar na 2 rondjes over de beurs en een rondje over de parkeerplaats sneller klaar dan de jaren ervoor. Als je elk jaar naar de beurs gaat begin je op een gegeven moment auto's buiten te herkennen en dan loop je er al snel langs en dat geld ook voor standhouders elk jaar dezelfde mensen met dezelfde spullen. Dus ik had er dit keer geen moeite mee om een keer niet naar de beurs te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2017 18:22 #172105 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Ik kom, als kers vers VKV lid, uit het zuiden van Limburg gereden. De hele trip was één groot feest. Je komt op zo'n dag veel meer klassieke volvo's tegen dan normaal en iedereen toetert even of steekt een hand op. Aangekomen op de beurs moest ik even slikken, al die mooie volvo's op de parkeerplaats. Mijn zoon was mee en zei op een bepaald moment: "pa, je hoort me niet, ik praat tegen je". Ik was er echt even beduusd van en in een soort trance. Duurde een kwartiertje en toen functioneerde alles weer. Geweldig veel geleerd, leuke mensen en leuke onderdelen kunnen kopen. Versnellingsbak van Paul Schaap en echt voor weinig, Ik heb genoten!! Dankjewel VKV! Geweldige prestatie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-10-2017 10:12 - 08-10-2017 10:12 #172308 door Daniel Jacobs
Beantwoord door Daniel Jacobs in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Hier nog een fotocollage van de afgelopen Volvo Klassieker Beurs:
















Always remember the world is full of nice people ... if you can't find one, be one .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-10-2017 10:14 #172309 door Daniel Jacobs
Beantwoord door Daniel Jacobs in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
2e Reeks Collages:










Always remember the world is full of nice people ... if you can't find one, be one .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-10-2017 11:02 #172310 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Erg leuk, dank je wel!!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.