VKB 2017, ik heb er zin in!

Lees meer
28-09-2017 16:49 #172074 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Ik denk dat ik volgend jaar gewoon als bezoeker kom, omzet was dramatisch slecht - kan natuurlijk aan mijn onderdelen/prijs liggen - en dat is een trend. Vanuit een commercieel standpunt kan ik beter me op internet richten en is het niet lonend om met een kraam te gaan staan.
Vind de VKB wel heel gezellig en merk dat ik nauwelijks iets van de andere stands heb kunnen zien...

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 17:04 #172075 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Als lid met een niet Volvo parkeren is betalen. Ook zoiets raars.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 17:18 #172078 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Ik vond het weer een heel geslaagde beurs. Mijn omzet was prima, heb vooral op zaterdag heel veel verkocht, maar ook de zondag viel niet tegen.
Misschien is het redelijk als standhouders niet ook nog eens 2 x entree hoeven te betalen, voelt voor mij wat overbodig; als standhouder kan ik nl. nauwelijks iets van de rest van de beurs zien....
Complimenten overigens voor sfeer en organisatie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 17:58 - 28-09-2017 18:00 #172080 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Maar, reductie voor welke leden dan? Ook voor de clubs: 300, bertone, v700, duetten, saab, 240register, etc etc.???
En als ik lid ben van 3 van deze clubs? Dan betaalt men mij als ik kom, hi , hi ?

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 18:33 #172081 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Tom, misschien kun je 2 cent km vergoeding vragen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 19:41 #172083 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Ha, ha, een fijn plan! Ik zal het eens aankaarten!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 20:11 #172085 door Edwin
Beantwoord door Edwin in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Ik heb zaterdag een fantastische dag gehad. Na een rit van ruim 200 km genieten, koffie gedronken bij kennissen, vrouw daar achter gelaten en wij als mannen verder naar de beurs. Nadien vrouw weer terug gekregen, en samen met haar lekker gegeten en overnacht in een hotel in Oss. Zondag nog een bezoek gebracht aan andere kennissen waarna we rustig, genietend van het mooie weer, met de Amazon weer terug naar Friesland zijn gereden.

ik vraag me af of het afschaffen/halveren van de entreeprijs wel zoveel meer bezoekers aantrekt. Het “ tientje” entree zou voor mij in ieder geval niets uitmaken. Menig beurs/tentoonstelling moet je meer betalen om binnen te komen, waarbij dan ook vaak nog voor het parkeren betaald moet worden.

Groet Edwin

Volvo Amazon P131 B20 ’68

Regio Noord nu ook op Facebook:
www.facebook.com/groups/vkvregionoord

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 20:21 #172087 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic VKB 2017, ik heb er zin in!

Edwin Tigelaar schreef : ik vraag me af of het afschaffen/halveren van de entreeprijs wel zoveel meer bezoekers aantrekt. Het “ tientje” entree zou voor mij in ieder geval niets uitmaken. Menig beurs/tentoonstelling moet je meer betalen om binnen te komen, waarbij dan ook vaak nog voor het parkeren betaald moet worden.

Same here en het betaald parkeren is voor Volvo's dus al door de club afgekocht.
Dan zou ik het inderdaad eerder logisch vinden dat standhouders naast standhuur niet ook nog entree betalen. Zij maken de beurs! Dus ook nog dank aan alle standhouders bij deze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 20:58 #172089 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic VKB 2017, ik heb er zin in!

Lars Rengersen schreef :

Edwin Tigelaar schreef : ik vraag me af of het afschaffen/halveren van de entreeprijs wel zoveel meer bezoekers aantrekt. Het “ tientje” entree zou voor mij in ieder geval niets uitmaken. Menig beurs/tentoonstelling moet je meer betalen om binnen te komen, waarbij dan ook vaak nog voor het parkeren betaald moet worden.

Same here en het betaald parkeren is voor Volvo's dus al door de club afgekocht.
Dan zou ik het inderdaad eerder logisch vinden dat standhouders naast standhuur niet ook nog entree betalen. Zij maken de beurs! Dus ook nog dank aan alle standhouders bij deze.


Ik ben lid en heb een volvo. Betaal ik dus wel entree en geen parkeergeld.
Ik ben lid en kan niet met mijn volvo ik moet parkeergeld betalen.

Nu ben ik geen lid van de club en kom met een volvo, dankjewel volvo club ik kan gratis parkeren.

Dat kan toch niet of wel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 22:28 #172092 door Paul Franse
Beantwoord door Paul Franse in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
De bedoeling van het gratis parkeren voor Volvo's is tweeledig; het stimuleert mensen om met hun Volvo naar de beurs te komen, en daar aangekomen wordt op type geparkeerd waardoor als het ware één groot openlucht Volvo museum ontstaat. Ik weet dat velen een uurtje extra uittrekken om op de parkeerplaats rond te kijken...En ja, dat geldt voor alle Volvo's ongeacht of de bestuurder lid is van een vereniging of niet, en of het een klassieke Volvo betreft of niet. Dat is namelijk ondoenlijk om te controleren bij de entree van de parkeerplaats. Overigens is er een steeds grotere samenwerking met ons Zweedse zustermerk Saab, daarom mogen ook Saab's gratis parkeren. Wij als organisatie zijn bezig met het VKV bestuur om te kijken wat er mogelijk is met het entreegeld voor VKV leden. De opmerking van het entreegeld voor standhouders neem ik mee in de evaluatie van de beurs.
Met vriendelijke groet,
Paul Franse, Volvo Klassiekerbeurs

Life is what you make it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.