VKB 2017, ik heb er zin in!

Lees meer
25-09-2017 10:02 #172013 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Ik vond het een prima beurs. Hulde aan de organisatie .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2017 11:44 #172020 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Tjee Ed, wie verwacht dat nou onder enthousiasten? Waardeloos!
Ik wil me trouwens nog even aansluiten bij de complimenten van de dames die de kleintjes vermaakten, mijn kleindochter heeft eindeloos zitten kleuren en had het geweldig naar haar zin!
(De 938 kilometer die ik heb afgelegd om de VKB te bezoeken waren het dubbeldik waard!)

Ik zag trouwens ook een behoorlijk contingent leden van de Volvo Club de France op de beurs en ik kwam op het parkeerterrein zelfs de secretaris van de VCF tegen!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2017 15:00 #172024 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic VKB 2017, ik heb er zin in!

Ed van der Zee schreef : Ziek
Wat ik wel erg vind, is dat in de drukte na einde markt een 'gast ' de kentekenplaat van mijn Zuid-Afrikaanse 144E heeft gejat.
Tenminste ik verwacht hem niet op de 50 meter rijdend te hebben verloren....
Juist op de VKV, waar ik voor de 5e keer stond, had je deze praktijken niet, helaas dus gisteren wel.
Wat beweegt zo'n geest ??


Jezus Ed wat is dit shit. Ik hoop dat het persoon die de plaat " gevonden " heeft en dit mogelijk allemaal leest zich gaat bedenken er een postzegel op plakt en hem aan je terug stuurt, dat zou wel karakter tonen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2017 20:39 #172027 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Ik heb ook weer volop genoten, helaas weer een jaar wachten ..
Ed: wat rot, zeker omdat het onvervangbaar is. Helaas hoor ik elk jaar weer dat er diverse delen verdwijnen van de stands, dit jaar ook weer.
groeten,
Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2017 17:31 #172039 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Dit jaar is er van mijn kraam ook iets gestolen: een Haynes-werkplaatshandboek.
Twee jaar geleden had ik ook een kraam gehuurd en ook toen is er iets gejat (ben vergeten wat dat was en dat is voor mijn gemoedsrust een goed teken).
Heel vervelend omdat de sfeer zo gemoedelijk is eigenlijk.
Natuurlijk niet te vergelijken met de nr.plaat van Ed: inderdaad: een zieke en zielige actie.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-09-2017 11:57 #172059 door Thom Fransen
Beantwoord door Thom Fransen in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Helaas niet aanwezig kunnen zijn omdat de tegelzetter en installateur net dat weekend "tijd" hadden.. Dat is het nadeel van het verhuizen naar een huis met een grotere garage maar wel wat werk.
Wat mij wel vorig jaar al verbaasde is dat je als lid wel entregeld moet betalen terwijl als ik het voorwoord in het clubblad van ons opperhoofd Louis lees het geld blijkbaar tegen de wanden klotst bij de club.
Ben lid van verschillende merkenclubs (o.a. Alfaclub) en daar is altijd voor minimaal 1 of zelfs 2 personen de entré op het jaarevenement gratis.

Echt belachelijk dat nummerbord! Is blijkbaar een trend bij veel beurzen die ik echt niet snap. Aan zo een souvenier kun je in mijn ogen nooit plezier hebben.

Thom

The difference between men and boys is the price of their toys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-09-2017 11:59 #172060 door Ernst Sangen
Beantwoord door Ernst Sangen in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Voor zowel bezoekers als niet bezoekers kun je Indruk VKB 2017 een indruk krijgen van de VKB 2017

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-09-2017 18:16 #172065 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Beste Thom, ook op de laatste algemene ledenvergadering ging het weer over de grote reserve die onze vereniging heeft. Slechts 1% van de leden was aanwezig ( 40 van de circa 4000 leden)op de vergadering waar uitgelegd wordt hoe de financiën er voor staan en wat er mee gaat gebeuren. Het bestuur kan niet alleen beslissen over grote bedragen geld uit geven. De leden moeten daar mee instemmen. Ik stel voor om een voorstel in te dienen bij het bestuur over het entreegeld, het kan zeker helpen om meer leden naar de beurs te krijgen, lagere entree zorgt bijna altijd voor extra toeloop. Ik nodig ook de leden uit de ALV te bezoeken, dat nu ongeveer 40 leden waarvan de meeste op gerespecteerde leeftijd bepaald wat er gebeurd is vreemd.Nieuwe ideeen en visie kan helemaal geen kwaad en is soms noodzakelijk om het geld wat we hebben met mate uit te geven t.b.v de leden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-09-2017 22:13 #172068 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Er is toch over zo'n voorstel gestemd hoop ik? Ik was zelf een paar minuten te laat, toen was dat al geweest. Ik heb wel gehoord dat dit voor de beurs van dit jaar niet meer geregeld kon worden, maar dus wel voor volgend jaar. Er is echter nog geen verslag van de ALV...

Het lidmaatschapskaartje heeft nu een zeer beperkte toepassing. Omdat de VKB tegenwoordig geheel onder de vleugels van de VKV valt en in het kader van een goede toepassing van de tegoeden van de vereniging wil ik voorstellen dat leden, op vertoning van dat kaartje uiteraard, 50% korting krijgen op de toegangsprijs van de Volvo Klassieker Beurs.

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-09-2017 16:36 #172073 door Adriaan Nagel
Beantwoord door Adriaan Nagel in topic VKB 2017, ik heb er zin in!
Lijkt mij een goeie actie. Reductie voor leden op vertoon van de pas. Het gaat niet om die paar Euro, maar om het gebaar.
Voor standhouders moet het ook lucratief zijn om op de beurs te staan.
Stel je voor dat die op een gegeven moment wegblijven, waar blijft dan de aantrekkelijkheid van de VKB?

122S
C70 Cabrio Soft

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.