- Berichten: 82
Amazon schakelt moeilijk in 1 en achteruit
- Johan Laveyne
- Offline
- Expert lid
Onderdeel nr, van de 43 mm druklager is, 672122. De 43 mm hoge druklager duwt de diafragmaveren van je koppeling dieper in, zodat de koppelingsplaat vrij kan bewegen tussen vliegwiel en koppelingsplaat.
Groeten,
Johan.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Maar weet je zeker dat die 672122 kan in combinatie met die F&S drukgroep?
Bij Skandix staat er bij de 671122 namelijk expliciet bij:
Release bearing exclusively for use with original Borg & Beck clutch! Does not fit with Fichtel & Sachs clutch!
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Joop van Putten
- Offline
- Platinum-lid
In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1877
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1877
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Erik Ciesluk
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1287
Ik heb toch enkele ringen tussen het kogelgewricht en het koppelingshuis geplaatst (en een iets langere bout gebruikt). Hierdoor krijgt de gaffel een iets andere hoek en wat meer ruimte in de uitsparing van het koppelingshuis.
Nu ontkoppelt de koppeling zoals het hoort.
Het ligt niet aan de bak zelf (2 verschillende bakken geprobeerd).
Blijft het wel de grote vraag waarom ik nu deze truuk moet uithalen, terwijl het jaren prima gedraaid heeft, dan zal er toch nog ergens iets niet kloppen of te ver versleten zijn (of een combinatie?)
Hierbij nog wat foto's. Het oude en het nieuwe druklager, en 2 foto's waarin hopelijk te zien is dat de gaffel een behoorlijk grote slag kan maken voordat het druklager de drukgroep überhaupt raakt.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Cor Kraaijeveld
- Offline
- Platinum-lid
- Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
- Berichten: 783
Komt bij Fichtel en Sachs eigenlijk nooit voor maar niets is onmogelijk.
gr. Cor.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Niek de Boer
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1877
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Fred Kok
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 310
(met verschillende hoogten)
Succes fred
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Dan blijft er volgens mij maar eentje over.
Namelijk de 380569
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.