Goede schokdempers voor de Volvo Amazon Combi?
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
"C.L.J. Buiting" schreef:
Ik kan 3 sets Bilstein dempers voor een Amazon combi kopen voor achter, (dus met 2 ogen)
Als ik de 3 sets neem komen ze op 150Euro per set iemand interesse voor een set???
Suur maar een PB
Dat is niet duur Joost! Nu echter al voorzien

" lievens (GAST)" schreef:
Vreemd dat je niet tevreden bent over die KYB schokdempers. Welk type is het juist? ik heb de gas-a-just versie gekocht voor onder mijn wagen nadat ik uren en uren research heb gedaan om dan uiteindelijk deze schokdempers aan te kopen omdat er zoveel positieve reacties over te vinden waren. Ze zitten er nu op vanachter en lijken helemaal niet zo slap als jij in het filmpje laat zien. (Het gaat bij mij wel om een 2deurs)
Als ik vanchter op mn wagen spring voelt alles héél erg stug aan. (wel de naakte carrosserie)
Mvg
Lievens,
De achterschokbrekers van een Amazon zijn anders die van een Combi. Degene die KYB adviseert voor een Combi zijn veel te slap.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
"Boele Braaksma" schreef:
In uitgeveerde toestand zijn ze iets langer dan de originele van een Amazon Combi. Die van Koni zijn 39cm uit mijn hoofd. Ze kunnen beide ver genoeg inveren, dus het kon theoretisch niet fout gaan.
Gisteravond hebben we de bussen van de koni's verwijderd en vervangen door de bussen van de jonge, maar versleten schokbrekers. Daarna hebben we de veren op de meest comfortabele stand gezet, gemonteerd en zijn we direct een rondje gaan rijden. Een woord: PERFECT!
Zou dat betekenen dat je de monroe ride levellers bedoeld voor een 240 ook zo onder een Amazon combi kunt plaatsen?
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
- Ron van Mechelen
- Nieuw lid
-