Aanpassing forumregels
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2016 14:45 #1106116
door Jerry Stam (GAST)
Aanpassing forumregels is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
Forumgebruikers,
In overleg met het bestuur is het forumreglement enigszins aangepast. Het begin ervan luidt nu als volgt:
Via onze site willen we graag de mogelijkheid bieden om met elkaar te praten en/of discussieren over onderwerpen die (hoofdzakelijk) Volvo 700 serie relateerd zijn. Hiermee bedoelen we de Volvo 740, 760, 780, 940, 960 en S/V90.Graag willen we het niveau en de sfeer op de site op peil houden zodat iedereen zich vrij kan voelen deel te nemen aan de discussies. Hiervoor hebben we onderstaande regels opgesteld. Wij verwachten van onze sitegebruikers dat zij zich hieraan houden. De regels gelden voor alle sitegebruikers (met of zonder lidmaatschap van de V700 vereniging).
Deelname aan het forum is alleen toegestaan op basis van een positieve grondhouding. In het algemeen geldt dat alles wat de fatsoensnormen te buiten gaat, berichten met stemmingmakerij of uitlokking (of welke andere vorm dan ook om de goede sfeer te verpesten) zonder aankondiging kunnen worden verwijderd. Dit geldt voor alle discussies op het gehele forum. Uitingen die door het bestuur als provocerend, denigrerend of ongenuanceerd worden gekenmerkt zijn eveneens niet toegestaan
We hopen hiermee duidelijk te maken dat een positieve benadering van mede-forumgebruikers een groot goed is.
p.s.: de rest van het forumregelement is hier na te lezen: volvo700vereniging.nl/node/25970
In overleg met het bestuur is het forumreglement enigszins aangepast. Het begin ervan luidt nu als volgt:
Via onze site willen we graag de mogelijkheid bieden om met elkaar te praten en/of discussieren over onderwerpen die (hoofdzakelijk) Volvo 700 serie relateerd zijn. Hiermee bedoelen we de Volvo 740, 760, 780, 940, 960 en S/V90.Graag willen we het niveau en de sfeer op de site op peil houden zodat iedereen zich vrij kan voelen deel te nemen aan de discussies. Hiervoor hebben we onderstaande regels opgesteld. Wij verwachten van onze sitegebruikers dat zij zich hieraan houden. De regels gelden voor alle sitegebruikers (met of zonder lidmaatschap van de V700 vereniging).
Deelname aan het forum is alleen toegestaan op basis van een positieve grondhouding. In het algemeen geldt dat alles wat de fatsoensnormen te buiten gaat, berichten met stemmingmakerij of uitlokking (of welke andere vorm dan ook om de goede sfeer te verpesten) zonder aankondiging kunnen worden verwijderd. Dit geldt voor alle discussies op het gehele forum. Uitingen die door het bestuur als provocerend, denigrerend of ongenuanceerd worden gekenmerkt zijn eveneens niet toegestaan
We hopen hiermee duidelijk te maken dat een positieve benadering van mede-forumgebruikers een groot goed is.
p.s.: de rest van het forumregelement is hier na te lezen: volvo700vereniging.nl/node/25970
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2016 19:00 #1432735
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ok, duidelijk
"We hopen hiermee duidelijk te maken dat een positieve benadering van mede-forumgebruikers een groot goed is."
Mag ik hieruit opmaken dat het ergens niet mee eens zijn en dat hier op het forum kenbaar maken al moeilijk wordt?
Groeten,
Mag ik hieruit opmaken dat het ergens niet mee eens zijn en dat hier op het forum kenbaar maken al moeilijk wordt?
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2016 23:25 #1432738
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lijkt mij
het beste om het vakje forum discussies te verwijderen van deze site ,want elke discussie hier beland in een oorlog .
Ga lekker slapen Jerry en groeten Ted.
Ga lekker slapen Jerry en groeten Ted.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2016 00:57 #1432741
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Goede maatregel van het bestuur.
Prima toch dat we hier proberen om het een beetje gezellig te houden in plaats van elkaar continu te lopen katten en afzeiken? Een gewone discussie zal heus niet zomaar verwijderd worden. En als je kritiek hebt op het reilen en zeilen van de vereniging dan is de juiste weg om dat kenbaar te maken aan het bestuur in plaats van hier op het forum negatief te lopen doen.
Dus wat mij betreft: goede zaak en een wijs besluit van het bestuur.
Groeten, Jan.
Dus wat mij betreft: goede zaak en een wijs besluit van het bestuur.
Groeten, Jan.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2016 11:45 #1432751
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Een goede zaak en een wijs
Een goede zaak en een wijs besluit, dat hopelijk niet altijd al te letterlijk wordt genomen. Ik wil ook weleens ergens ongenuanceerd op kunnen reageren...
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2016 13:13 #1432755
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Goed besluit
Sluit me volledig bij Jan aan. Voor genuanceerde reacties zal er altijd plaats zijn hier, graag zelfs wat mij betreft. Juist als er ongenuanceerd wordt gereageerd vliegen draadjes uit de bocht, met als enig resultaat een hoop ergernis zonder een wezenlijke bijdrage aan het draadje. Wanneer je je toch niet kan/wil beheersen, doe dat dan op een andere manier (PB, gewone e-mail, telefoon, onder vier ogen tijdens een koffieklets, verzin het maar) dan hier op het forum.
Vriendelijke groeten,
Vriendelijke groeten,
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2016 18:00 #1432764
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Inderdaad een goed besluit.
Inderdaad een goed besluit.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2016 20:22 #1432770
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Goed
Besluit. Jammer dat het nodig is maar aan de andere kant kan het geen kwaad hier nog maar eens op te wijzen. Waarom zou wat in het normale leven ook door iedereen als normale omgangsvormen gezien wordt hier niet gelden kan je je afvragen.
Iedereen een fijne tijd gewenst op dit forum.
Iedereen een fijne tijd gewenst op dit forum.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-11-2016 21:03 #1432773
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Heel goed besluit!
Maar is de strekking van dit besluit nou werkelijk zoveel verstrekkender dan het vorige, of het besluit daarvoor?
Dit soort besluiten waren er ook al toen ik een jaar of twaalf geleden lid werd van deze vereniging.
En er schiet altijd wel eens iemand uit de slof, misschien zijn het soms ook wel eens diegenen die daar dan gepikeerd op reageren die op dat moment het probleem zijn.
Voorlopig doe ik nog even mee op dit Volvo700Vereniging forum, mede mogelijk gemaakt door mij, middels mijn contributie aan de Volvo700Vereniging.
In afwachting van de volgende aanpassing-forumregels.
Groeten,
Dit soort besluiten waren er ook al toen ik een jaar of twaalf geleden lid werd van deze vereniging.
En er schiet altijd wel eens iemand uit de slof, misschien zijn het soms ook wel eens diegenen die daar dan gepikeerd op reageren die op dat moment het probleem zijn.
Voorlopig doe ik nog even mee op dit Volvo700Vereniging forum, mede mogelijk gemaakt door mij, middels mijn contributie aan de Volvo700Vereniging.
In afwachting van de volgende aanpassing-forumregels.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2016 21:21 #1432794
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic regels
Hier komt die open deur: "Behandel iemand zoals je zelf behandeld wilt worden".
Overigens vind ik dat je best een mening mag hebben over iets of iemand maar leg even uit waarom je dat dan zo vindt.
Overigens vind ik dat je best een mening mag hebben over iets of iemand maar leg even uit waarom je dat dan zo vindt.
Moderators: Jerry Stam