ledenlijst
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2016 14:26 #1426118
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic In lijn met
In lijn met de opmerkingen van Lex (privacy) beperkte budget voor de website waar we momenteel mee werken, staat een ledenlijst momenteel laag op mijn prioriteitenlijstje.
Ik kies er momenteel voor bugs snel op te lossen en wacht op de ALV/nieuw bestuur om budgettaire keuzes (en mogelijke andere keuzes) rondom de website te maken.
Ik kies er momenteel voor bugs snel op te lossen en wacht op de ALV/nieuw bestuur om budgettaire keuzes (en mogelijke andere keuzes) rondom de website te maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2016 15:32 #1426119
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Ik vind het niet zien van naw
Ik vind het niet zien van naw gegevens juist een grote vooruitgang.
Als het ooit weer wordt vrijgegeven dan zal ik de vereniging toch verzoeken mijn gegevens online te wissen.
Heb ook geen Facebook e.d.
Het mooiste Is natuurlijk om een ieder hier de vrijheid te kunnen geven om dit zelf te bepalen, soort van niet verplicht veld in forum instellingen.
Als het ooit weer wordt vrijgegeven dan zal ik de vereniging toch verzoeken mijn gegevens online te wissen.
Heb ook geen Facebook e.d.
Het mooiste Is natuurlijk om een ieder hier de vrijheid te kunnen geven om dit zelf te bepalen, soort van niet verplicht veld in forum instellingen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2016 18:37 #1426125
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewoon weer iedereen twee
Gewoon weer iedereen twee keer per jaar een ledenlijst opstruen, waarom kandat niet? Hier krijg ik van de club vijf keer per jaar een update op papier....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 00:10 #1426142
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Twee pakken papier per jaar
Hallo Tom
Als ik er even vanuit ga dat onze vereniging 500 leden heeft, dan kost dat twee keer per jaar een heel pak (500 vel) papier. Als de hele ledenlijst op één vel papier zou passen.
groetjes
Mathy
Als ik er even vanuit ga dat onze vereniging 500 leden heeft, dan kost dat twee keer per jaar een heel pak (500 vel) papier. Als de hele ledenlijst op één vel papier zou passen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 01:40 #1426144
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uhm... een pak papier van 500
Uhm... een pak papier van 500 stuks kost Euro 9,50 bij het Office Center.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 02:35 #1426145
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verspilling
Hallo Rob
Da's duur. Een pak papier krijg je ook al voor rond de 3 euro. Maar een complete ledenlijst krijg je ook niet op één A4-tje.
Maar dan nog is het zonde van het geld en vooral ook de moeite die je moet doen om alles verstuurd te krijgen. Met als resultaat dat de lijst twee keer per jaar bij het oud papier gezet wordt. Bij sommigen als de nieuwe lijst eraan komt, bij de meeste kort nadat ze de enveloppe geopend hebben.
Of wil je alleen de mutaties ontvangen, zodat straks iedereen een oude, complete lijst heeft met na verloop van tijd een x-aantal velletjes mutaties?
groetjes
Mathy
Da's duur. Een pak papier krijg je ook al voor rond de 3 euro. Maar een complete ledenlijst krijg je ook niet op één A4-tje.
Maar dan nog is het zonde van het geld en vooral ook de moeite die je moet doen om alles verstuurd te krijgen. Met als resultaat dat de lijst twee keer per jaar bij het oud papier gezet wordt. Bij sommigen als de nieuwe lijst eraan komt, bij de meeste kort nadat ze de enveloppe geopend hebben.
Of wil je alleen de mutaties ontvangen, zodat straks iedereen een oude, complete lijst heeft met na verloop van tijd een x-aantal velletjes mutaties?
groetjes
Mathy
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 09:36 #1426154
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Volgens mij ben ik best
Volgens mij ben ik best redelijk actief binnen de club, en met een lidmaatschap sinds 2002 ofzo ook best lang. Ik "ken" dan ook heel wat leden: van naam, van gezicht, en compleet met hun geschiedenis. Maar toch zou ik de ledenlijst met adressen nodig hebben als ik ze een briefje wil sturen, langs wil gaan, wil bellen, etc. En in het verleden heb ik de lijst op de site ook daarvoor gebruikt. Ik ben dan ook voor een lijst via de site, uiteraard goed afgegrendeld in het ledendeel en niet vindbaar voor robots en dergelijke.
Een papieren lijst kan ik me niet herinneren: als die al ooit verstuurd is, dan in elk geval niet de laatste dertien jaar. Een jaarlijkse papieren lijst zou wel een alternatief zijn ivm on-line privacy.
Een papieren lijst kan ik me niet herinneren: als die al ooit verstuurd is, dan in elk geval niet de laatste dertien jaar. Een jaarlijkse papieren lijst zou wel een alternatief zijn ivm on-line privacy.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 09:41 #1426155
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik krijg hem via de mail hoor
Ik krijg hem via de mail hoor....tsjonge...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 09:42 #1426157
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het papier moet je zelf
Het papier moet je zelf afdrukken...ik was niet helemaal duidelijk dus!
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2016 09:54 #1426159
door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Wet bescherming persoonsgegevens.
Toch even goed informeren wat tegenwoordig kan en niet kan.
www.ledenadministratieonline.com/wbp-wet...ersoonsgegevens.html
Groeten
Hedwig
www.ledenadministratieonline.com/wbp-wet...ersoonsgegevens.html
Groeten
Hedwig
Moderators: Jerry Stam