Sorteren op datum discussie of opmerking nu mogelijk en melding PB's

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2015 14:28 #1415788 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic terug?
Jerry, kun je die wijziging voor sorteren niet beter terugdraaien. Het werkte voorheen goed.
Nog een bij effect is dat met 2 maal klikken om te sorteren door veel mensen de load op de machine toeneemt door al dat om sorteren en extra pagina's serveren.
(ik zat me te bedenken dat ik precies dezelfde fout ook minstens 1 maal, misschien wel 2 maal met meer dan een jaar er tussen, heb gemaakt in het verleden, toen ook gewoon weer terug naar wat werkt :-)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2015 14:33 #1415805 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @Tom
Kan het zijn dat je twee keer moet klikken als je nog niet ingelogd bent. Ik heb je fout namelijk proberen te reproduceren en ik krijg alleen dat gedrag als ik niet ingelogd ben. Als ik ingelogd ben en ik gebruik firefox of safari gaat het elke keer automatisch goed

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2015 14:38 #1415806 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @ Tom II
Tom,

Ik begrijp je reactie en je frustratie. Realiteit is voor mij dat mensen hele hoge verwachtingen hebben die ik met het budget en gebrek aan interne ontwikkelcapaciteit binnen de vereniging gewoon niet waar kan maken. Ook ik zie mensen klagen op Facebook en op dit forum, maar tegelijk zie ik geen leden die opstaan en zeggen joh, hoe kan ik helpen of zal ik eens een weekeinde helpen testen/programmeren. Realiteit voor mij is dat ik het grootste deel van het testen zelf heb moeten doen, vrijwel alle overleggen met de bouwer zelf moet doen, en verder vooral veel "gezeur" krijg. Ook ik vind sleutelen aan mijn Volvo leuker dan dit, anders was ik wel websitebouwer geworden.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2015 14:39 #1415807 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic @Johan
Ik kan de fout alleen reproduceren als ik niet ingelogd ben, maar dan vind ik hem niet zo erg

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2015 22:49 #1415822 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hulp
Niet om lullig te doen hoor, maar ik merk ook nauwelijks tot geen reactie op aangeboden hulp...

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2015 15:21 #1415831 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Sortering binnen een discussie
eerste post eerst en daarna de laatste presenteren scheelt ook een hoop load op gebruiker en systeem
Knopje antwoorden zoals dat er al is en een knopje toevoegen. Soms zie je al een pijltje Home terug naar boven, eentje voor bottom kan ook

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2015 16:44 #1415837 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Bookmark
Ik zelf heb "Recente Discussies" bij mij als Bookmark in de balk in de browser staan. Klik en ik ben d'r.

Alleen leidt mijn "oude" bookmark naar /tracker. Terwijl dit met de niewe site /recente-discussies is geworden.

Dit levert ook verschil op...mogelijk zijn er meer mensen met een "oude" bookmark die naar de /tracker leidt?

Verder echt toppie voor het gedane (vrijwillige) werk!

(En zonder te willen zeuren, nog een bugje: Ik krijg nog steeds geen melding dat ik een PB heb. Iniedergeval niet op de Recente discussies pagina. Als ik naar een andere pagina ga krijg ik de melding ineens wel)

Als ik een PB lees staat er nog "You en..(persoon)" inplaats van Nederlands. Klein engels verstaal stukje.

Groetjes,
Gerben

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2015 23:25 #1415846 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dank je
Hallo Gerben

Bedankt. Ik heb 'm vertaald. Ik heb voor "jou" gekozen, op een andere plek zal "jij" beter passen. Helaas kent het Engels geen verschil, er is dus een kans dat het woord "jij" straks ergens opduikt, waar "jou" beter zou passen.

@Jerry: Momenteel staat "underlined" aan voor veel tekst, verspreidt over het hele forum.

groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2015 16:23 #1415864 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oh, mensen, ik krijg op m'n
Oh, mensen, ik krijg op m'n Samsung tablet een waarschuwing dat ik een PB heb! Kan iemand me nog een proef-PBtje sturen dan kijk ik of ik het ook op mijn computer krijg?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2015 21:01 #1415879 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank! Ik krijg inderdaad op
Dank! Ik krijg inderdaad op de computer ook een melding! Mooi!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC