Sorteren op datum discussie of opmerking nu mogelijk en melding PB's

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2015 23:04 #1415740 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sorry
sorry, vergeet mijn opmerking maar, ik kan het niet meer reproduceren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• M.O.D. Bauer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2015 09:48 #1415744 door M.O.D. Bauer
Beantwoord door M.O.D. Bauer in topic Recente discussies in de menubalk
Als ik recente discussies kies in de menu balk, sorteert hij op "datum van inzending" terwijl dat m.i. "laatste reactie" zou moeten zijn?
Ik gebruik Firefox.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2015 09:50 #1415745 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Klopt
Klopt Johan, dat had ik eerst ook, elke keer moest ik twee keer klikken voordat ik de juiste lijst had, maar dat is nu weer goed.

Groeten,
Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2015 12:41 #1415752 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Moet ik nu elke keer twee
Moet ik nu elke keer twee keer op "laatste reactie" klikken voordat ik kan zien wat de volgorde van reageren is? De eerste keer klikken geeft 9 jaar en een aantal maanden..." Leuker kunnen we het niet maken...."???
Waarom sorteert dit ding niet net zoals de oude site?

En nog eens iets: wanneer krijgen we nu een mailtje als er gereageerd is op een draadje waar je aan deelneemt? Dat gebeurt bij alle andere fora toch gewoon standaard?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2015 13:04 #1415753 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sorteren
Ik denk dat door toevoegen van de sorteer mogelijkheid op de topic datum (was voorheen alleen laatste opmerkingen datum) de site eerst gaat sorteren op topic datum en dan daarbinnen op laatste opmerkingendatum. Dus als je 2 topics op dezelfde dag hebt dan staat degene met de laatste opmerkingen van die 2 bovenaan.
Dat wil je dus niet, het moet andersom:
Eerst sorteren op laatste opmerkingen datum en daarbinnen op topic startdatum. Dus als je 2 opmerkingen op exact dezelfde tijd hebt (komt nauwelijks voor) dan sorteer je het jongste topic bovenaan.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2015 01:00 #1415768 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic vreemde sortering
Hallo Jerry

Als ik twee keer op laatste "reactie" click, worden de onderwerpen zó gesorteerd dat het onderwerp/draadje met de laatste nieuwe reactie bovenaan staat. Reageer ik ergens op, dan klopt de sortering niet meer. Click ik twee keer op laatste "reactie", dan sorteert ie weer zoals ik het wil, ververs ik de pagina, dan klopt de sortering alweer niet meer.

groetjes

Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2015 09:36 #1415770 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het zijn toch wel veel
Het zijn toch wel veel vervelende bijverschijnselen bij een overigens best mooi nieuw forum.
Maar gebruiksvriendelijker?, Nee.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2015 10:20 #1415772 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Geld & Tijd
Tom (en anderen),

Helaas heeft ook hier alles met geld en tijd te maken. Zakelijk help ik ook eCommerce sites bouwen. Maar daar heb je het voor mooie sites echt over heel veel geld (factor 10-100). Veel meer dan het budget voor de site op dit moment. Gegeven het budget en de beperkingen uit het verleden (en de beschikbaarheid van leden die iets willen / kunnen) is wat we nu hebben voor nu (afgezien van een aantal verbeteringen in de pijplijn) even het beste wat nu mogelijk is. Wil je meer, de ALV komt eraan. Overigens zoeken we ook nog steeds een webmaster.

p.s.: ik krijg overigens helemaal niets voor mijn werk aan de site (even voor de duidelijkheid)
p.s.2: de standaard template die we voor de site gekozen hebben lijkt het beste te werken op ios en firefox

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2015 11:51 #1415778 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hey Jerry!
Hey Jerry!
Ik weet het en het lijkt ondankbaar als je niet 100procent blij bent met het resultaat.
Ik ben jaren vrijwilliger geweest voor een paar clubs en verenigingen, maar vrijwillig of betaald: helaas moet het resultaat goed zijn. Nu berijp ik wel dat de oude site vastliep en er dus niet veel keuze was, en ik ben blij dat mensen als jij er voor zorgen dat het allemaal een vervolg krijgt. Maar je moet ook begrijpen dat er op de oude site bijvoorbeeld werd gezegd dat er een mailtje zou komen als er in een draadje waar je aan deelneemt wordt gereageerd, en nu wordt mijn vraag genegeerd. Als men nu zou reageren met: sorry, blijkt toch moeilijkeer dan gedacht, dan weet ik dat.
Communicatie is heel waardevol. Een vervelend bijverschijnsel is dat een hoop vragen etc. zich nu op facebook lijken af te spelen en dat zou best te maken kunnen heben met de nieuwe site. Ik ben benieuwd naar jouw visie daarop.,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2015 11:52 #1415779 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor de goede orde: ik ben
Voor de goede orde: ik ben nog steeds blij dat er een forum van de V700 bestaat hoor!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC