Webmaster

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2013 09:39 #1393253 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gefeliciteerd
Van Harte gefeliciteerd met de aanstelling van een nieuwe webmaster.
die felicitaties zijn zowel voor de vereniging als de Kirsten natuurlijk.
Het is wel leuk om te constateren dat de next generation zich nu gaat bezighouden met de vereniging

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
05-09-2013 10:58 #1393258 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Welkom Kirsten en succes natuurlijk!
Edoch:
Zou het verstandig zijn de volledige afweging(en) die gemaakt is/zijn ook te publiceren?

Ik heb toch duidelijk de afgelopen jaren gelezen dat drupal niet de meest ideale software is. Chilm/Rob heeft dat ook beargumenteerd.
Ook heb ik hele valide voordelen gelezen voor andere pakketten.
En omgekeerd natuurlijk.

We hebben ook een week terug gelezen in dit draadje, www.volvo700vereniging.nl/node/50172 , dat er binnen het bestuur geen IT kennis aanwezig is.
In bovengenoemd draadje geeft ook Chilm zijn mening weer over drupal en biedt hij aan te helpen bij een conversie.
Ook wordt er gesproken over een mogelijke aanpak door Henk.

Kortom: Hoe zijn we tot dit besluit gekomen en welk pad is er uitgezet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2013 11:08 #1393261 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wij hebben...
Als bestuur al voor en nadelen op een rijtje gezet, en zijn tot de conclusie gekomen dat dit de beste oplossing is voor de vereniging op dit moment.
Wat het over 5 jaar weer is weet ik nu ook nog niet.

Gelet op de omvang van onze site, en de opties die er in zitten, was dit de uitkomst.

We hebben ook uiteraard naar de opmerkingen gekeken, maar toch na overleg met o.a Kirsten besloten bij Drupal te blijven.

Elk software programma heeft zijn voor en nadelen.

Feit blijft wel dar de site van de vereniging nogal groot is, en eigenlijk het meest efficient was om te blijven bij Drupal.

Laten we nu Kirsten maar eens het vertrouwem geven wat ze verdient.
Wij zijn er van overtuigd als bestuur dat we de juiste keuze gemaakt hebben.

De kennis binnen het bestuur, geef ik ookaan in het draadje, wordt ook verzorgd voor in de toekomst.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2013 13:17 #1393262 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Beste Kirsten,   Super dat
Beste Kirsten,

Super dat je dit wilt doen! Veel succes en natuurlijk ook veel plezier.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2013 13:58 #1393263 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fijn dat er
Fijn dat er iemand is gevonden, ongeacht welke weg er is ingeslagen voor de toekomst.
@ Kirsten: veel plezier en succes

Groeten Wouter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2013 14:52 #1393264 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed bezig!
Goed Bezig Kirsten,
Als je evt HArdware nodig hebt, extra computer of 2e beeld scherm of wat dan ook laat even weten, dan kan ik dat wel uitlenen.

Arjan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2013 20:35 #1393284 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Drupal

Natuurlijk is een achterstand aan updates niet goed en valt er ook met de juiste kennis programatisch zelf wel wat aan Drupal te sleutelen cq te verbeteren .............
Maar Drupal is en blijft een waardeloos systeem en zal nooit gaan voldoen aan de huidige eisen die er aan gesteld worden. Snap persoonlijk ook niet waarom nu weer de keuze wordt gemaakt om er verder mee door te modderen.
Steeds komt dan weer hetzelfde (krampachtige) argument dat de huidige site zo uitgebreid is, bomvol staat met info en dat het veel te veel werk is om de overstap te maken naar een bewezen beter systeem. Dit valt juist best mee. Het is slechts een kwestie van knopen doorhakken. Ook is een goed systeem veel eenvoudiger te beheren.
Uiteraard heel leuk dat er iemand is die zijn / haar tanden in het geheel wil zetten maar het blijft achter de feiten aanlopen ................

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2013 21:27 #1393291 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Eens
Bedankt Kirsten en veel succes met de taak die je op je genomen hebt! Wat dat betreft ben ik het eens met Ceska over het Drupal!Persoonlijk vind ik mede door de site dat de club heel erg oud en antiek aanvoelt als eerste keer bezoeker. Je moet erg goed zoeken op het interwebs om zo'n soort opbouw qua website nog te kunnen vinden :P
Ik heb geen flauw idee wat het moet kosten om iets nieuws op te zetten of wat men eigenlijk allemaal wil met de site, maar misschien moet er eens met een professional gepraat worden over een nieuwe opzet of de mogelijkheden.Kijk naar de websites van de <a href=" volvo300club.nl/ ">V300 club en het aparte forum.volvo300club.nl/ ">forum. Er is plek voor alle onderdelen die hier op de site zitten en het ziet er een stuk frisser uit.
Dat het ontiegelijk veel werk is mogelijk duidelijk zijn, maar stapje naar de toekomst is toch beter?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2013 21:31 #1393292 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De
De opzet van de site is inderdaad niet erg helder, met de vraagbaak en informatinepagina's die daar wel/niet binnen vallen. Maar dat is niet de schuld van Drupal en valt met een duidelijke structuur op te lossen. Same als look and feel, dat kan er vast met Drupal ook weer eigentijds uit zien (gebruiken jullie het 2007 theme wel??? :P). Ik vraag me eigenlijk af hoeveel mensen Drupal beoordelen op wat ze zien (dus zoals het er hier uit ziet) en dat vergelijken met andere sites. Terwijl dat voor een groot deel aangepast kan worden. En daarbij, de site draait ook niet op de meest recente Drupal versie dus die vergelijking met andere systemen is ook niet helemaal eerlijk. Veel succes Kirsten !

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2013 21:37 #1393293 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Kirsten welkom en heel veel succes met deze opgave!
Geweldig dat er eindelijk hulp is.......echter mbt het doorgaan met drupal ben ik het wel helemaal eens met Wytze en Ceska.Het is een gebruikersonvriendelijke site waarbij voor de meest simpele dingen(foto toevoegen) een bovengemiddele kennis vergt van het www gebeuren.(wat op 99% van de andere fora niet is).Ook dat een site als deze niet door de eerste de beste makkelijk onderhouden kan worden lijkt me niet geheel onbelangrijk......Hoe gaat dat spreekwoord ook weer; Beter ten halve gekeerd dan.........etc.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC