Webmaster
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 05:52 #1098817
door V700 register
Webmaster is gemaakt door V700 register
Beste leden van onze mooie vereniging, Het is ons gelukt om iemand te vinden die onze website gaat onderhouden, en upgraden. Wij hebben de dochter van Ton Visser, een van onze leden van het eerste uur, bereid gevonden om komende tijd de site weer up to date te maken. Kirsten Visser zal zich hier voor gaan inspannen, en zorg dragen dat ook wij omgezet gaan worden naar een andere versie van drupal. Uiteraard zal dit nog wel even tijd vragen, maar er wordt vanaf nu af aan weer serieus aan gewerkt. Kirsten zal zich zelf even voorstellen op de site, en is bereid eventuele vragen te beantwoorden. Maarten de Rijke en ikzelf hebben gisteren een uitermate leuk gesprek gehad met Kirsten, en hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. We zijn met diverse mensen bezig geweest, maar hebben als bestuur gekozen voor Kirsten. Uiteraard bedanken we Rob (Chilm) voor zijn ondersteuning in de afgelopen periode, dit geldt uiteraard ook voor Pieter, en de rest. Zodra de site weer bij de tijd is, zal Kirsten er zorg voor dragen dat er minimaal 3 mensen binnen onze vereniging door haar getraind gaan worden, zodat het grootste gedeelte van de site wat betreft onderhoud, door 3 man gedaan kan worden i.p.v. 1 persoon. Hier hebben we al aantal aanmeldingen voor, en deze zullen komende tijd door ons benaderd gaan worden voor nader overleg. Het is een roerige tijd geweest, maar wij hopen als bestuur nu daarmee in ieder geval weer een stap in de goede richting te hebben gezet. Kirsten, nogmaals, hartelijk bedankt, en welkom bij ons clubje. We zijn blij met je.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 07:22 #1393244
door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re. Webmaster
Mooi dat het gelukt is en Kirsten, S U C C E S !!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 07:34 #1393245
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi
dat het gelukt is en welkom Kirsten !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 07:50 #1393246
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aangenaam!
Goedemorgen allemaal,
Inderdaad, aan mij de fraai taak om jullie website weer op de rit te helpen. Waarbij ik gelijk mijn complimenten aan de bouwers en beheerders die mij zijn voorgegaan wil geven. Wat jullie hebben is een zeer uitgebreide website met veel mogelijkheden gemaakt! Qua updates loopt de site aardig achter. De komende tijd ga ik mij op de achtergrond richten op het bijwerken van de site. Het kan best even duren voordat jullie daar wat van gaan zien, want er komt veel bij kijken. In de tussentijd kan ik melden dat het zoekprobleem voor een deel is opgelost en ook de profielen zijn weer gewoon te bekijken en aan te passen. Tot slot, ik heb een Volvo 940 (inderdaad, door mijn vader), en kom al sinds mijn jeugd in Zweden. Naast deze klus heb ik een eigen bedrijf en een gezin. Vervelen doe ik mij nooit!Fijne dag,Kirsten
Inderdaad, aan mij de fraai taak om jullie website weer op de rit te helpen. Waarbij ik gelijk mijn complimenten aan de bouwers en beheerders die mij zijn voorgegaan wil geven. Wat jullie hebben is een zeer uitgebreide website met veel mogelijkheden gemaakt! Qua updates loopt de site aardig achter. De komende tijd ga ik mij op de achtergrond richten op het bijwerken van de site. Het kan best even duren voordat jullie daar wat van gaan zien, want er komt veel bij kijken. In de tussentijd kan ik melden dat het zoekprobleem voor een deel is opgelost en ook de profielen zijn weer gewoon te bekijken en aan te passen. Tot slot, ik heb een Volvo 940 (inderdaad, door mijn vader), en kom al sinds mijn jeugd in Zweden. Naast deze klus heb ik een eigen bedrijf en een gezin. Vervelen doe ik mij nooit!Fijne dag,Kirsten
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 07:58 #1393247
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Welkom!
Goeiemorgen vanuit Zweden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 08:02 #1393248
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nog wel....
Nog wel ouwe! Over een week zien we elkaar gewoon weer in Wormer hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 08:22 #1393249
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Kirsten, welkom!
Heb je
Hoi Kirsten, welkom!
Heb je de zilveren estate nog ?
Heb je de zilveren estate nog ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 09:20 #1393250
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic webmeesteres
Welkom Kirsten! Goed bezig en fijn dat de kogel nu door de kerk is (of gaat).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 09:29 #1393251
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jakkes!
Zeg Pieter, ons contact begon leuk, maar ga me geen webmeesteres noemen. Dan ben ik net zo hard weg als ik kwam hoor!Maar dank voor de vriendelijke woorden!En ja hoor, de zilvergrijze grote bak heb ik nog steeds. Ik heb gister heerlijk gereden naar mijn afspraak met Ton en Maarten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2013 09:37 #1393252
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom
Kirsten fijn dat je het wilt oppakken.
Moderators: Jerry Stam