Ik ben een draadje kwijt (ging over afsplitsing)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2013 10:19 #1385810 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wel ok !
Toch vind ik het mooi, de mogelijkheid zo als die nu is.

We zijn hier als club leden onder elkaar, en iedereen kan toch wel es wat zeggen en of aanslingeren waar van hij of zij later denkt, hmm tja, dit dat, misschien toch maar niet.

Daar zijn we toch volvo enthousiasten onder elkaar voor?

Ik vind het wel wat hebben dat je op je schreden terug kan keren als je dat zelf nodig vind.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2013 11:07 #1385813 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weg

A_A schreef : Ik vind het wel wat hebben dat je op je schreden terug kan keren als je dat zelf nodig vind.

Ja, maar het is een beetje lullig voor de andere deelnemers van een topic, zoals ook al eerder gezegd:

geejee schreef : Doe je een serieuze inbreng/mening, met de nodige energie/tijd/etc., is alles ineens weg.

Wat mij betreft zou men wel iets mogen verwijderen zolang er nog niet gereageerd is, daarna niet meer. En/of een prullenbak-functie zodat het niet definitief weg is en een mod. zonodig nog iets kan terughalen.
Mocht iemand toch iets geschreven hebben en van gedachten veranderd zijn dan kan hij altijd een verzoek aan mod. doen. Het gebeurt nu ook al wel dat we iets aanpassen of verwijderen op verzoek.

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
24-04-2013 11:08 #1385814 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Je hebt alle mogelijkheden om als TS
je tekst te wijzigen.
Je kunt het zelfs leeg maken.
Dus dat argument is er niet.

Helaas hebben we in het verleden eens een lid gehad die zich op zijn p....getrapt voelde.
Als wraak heeft ie toen met al zijn volvogevoel, sociale vaardigheden en intelligentie AL zijn eigen draadjes weggegooid.
Daar stond misschien best een belangrijke bijdrage in die door anderen als de TS waren toegevoegd.

De betrokkene was een echte consumer omdat hij technisch weinig kennis en kunde had. Degeen die hem al die tijd hadden voorzien van raad en daad en info werden op die manier dus gewoon voor aap gezet en in mijn beleving ontzettend asociaal bedankt.
Kunnen we de button "verwijderen" niet gewoon dichtzetten voor een TS?
Wel moet er dan de mogelijkheid zijn dat er een verzoek bij een moderator kan worden ingediend voor deletion.

Dit draadje wat nu weg is gehaald was geen belangrijke voor documentatie etc. In dit geval begreep ik wel een beetje waarom ie weg is gehaald.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2013 11:14 #1385815 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog niet

Wytze schreef : Kunnen we de button "verwijderen" niet gewoon dichtzetten voor een TS?

Nee op dit moment kan het niet, althans niet zonder ook de mogelijkheid tot wijzigen dicht te zetten (zover ik weet althans).
Het staat op het wensenlijstje voor de update/nieuwe site. We steken geen energie meer in functionele wijzigigen van de huidige site.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2013 11:30 #1385816 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic FB

solexpaul schreef : De vereniging biedt geen content aan via Facebook maar wat de leden onderling doen daar heeft de vereniging geen grip op. Gelukkig niet :-)

Inderdaad :)
Alles wat de vereniging te melden heeft of organiseert moet m.i. in elk geval via de site (en in het clubblad) gecommuniceerd worden. Daarnaast mag het ook best op Facebook, maar het mag niet zo worden dat leden informatie van de club mislopen omdat ze niet op FB zitten.

solexpaul schreef : Waarom hier het forum niet sluiten en facebook als forum gebruiken ? Alles kan.......

FB zou wat mij (persoonlijk) betreft prima de kletshoek kunnen vervangen (wordt nu ook al zo gebruikt). De technische fora houd ik liever zelf in de hand. Voor het overzicht en je weet maar nooit op wat voor manier een giga-bedrijf als FB met je informatie aan de haal gaat.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2013 21:14 #1385843 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic die club!

solexpaul schreef : Ik ben lid van de vereniging Elk Merk Waardig (voor miskende en ondergewaardeerde auto's).

O! daar wil ik ook lid van worden!
Underdogs, of in dit geval undercars!
(meteen aangemeld op facebook)
De bluebirds de fuegos, de visas, de Zxen, de princessen, de tagoras! jaaaahhhhh

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2013 21:57 #1385846 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @jeroen vergeet de Zastava"s
@jeroen vergeet de Zastava"s niet daar rijden er drie van rond binnen EMW :-) En een Fiat Croma uiteraard :-)
Leuke club met leuke mensen. Om lid te worden hoef je geen EMWer te hebben maar je dient het gedachtengoed te ondersteunen :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2013 11:31 #1385896 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik ben helemaal om

solexpaul schreef : @jeroen vergeet de Zastava"s niet daar rijden er drie van rond binnen EMW :-) En een Fiat Croma uiteraard :-)
Leuke club met leuke mensen. Om lid te worden hoef je geen EMWer te hebben maar je dient het gedachtengoed te ondersteunen :-)

Tis echt een feest!
Ik had er ook ooit een, zo'n Z (maar geen nissan) :-)
En mijn vader had ooit een Croma.
Ik kon alleen niet vinden of het een club was met lidmaatschaps geld en een website en zo.
maar het is het hele jaar vreemde snuiters rijden dus

(naschrift: www.elkmerkwaardig.nl/indexh.html
daar is tie!)

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2013 14:02 #1385912 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic elkmerkwaardig.nl

Jeroen schreef :

solexpaul schreef : @jeroen vergeet de Zastava"s niet daar rijden er drie van rond binnen EMW :-) En een Fiat Croma uiteraard :-)

Tis echt een feest!
Ik had er ook ooit een, zo'n Z (maar geen nissan) :-)
En mijn vader had ooit een Croma.
Ik kon alleen niet vinden of het een club was met lidmaatschaps geld en een website en zo.
maar het is het hele jaar vreemde snuiters rijden dus

(naschrift: www.elkmerkwaardig.nl/indexh.html
daar is tie!)

Laten ze nu op Drupal draaien, blijft het toch nog behelpen voor een aantal onder ons!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC