Ik ben een draadje kwijt (ging over afsplitsing)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iets met "haat en nijd", "ik mag jou niet want jij mag mij niet" en meer van die onzin was de reden van afsplitsing. Maar inmiddels bestaan de liefhebbers ook niet meer, zonder opgaaf van redenen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn interesse voor dat draadje betrof de melding dat de Volvo700vereniging nu ook content via Facebook wil delen of aanbieden. En dat intrigeert me.
Minstens zo interessant is het feit dat er nu al twee reacties als PB gezonden zijn. Waarom niet als reactie hieronder? Wel zo handig voor de anderen die in dat draadje mee hadden gedaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De vereniging biedt geen content aan via Facebook maar wat de leden onderling doen daar heeft de vereniging geen grip op. Gelukkig niet

Verder is de discussie over het gebruik van Facebook een hele relevante, werkt gewoon makkelijker.
Waarom hier het forum niet sluiten en facebook als forum gebruiken ? Alles kan........
Ik ben lid van de vereniging Elk Merk Waardig (voor miskende en ondergewaardeerde auto's) en die hebben geen forum. Contact gaat via Facebook en het autoweek forum en ik vind dat prima werken. Maar die vereniging heeft 10% leden van de V700 vereniging dus het is wat makkelijker te handelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt mij dan ok om niet weer iets dergelijks te herhalen oid
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Het verbaast mij dus ook. Schijnbaar kan ieder tp starter, al is het na "tig" reacties van derden, zomaar de hele discussie te kunnen wissen. Doe je een serieuze inbreng/mening, met de nodige energie/tijd/etc., is alles ineens weg.
Slechte zaak, vind ik ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind dat persoonlijk ook ongewenst, maar we vinden wel dat iemand zijn eigen topic moet kunnen aanpassen/updaten, en helaas biedt dat ook de mogelijkheid om het in zijn geheel te verwijderen. Dit staat als 'verbeterpunt' op de lijst van Chilm voor de nieuwe site.whitehorse schreef : Als er eenmaal op gereageerd is, hoor je het als topicstarter niet meer weg te kunnen halen.....