Ik ben een draadje kwijt (ging over afsplitsing)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2013 21:19 #1097398 door V700 register
Ik ben een draadje kwijt (ging over afsplitsing) is gemaakt door V700 register
Gek, vanmorgen gereageerd onder een draadje over een nieuwe volvo-site en forum en wat vage ideeen over een afsplitsing (...), en dat hele draadje is nu verdwenen. Waar is-ie gebleven? Of kijk ik er overheen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2013 21:24 #1385767 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic draadje weg
Jaren geleden zijn er blijkbaar voorvallen voorgevallen waardoor een aantal leden een "eigen" vereniging hebben opgericht, de 700 en 900 liefhebbers. Die deden ongeveer de zelfde dingen als hier maar dan net op een andere manier.
Iets met "haat en nijd", "ik mag jou niet want jij mag mij niet" en meer van die onzin was de reden van afsplitsing. Maar inmiddels bestaan de liefhebbers ook niet meer, zonder opgaaf van redenen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2013 21:25 #1385768 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic maar waar is dat draadje van vanochtend dan?
Blijft de vraag: waar is dat draadje van vanochtend gebleven?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2013 21:34 #1385771 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad ....
inderdaad ....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2013 21:46 #1385773 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verwijderd door de maker
Er wordt (middels een PB) al gesuggereerd dat het verwijder kan zijn door de maker.
Mijn interesse voor dat draadje betrof de melding dat de Volvo700vereniging nu ook content via Facebook wil delen of aanbieden. En dat intrigeert me.
Minstens zo interessant is het feit dat er nu al twee reacties als PB gezonden zijn. Waarom niet als reactie hieronder? Wel zo handig voor de anderen die in dat draadje mee hadden gedaan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2013 21:55 #1385776 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Victor, De vereniging
Hoi Victor,
De vereniging biedt geen content aan via Facebook maar wat de leden onderling doen daar heeft de vereniging geen grip op. Gelukkig niet :-)
Verder is de discussie over het gebruik van Facebook een hele relevante, werkt gewoon makkelijker.
Waarom hier het forum niet sluiten en facebook als forum gebruiken ? Alles kan........
Ik ben lid van de vereniging Elk Merk Waardig (voor miskende en ondergewaardeerde auto's) en die hebben geen forum. Contact gaat via Facebook en het autoweek forum en ik vind dat prima werken. Maar die vereniging heeft 10% leden van de V700 vereniging dus het is wat makkelijker te handelen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2013 22:03 #1385778 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ Jeex, per pb omdat ik denk
@ Jeex, per pb omdat ik denk dat de persoon die het draadje weg gehaald heeft en daar zijn redenen voor heeft..

Lijkt mij dan ok om niet weer iets dergelijks te herhalen oid

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-04-2013 23:46 #1385790 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic ook opgevallen
Is mij ook opgevallen. Ik heb het hier met de tp starter uitgebreid over gehad. (via pb mailwisselingen.)
Het verbaast mij dus ook. Schijnbaar kan ieder tp starter, al is het na "tig" reacties van derden, zomaar de hele discussie te kunnen wissen. Doe je een serieuze inbreng/mening, met de nodige energie/tijd/etc., is alles ineens weg.
Slechte zaak, vind ik ook.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2013 08:48 #1385804 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eens
Dat is inderdaad heel raar. Als er eenmaal op gereageerd is, hoor je het als topicstarter niet meer weg te kunnen halen.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2013 09:25 #1385807 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan wel
Inderdaad kan een topicstarter zelf het topic verwijderen en kennelijk is dat in dit geval gebeurd. Het is in elk geval niet door een moderator gedaan, want wij gooien een topic niet weg, maar parkeren het uit het zicht.

whitehorse schreef : Als er eenmaal op gereageerd is, hoor je het als topicstarter niet meer weg te kunnen halen.....

Ik vind dat persoonlijk ook ongewenst, maar we vinden wel dat iemand zijn eigen topic moet kunnen aanpassen/updaten, en helaas biedt dat ook de mogelijkheid om het in zijn geheel te verwijderen. Dit staat als 'verbeterpunt' op de lijst van Chilm voor de nieuwe site.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC