Continue opnieuw inloggen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat klopt Henk, maar wat ik bedoel, als een zin eindigt en de volgende zin begint b.v. met "Wij" dan kan het zijn dat dit woordje nog op die ene regel staat en de rest verder gaat op de volgende regel en dat staat vreselijk. Ik geef dan liever met de hand een z.g. "harde enter", is shift enter.Wat een zeurkous ben ik hè! Verder zijn jullie allemaal lief hoorhenk 940LPT schreef : Zinnen hoef je niet zelf af te breken, daar zorgt de editor voor. Gewoon doortypen, in de editor springt hij vanzelf wel naar de volgende regel. In het bericht worden de regels automatisch goed gezet. Nieuwe alina dmv enter, nieuwe regel, direct onder de voorgaande dmv shift + enter.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Waar een zin afgebroken wordt, ligt ook aan de resolutie van je beeldscherm. Wat op jouw beeldscherm goed uitziet (volgens de criteria die je hierboven noemt) kan dus op een ander beeldscherm anders uitzien.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb verder eigenlijk geen probleem met het inloggen, dit hoe ik alleen te doen als ik opstart of idd lang niets doe op de site, dat is volgens mij logisch.tkornman schreef : Dat van de leden voor leden was een vervelende bijwerking welke ik een maal heb gezien bij de eerste keer dat het gemeld werd. Daarna heb ik hem nooit meer gehad. Erg vervelend want daardoor kan ik het moeilijk nagaan. Het is er zeker wel een om in de gaten te houden en ik ben aan het nazoeken of deze module van huis uit problemen heeft met Drupal's sessiemanagement.
echter als ik ingelogd ben en vervolgens naar de leden voor leden ga moet ik dat weer
ga ik verder op het forum geen probleem tot ik weer naar leden voor leden ga.
en het maakt niet uit of ik via resente disc. of via forum er heen ga.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm