ruzie met berichten...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom, er zijn 2 stappen: eerst de foto of bijlage uploaden, dan de pagina opslaan met die foto er in. Als je alleen het eerste doet, bijvoorbeeld bij aanpassen van een bestaande pagina dan staat de foto wel op de server maar zie je 'm niet in je pagina.voltomvo schreef : Wat wordt eigenlijk met deze tekst bedoeld? "Wijzigingen in de bijlagen worden pas definitief als je de pagina opslaat. De eerste bijlage van de lijst komt beschikbaar via de newsfeed (RSS)." Als ik de bijlagen zoek en toevoeg, dan zitten ze er toch bij? Ik vraag me met name af wat bedoeld wordt met "als je de pagina opslaat."
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alles is simpel als je weet hoe het werkt! Ik werk heel veel met computers, en weet ze (meestal) feilloos en blind te hanteren, maar het is dan ook wel toegepast op wat er gedaan moet worden. Dit systeem gebruik ik - relatief - weinig, en aangezien ik weinig gevoel heb bij en/of aanleg heb voor het doorgronden van dit soort systemen zal het via de weg "trial and error" moeten verlopen. Dit werd overigens ook aangegeven in de hartverwarmende welkomstmails van deze club. Zojuist even iets geprobeerd met het ingelijste boompje, maar echt eenvoudig vind ik dat niet. Er zitten zoveel stappen tussen voordat je gedaan hebt wat je wilt. Maar iig weer bedankt voor de tip, want ik weet nu wel hoe het werkt, EN dat het er is.bodejodel schreef :
Eerlijk gezegd vind ik het plaatsen van foto's in berichten redelijk vanzelfsprekend op dit forum. De knop (ingelijst boompje) en de invoervelden spreken toch voor zich... ?Eric Bakker schreef : Misschien moeten we het nog eens duidelijk(er) uitleggen, zodat iedereen het zelf kan zonder moderator hulp.
groetz, Tom
- V700 register
- Nieuw lid
-
tnx, maar wellicht voor de wereld simpel, voor mij dus niet: HOE (en/of waar) SLA JE DE PAGINA OP?Johan Vlagsma schreef :
Tom, er zijn 2 stappen: eerst de foto of bijlage uploaden, dan de pagina opslaan met die foto er in. Als je alleen het eerste doet, bijvoorbeeld bij aanpassen van een bestaande pagina dan staat de foto wel op de server maar zie je 'm niet in je pagina.voltomvo schreef : Wat wordt eigenlijk met deze tekst bedoeld? "Wijzigingen in de bijlagen worden pas definitief als je de pagina opslaat. De eerste bijlage van de lijst komt beschikbaar via de newsfeed (RSS)." Als ik de bijlagen zoek en toevoeg, dan zitten ze er toch bij? Ik vraag me met name af wat bedoeld wordt met "als je de pagina opslaat."
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met de knop "indienen"... hoe moeilijk wil je het maken.. je hebt het al tientallen keren gedaan, toch?voltomvo schreef : HOE (en/of waar) SLA JE DE PAGINA OP?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, duidelijk dus. Maar waarom STAAT dat er dan niet gewoon?? Of: hoe makkelijk kan het zijn...Johan Vlagsma schreef :
Met de knop "indienen"... hoe moeilijk wil je het maken.. je hebt het al tientallen keren gedaan, toch?voltomvo schreef : HOE (en/of waar) SLA JE DE PAGINA OP?