ruzie met berichten...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2008 22:20 #1064850 door V700 register
ruzie met berichten... is gemaakt door V700 register
Ik zit vandaag een beetje te emmeren met mijn berichten; ik krijg de foto's niet in een keer geplaatst, ik doe ongetwijfeld iets verkeerd. Vervolgens wil ik een bericht "bewerken", en zie tot mijn verbazing dat het dan twee keer op het forum staat, 1 x onbewerkt, en 1 x bewerkt. Doe ik hier iets verkeerd?
Zit ook nog met een vraag: mijn LPG-G3 bericht op het forum wil ik ook graag - ongewijzigd en met plaatjes - in mijn dagboek hebben, is er kopieer-truc? Of kan een moderator dat voor mij arrangeren?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2008 23:00 #1197770 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Hmmm...
Het is wel ingewikkeld geworden.
Er zijn nu twee forumberichten, één korte, met twee antwoorden, en één bewerkte, met foto's. De foto's hangen bovendien aan de pagina, en dat heeft als gevolg dat als de pagina verwijderd wordt de foto's meeverwijderd worden.
Een forumpagina kan niet omgezet worden in een dagboek, althans niet door gewone stervelingen en moderators . Johan (Admin) kan het misschien, maar dat weet ik niet zeker.
Wat je zelf zou kunnen doen is twee vensters openen, één met een nieuwe lege dagboekpagina, en één met het forumbericht met foto's. Dan kan je op bewerken drukken, alles kopiëren en in de nieuwe dagboekpagina plakken. De foto's blijven dan echter aan de forumpagina zitten, wat geen probleem is zolang die niet weggegooid wordt. Beter zou zijn die opnieuw te uploaden naar de dagboekpagina.
Wat ik dan nog zou kunnen doen voor je is de twee antwoorden op het tweede bericht (zonder foto's) verhangen naar het forumbericht met de foto's, en daarna die eerste pagina verwijderen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2008 23:24 #1197774 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic excuus

Eric Bakker schreef : Wat je zelf zou kunnen doen is twee vensters openen, één met een nieuwe lege dagboekpagina, en één met het forumbericht met foto's. Dan kan je op bewerken drukken, alles kopiëren en in de nieuwe dagboekpagina plakken. De foto's blijven dan echter aan de forumpagina zitten, wat geen probleem is zolang die niet weggegooid wordt. Beter zou zijn die opnieuw te uploaden naar de dagboekpagina.

Dank voor de tip, had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken, want al eerder gedaan... en nu dus weer.

Eric Bakker schreef : Wat ik dan nog zou kunnen doen voor je is de twee antwoorden op het tweede bericht (zonder foto's) verhangen naar het forumbericht met de foto's, en daarna die eerste pagina verwijderen.

als je dat zou willen doen, bijzonder graag, en alvast hartelijk dank. Groetz, Tom

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2008 23:55 #1197784 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Klaar
Foto's in je dagboek geplakt, verwijzing in forumbericht gemaakt, forumbericht met foto's verwijderd.
Pfff...
Als je wilt mag je zelf nog teksten bij de foto's op je dagboekpagina zetten. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2008 08:52 #1197792 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kan

Eric Bakker schreef : Een forumpagina kan niet omgezet worden in een dagboek, althans niet door gewone stervelingen en moderators

. Johan (Admin) kan het misschien, maar dat weet ik niet zeker.

Sinds kort kan ik dat inderdaad, zal het voor moderators open zetten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2008 09:34 #1197801 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank u.

Eric Bakker schreef : Foto's in je dagboek geplakt, verwijzing in forumbericht gemaakt, forumbericht met foto's verwijderd.

Ik zal nog eens foto's in een bericht plakken.......

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2008 10:10 #1197802 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Service

Baseman schreef : Ik zal nog eens foto's in een bericht plakken.......

Misschien moeten we het nog eens duidelijk(er) uitleggen, zodat iedereen het zelf kan zonder moderator hulp.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2008 12:09 #1197817 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic moderator forum
verdere discussie even verplaatst naar moderator forum, niet dat het geheim is maar uitproberen van wilde nieuwe ideeen hoeft niet iedereen last van te hebben ;-) Iemand die mee wil denken blijft welkom!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2008 12:13 #1197821 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic eenvoudig...

Eric Bakker schreef : Misschien moeten we het nog eens duidelijk(er) uitleggen, zodat iedereen het zelf kan zonder moderator hulp.

Eerlijk gezegd vind ik het plaatsen van foto's in berichten redelijk vanzelfsprekend op dit forum. De knop (ingelijst boompje) en de invoervelden spreken toch voor zich... ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-04-2008 20:17 #1197970 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mijn
dank is oneindig, ik zal voortaan omzichtiger tewerk gaan, het gaat meestal fout bij het gebruiken van de knop "voorbeeldweergave", krijg ik het idee.

Eric Bakker schreef : Foto's in je dagboek geplakt, verwijzing in forumbericht gemaakt, forumbericht met foto's verwijderd.
Pfff...

dank voor al je moeite en tijd...

Eric Bakker schreef : Als je wilt mag je zelf nog teksten bij de foto's op je dagboekpagina zetten. 

ga ik zeker doen.
Wat wordt eigenlijk met deze tekst bedoeld? "Wijzigingen in de bijlagen worden pas definitief als je de pagina opslaat. De eerste bijlage van de lijst komt beschikbaar via de newsfeed (RSS)." Als ik de bijlagen zoek en toevoeg, dan zitten ze er toch bij? Ik vraag me met name af wat bedoeld wordt met "als je de pagina opslaat."

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC