ruzie met berichten...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zit ook nog met een vraag: mijn LPG-G3 bericht op het forum wil ik ook graag - ongewijzigd en met plaatjes - in mijn dagboek hebben, is er kopieer-truc? Of kan een moderator dat voor mij arrangeren?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Er zijn nu twee forumberichten, één korte, met twee antwoorden, en één bewerkte, met foto's. De foto's hangen bovendien aan de pagina, en dat heeft als gevolg dat als de pagina verwijderd wordt de foto's meeverwijderd worden.
Een forumpagina kan niet omgezet worden in een dagboek, althans niet door gewone stervelingen en moderators . Johan (Admin) kan het misschien, maar dat weet ik niet zeker.
Wat je zelf zou kunnen doen is twee vensters openen, één met een nieuwe lege dagboekpagina, en één met het forumbericht met foto's. Dan kan je op bewerken drukken, alles kopiëren en in de nieuwe dagboekpagina plakken. De foto's blijven dan echter aan de forumpagina zitten, wat geen probleem is zolang die niet weggegooid wordt. Beter zou zijn die opnieuw te uploaden naar de dagboekpagina.
Wat ik dan nog zou kunnen doen voor je is de twee antwoorden op het tweede bericht (zonder foto's) verhangen naar het forumbericht met de foto's, en daarna die eerste pagina verwijderen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor de tip, had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken, want al eerder gedaan... en nu dus weer.Eric Bakker schreef : Wat je zelf zou kunnen doen is twee vensters openen, één met een nieuwe lege dagboekpagina, en één met het forumbericht met foto's. Dan kan je op bewerken drukken, alles kopiëren en in de nieuwe dagboekpagina plakken. De foto's blijven dan echter aan de forumpagina zitten, wat geen probleem is zolang die niet weggegooid wordt. Beter zou zijn die opnieuw te uploaden naar de dagboekpagina.
als je dat zou willen doen, bijzonder graag, en alvast hartelijk dank. Groetz, TomEric Bakker schreef : Wat ik dan nog zou kunnen doen voor je is de twee antwoorden op het tweede bericht (zonder foto's) verhangen naar het forumbericht met de foto's, en daarna die eerste pagina verwijderen.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Pfff...
Als je wilt mag je zelf nog teksten bij de foto's op je dagboekpagina zetten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Eerlijk gezegd vind ik het plaatsen van foto's in berichten redelijk vanzelfsprekend op dit forum. De knop (ingelijst boompje) en de invoervelden spreken toch voor zich... ?Eric Bakker schreef : Misschien moeten we het nog eens duidelijk(er) uitleggen, zodat iedereen het zelf kan zonder moderator hulp.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dank voor al je moeite en tijd...Eric Bakker schreef : Foto's in je dagboek geplakt, verwijzing in forumbericht gemaakt, forumbericht met foto's verwijderd.
Pfff...
ga ik zeker doen.Eric Bakker schreef : Als je wilt mag je zelf nog teksten bij de foto's op je dagboekpagina zetten.
Wat wordt eigenlijk met deze tekst bedoeld? "Wijzigingen in de bijlagen worden pas definitief als je de pagina opslaat. De eerste bijlage van de lijst komt beschikbaar via de newsfeed (RSS)." Als ik de bijlagen zoek en toevoeg, dan zitten ze er toch bij? Ik vraag me met name af wat bedoeld wordt met "als je de pagina opslaat."