signature
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben allesinds bereid het plaatje te verwijderen, maar ik zie niet waarom.Hij staat op een plek die niet door de site gehost wordt en laad sneller dan de gemiddelde avatar.Jan-Willem schreef : Plaatjes zijn leuk als het kan maar als iedereen er nu een plaatje onder zet trekt de site het niet meer.
www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl...res/picture-2150.jpg (Avatar van Eric Bakker: 298ms) www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl...res/picture-1586.jpg (Avatar van Jan-Willem: 314ms) www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl...res/picture-1320.jpg (Avatar van Mathy: 329ms)
Mjn signature: 280ms. Míjn plaatje onderaan míjn postings is dus niet de vertragende factor.Dat komt doordat het plaatjes extern staat, waar we het al eens over gehad hebben.Staat het plaatje intern (dus uit het userprofile komt) duurt het bijna 3 keer zo lang, maar is nog steeds niet de vertragende factor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
bijv. max 10 of 15of 20 KB voor de avatar.
en ook zoiets onderin voor de ondertekening?
Die plaatjes onderin zijn nergens voor nodig en verstoren het lezen van de nuttige posts, maar blijkbaar kan, of wil men het niet uitzetten.
maar wellicht is een restrictie mogelijk zodat het allemaal wat leesbaarder wordt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op mijn plaatje staat vermeld welk jaar mijn auto is, dat er gas in ligt, welk blok erin hangt en wat de kilometerstand is, samen met het feit dat je op het plaatje ziet dat het een sedan is.Jeroen schreef : Die plaatjes onderin zijn nergens voor nodig en verstoren het lezen van de nuttige posts,
Ik heb in de 2 jaar die ik hier rond-forum, nog nooit een vraag gehad over de daarin genoemde zaken, ik zie dus wel degelijk het nut van de tekst die aan het plaatje is toegevoegd.
En nogmaals, mijn plaatje is niet de vertragende factor van het draadje.Enne, hoe stoort het dan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vraag mij eerlijk gezegd na het lezen van jouw post alleen wel een beetje af wat er nou storender is onder een post. Een signature die redelijk uitgebreid is met spreuken, auto`s en opties en dat soort dingen, of een plaatje. Een plaatje valt meteen op als "niet ter zake doende" maar bij zo`n uitgebreide signature is dat niet zo. Mijn eigen signature is een goed voorbeeld van redelijk wat tekst denk ik en zo zie ik er meer staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
daar heb je een punt, want die van Bas is redelijk compact en duidelijk. maar jouw tekst dan weer niet en bevat eigenlijk veel meer overbodigs dan dat van Bas.EndlessQuest schreef : Hé Jeroen, dat zou natuurlijk een goede optie kunnen zijn en de snelheid ten goede kunnen komen.
Ik vraag mij eerlijk gezegd na het lezen van jouw post alleen wel een beetje af wat er nou storender is onder een post. Een signature die redelijk uitgebreid is met spreuken, auto`s en opties en dat soort dingen, of een plaatje. Een plaatje valt meteen op als "niet ter zake doende" maar bij zo`n uitgebreide signature is dat niet zo. Mijn eigen signature is een goed voorbeeld van redelijk wat tekst denk ik en zo zie ik er meer staan.
Ik weet niet waar de grenzen nu op staan, maar wellicht dat je daar wat aan kunt doen.
bijvoorbeeld max 3 regels hoogte maar dat heb je al
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
De lege regels er tussenuit is al veel duidelijker. Dat doe je middels een shft-enter aan het einde van een regel i.p.v. een gewone enter.Jeroen schreef : bijvoorbeeld max 3 regels hoogte maar dat heb je al
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat plaatje van de sedan kan in de avatar, en je tekst kan ook als tekstregel. Dus dat kan je probleem niet zijn. Het is ook makkelijker om daarna de tekst af en toe aan te passen.Baseman schreef : Op mijn plaatje staat vermeld welk jaar mijn auto is, dat er gas in ligt, welk blok erin hangt en wat de kilometerstand is, samen met het feit dat je op het plaatje ziet dat het een sedan is.
Wat ik storend vind (in het algemeen, niet zozeer bij jou) is dat de lange draden nog langer worden met grote signatures, en ze worden bijna altijd groter met plaatjes. Bovendien leiden de plaatjes mij af omdat ze in het 'leesvlak' zitten. De avatar bevindt zicht buiten het leesvlak, en neemt geen verticale ruimte in.
Maar ik sluit me aan bij de sprekers die vinden dat 3 regels met een witregel ertussen ook afleiden van de tekst. Die witregels kunnen er echter uit om dit op te lossen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
dank voor de tip. Heb het gelijk maar aangepast. Eens zien of het zo minder "hinderlijk" is.
Groet,
Richard