Nieuwe layout heeft nog enkele gebreken, maar de oude is ook nog beschikbaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 12:57 #1172576 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt deels.

Eric Bakker schreef :
Dat worden dan evenzoveel draadjes als dat je breedtes wilt testen, want het draadje wordt zo breed als het breedste plaatje in de draad.

Totdat iemand gaat zitten quoten en de afbeelding mee-quote.......

Maarre, ik merkte dat 500 net te breed was, 400 gaat prima, quote-zonder-afbeeldingen-te-quoten optie zou ook nog kunnen.

Overigens ben ik het wel met Mathy eens, beter het thema aanpassen (automatisch afbeeldingen aanpassen aan schermresolutie) dan een workaround bedenken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 14:33 #1172581 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Norm

Baseman schreef :
Overigens ben ik het wel met Mathy eens, beter het thema aanpassen (automatisch afbeeldingen aanpassen aan schermresolutie) dan een workaround bedenken.

Aanpassen is simpel gevraagd, maar is het überhaupt mogelijk om afbeeldingen te gaan schalen bij het displayen van een draad op basis van de resolutie van de gebruiker? Want dat is wat jullie vragen.

Het eenvoudiger alternatief is dus iedereen een kleinere foto te laten zien (max 400), dus 1024 breed wordt tot de norm van alle gebruikers veheven.

Wel interessant om deze discussie nu eens in het forum te voeren, i.p.v. 'achter de schermen'. Misschien krijgen we straks klachten: of we ons technisch geleuter niet op een eigen forum kunnen gaan doen .

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 14:49 #1172585 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op Zich wel goed

Eric Bakker schreef :
Wel interessant om deze discussie nu eens in het forum te voeren, i.p.v. 'achter de schermen'. Misschien krijgen we straks klachten: of we ons technisch geleuter niet op een eigen forum kunnen gaan doen

.

Persoonlijk vind ik het wel goed, nu kan "iedereen" meelezen wat er aan problemen wordt gedaan om ze op te lossen. 

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 18:56 #1172600 door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Formaat?

Heren,

Ik zie wel een probleem in kleine foto's.
Het is misschien wel goed voor een foto maar als je iets duidelijk wil maken met een tekening of zoiets dan valt dat toch wat klein uit .

Groeten.
Hedwig

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 19:30 #1172603 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Trots!

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt, nu dat ik thuis ben en even het één en ander aan nieuwe draadjes bekijk ben ik best trots wat ik de afgelopen dagen allemaal teweeg heb gebracht bij de techneuten met mijn opmerking over de lange zinnen in een draadje die niet afgekort werden.

Overigens, ik ben al lang al afgehaakt hoor, ik snap er niks meer van!

Groeten,

Ton. 

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 21:09 #1172620 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Foto's citeren

Baseman schreef :
Totdat iemand gaat zitten quoten en de afbeelding mee-quote.......

Nu je het ter sprake brengt: ik ben eigenlijk tegen het citeren van foto's, de draad wordt er erg lang en onoverzichtelijk van. Zouden we het uit kunnen zetten?

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 21:14 #1172622 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Kijkje

Ton schreef : ... ben ik best trots wat ik de afgelopen dagen allemaal teweeg heb gebracht bij de techneuten met mijn opmerking over de lange zinnen in een draadje die niet afgekort werden.

Het voornaamste verschil is dat je nu een keer met onze gebruikelijke dagelijkse discussies mee kunt lezen in het kader van 'open communicatie'.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 21:41 #1172625 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 2 quote or not 2 quote

Hallo Volvisti

Eric Bakker schreef : Nu je het ter sprake brengt: ik ben eigenlijk tegen het citeren van foto's, de draad wordt er erg lang en onoverzichtelijk van. Zouden we het uit kunnen zetten?

Als iedereen dat wat ie quote weet te beperken tot de essentie, is dat niet nodig. Soms is het handig als je de foto er nog even bij hebt. Maar er wordt inderdaad redelijk vaak maar wat aangequote. Een quote kan erg handig zijn. Maar eigenlijk zou het niet meer dan een herinnering moeten zijn. Soms kom je berichten tegen en dan denk je: "waar zou dat nu het antwoord op zijn". Dan is een quote vaak erg handig. Maar het hoeft ook geen heel epistel te zijn, waar dan vaak onder gezet wordt: "daar ben ik het mee eens".

Groetjes

Mathy

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-07-2007 22:25 #1172638 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Ja

Mathy schreef :
Maar het hoeft ook geen heel epistel te zijn, waar dan vaak onder gezet wordt: "daar ben ik het mee eens".

Daar ben ik het mee eens. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC