Nieuwe vereniging oprichten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2007 01:48 #1172135 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Groeien

EvdBorn schreef :
Beste Willem V.

Ik ben ex-lid, een van de redenen om op te zeggen was de kwaliteit van de website en het forum, Als je eens naar de geschiedenis van alle postings kijkt zal je zien dat er al bijna 2 jaar een discussie gaande is over dit onderwerp. En natuurlijk begrijp ik als geen ander dat er heel veel tijd al in zit. Echter waarom vasthouden aan iets dat al maanden aan wijzigingen en problemen onderhevig is?

Ik bedoelde aan te geven dat er zoveel tijd in wordt gestopt (met of zonder succes) dat het meer op een computer hobby lijkt dan Volvo hobby. Dat lijkt mij nooit de bedoeling geweest van de nieuwe site.

Eric

Het is vervelend dat de site niet functioneert zo als wij dat met z'n allen willen. Daar doen wij bijna dag en nacht ons best voor om dat wel te doen. Onze site groeit en groeit en heeft inmiddels een grote date-base met informatie en andere wetenswaardigheden. Dat dit niet onopgemerkt blijft, blijkt wel uit de immer groeiende bezoekersaantallen die deze site dagelijks bezoeken. De leden betalen hiervoor. Sinds kort ben ik lid van deze vereniging. Ik ben lid geworden omdat ik naast de vele nuttige en uitgebreide informatie ook heel veel gezelligheid en bereidwilligheid in de vorm van adviezen en daadwerkelijke hulp bij de leden heb ondervonden. Dat vind ik geweldig. Ik vind het daarom niet gepast dat door een kennelijk ontevreden ex-lid deze kritiek hier wordt geventileerd. Het is een vereniging die door vrijwilligers in stand wordt gehouden en geen bedrijf dat op winst uit is. Laten we wel zijn: alle inspanningen en werkzaamheden worden gedaan om de leden en andere belangstellenden van de Volvo 700/900 zo veel mogelijk ten dienste te zijn. Een beetje waardering en begrip hiervoor is dus op zijn plaats. Mijn boodschap is daarom: Laten we met z'n allen vooral positief blijven en onze energie steken in het goed laten werken van deze site.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2007 08:42 #1172142 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ex-lid?

EvdBorn schreef :
Beste Willem V.

Ik ben ex-lid, een van de redenen om op te zeggen was de kwaliteit van de website en het forum, Als je eens naar de geschiedenis van alle postings kijkt zal je zien dat er al bijna 2 jaar een discussie gaande is over dit onderwerp. En natuurlijk begrijp ik als geen ander dat er heel veel tijd al in zit. Echter waarom vasthouden aan iets dat al maanden aan wijzigingen en problemen onderhevig is?

Ik bedoelde aan te geven dat er zoveel tijd in wordt gestopt (met of zonder succes) dat het meer op een computer hobby lijkt dan Volvo hobby. Dat lijkt mij nooit de bedoeling geweest van de nieuwe site.

Eric

ALs je ex-lid bent vanwege het forum en de kwaliteit van de website, waarom kom je er dan nog steeds? Dat begrijp ik niet......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2007 10:34 #1172165 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ICT ...

is verdomd ingewikkeld met als grootste probleem de mens die ontwikkelt, implementeert en misbruikt. "We" willen dit, "we" willen dat maar tegelijkertijd geven "we" weinig sjoege wanneer "ze" hulp nodig hebben, vragen of zinvolle respons.

Er valt zeker een hoop te verbeteren maar dat alles kost tijd én klauwen met geld; ik stel dus voor de klagers zich eerst aanmelden als lid, dan een paar duizend euro doneren voor een snelle server en T30 verbinding én, last but not least, een cursus computer gebruiker voor henzelf.

Wil als "lui" lid de mensen die de club en de website in de lucht houden bedanken voor hun inzet. Het zal altijd beter kunnen, maar er wordt meer geluld dan gedaan.

En nu als de donder allemaal wat nuttigs gaan doen; zeiken doe je maar in je bed!

Groetend

JP

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2007 10:35 #1172166 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic lite-site?

Is het met Drupal mogelijk (om de talrijke commentaren over de snelheid tegemoet te komen) om als optie de site in een soort light modus te draaien? Dus zonder toeters en bellen zodat degene die snelheid wil wel kan posten en lezen, en degene die vooral veel mogelijkheden wil daarvoor even kan wachten.

Om bij mezelf te blijven; ik hoef niet die vraagtekentjes bij bepaalde woorden waarop ik de verklaring kan lezen door te klikken, en zo zijn er nog wel wat meer modules die ik nooit gebruik. Maar ik vind het ook weer overdreven om dat uit de site te halen als anderen daar blij mee zijn.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2007 10:50 #1172172 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Zero calories

tonherman schreef :
Is het met Drupal mogelijk (om de talrijke commentaren over de snelheid tegemoet te komen) om als optie de site in een soort light modus te draaien? Dus zonder toeters en bellen zodat degene die snelheid wil wel kan posten en lezen, en degene die vooral veel mogelijkheden wil daarvoor even kan wachten.

Het is een interessant idee, maar of het mogelijk en nodig is zouden we moeten onderzoeken.

Ik denk eerlijk gezegd dat als we iets verder zijn met de kreukels gladstrijken in versienummers en compatibiliteitskwesties de snelheid weer aanvaardbaar is voor iedereen, en dan inclusief te ' toeters en bellen'. De nieuwere Drupal versies zijn er juist op gericht om de performance te verbeteren.

De laatste twee maanden (voor deze update en verhuizing) was de snelheid immers ook prima.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2007 11:34 #1172183 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt

Eric Bakker schreef :
De laatste twee maanden (voor deze update en verhuizing) was de snelheid immers ook prima.

Precies, alleen elke 3 maanden komt de discussie over de site snelheid weer terug(kijk maar in de statistieken) Of het komt door een upgrade of verhuizing naar een nieuwe provider.

Natuurlijk moet het visitekaartje van een vereniging er mooi uit zien, maar niet ten koste van alles.

Hej då

Toon(ex lid ex moderator en gestopt om andere reden dan het forum)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2007 14:36 #1172211 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Snelheid en tijd

Hallo Volvisti

Dat we twee maanden geen snelheidsproblemen hebben gehad ligt aan het feit dat we twee maanden op een soort light-versie gedraaid hebben. Om de snelheid op een normaal niveau te krijgen, heeft Johan vanalles en nog wat uit moeten schakelen. In de tussentijd is er gezocht naar een andere provider met een betere service. Bit kwam eigenlijk vrij onverwacht. Het had dus nog langer kunnen duren. In de tussentijd wordt er op de achtergrond ge-finetuned om de zaak weer ideaal te laten lopen. Nog even geduld dus alsjeblief.

Groetjes

Mathy (die tijden ervaart van 4 tot 6 seconden)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC