Nieuwe theme

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2005 13:28 #1121681 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Kleurtjes zijn leuk...
Een drukke site ziet er leuk uit en trekt mensen, eenmalig. Als je info zoekt, rustig wil lezen e.d. wil je toch het liefst wat minder kleuren. Te veel en te felle kleuren zorgt er voor dat de site onleesbaar wordt. Om eerlijk te zijn is de huidige structuur al niet al te uitnodigend op sommige punten, dan moeten we de site niet ook nog eens te druk maken.
Ik geef toe, het kan wat saai overkomen, maar als ik een forum lees dan wil ik die rustig kunnen lezen, zonder tig fonts, kleuren, en ander geneuzel. Zoals je ziet zijn er zat mogelijkheden om wat te spelen met kleuren in je bericht om er een persoonlijke touch aan te geven. (en nu weer terug naar de normale editor, ik wordt hier tijdens het typen al gek van...)

Jan Huijsmans

'84 704 B28E, '85 704 B230E, '86 764 B28E,
'86 782 B280E, '87 764 D24Tic, '90 745 D24T

P.S. Ok, weer wat geleerd, de editor wordt overruled bij het weergeven... heerlijk. (maar daar gaat m'n demo ;-))

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2005 14:51 #1121691 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Kleurtjes zijn leuk...

jhuijsmans schreef : de editor wordt overruled bij het weergeven... heerlijk. (maar daar gaat m'n demo ;-))

da's wel een bijzondere vaststelling.. is nog een fout in de theme. En je was net zo creatief met kleur geweest ;-)
Johan

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2005 15:03 #1121692 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Oh oh, dus als het theme gefixt is...

Admin schreef :

jhuijsmans schreef : de editor wordt overruled bij het weergeven... heerlijk. (maar daar gaat m'n demo ;-))

da's wel een bijzondere vaststelling.. is nog een fout in de theme. En je was net zo creatief met kleur geweest ;-)
Johan

Dan krijgt iedereen die zooi te zien? Ff checken met de V700 layout. (ben wel benieuwd hoe lelijk het is)

Het geeft wel aan dat het een aardige zooi wordt.

Edit: in V700 is de post oko gewoon 'saai'. ;-)

Jan Huijsmans

Jan Huijsmans

(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2005 22:47 #1122080 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nieuwe theme actief

De nieuwe theme is actief voor iedereen, alle andere theme's staan bij deze uit.
Hiermee hebben we een eigen theme met een marginaal snellere engine er onder die klaar is voor volgende site versies, bovendien heeft nu iedereen de zelfde theme en ziet iedereen de site dus op dezelfde manier, meer eenvoud en uniformiteit. De keuze voor een theme in je profiel is nu niet meer nodig noch mogelijk.
De categorieen in de knoppenbalk in de kop zijn voor het grootste deel bijgewerkt, alleen techniek moet nog, volgt in de komende dagen. De oude knoppen in de kop zitten in het linkse menu.
Johan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-11-2005 23:00 #1122081 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijna klaar
Alleen nog het klokkie goed zetten ;)

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2005 14:00 #1122202 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Layout bijna goed...
De kop ziet er geinig uit (al vond ik het logo een lichtere achtergrond wel wat prettiger), maar de kop is niet meer scherm vuillend hier. Rechts heb ik een wit vlak tussen de kop en de zijkant van m'n browser window. Tevens zijn de knoppen behoorlijk groot. (iets te naar mijn idee)

Ik gebruik nu firefox voor windows, maar onder linux geeft ie het zelfde.

Jan Huijsmans

Jan Huijsmans

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2005 17:30 #1123905 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ren�© Luigies -lidnummer

Ren�© Luigies -lidnummer 478
Hoi Johan,
Ik constateer wel een aantal grote verbeteringen. Zoals het volledig uitvouwen van alle berichten onder 1 onderwerp. Net zoals dat was op de oude website.
Ergens in alle reacties op jouw vraag om input, en wat zijn dat er veel, las ik, een terug naar boven knop onder de laatste reactie. GOED idee.
Wat ik nog veel handiger zou vinden is om het menu bovenaan te handhaven. En ook het menu links. Dat dus statisch laten bij het scrollen door alle berichten heen. Dat geeft je de mogelijkheid om altijd ergens halverwege terug te gaan naar een ander onderwerp als je het gezeur van je mede V700 leden beu bent, of als je van het lachen niet meer bij kunt komen.
Als je op mijn zakelijke website. <a href=" www.medeusa.nl "> www.medeusa.nl klikt, dan zie je wat ik bedoel. De hoofdonderwerpen blijven links "hangen", terwijl de rest van het scherm gewoon doorscrolt. Hoe ze dat gedaan hebben. voor jou misschien een weet, voor mij een opdracht aan de webontwerper. Tja, dat is de luxe van een zakelijke website. En dat zijn de kosten, dus drukt de winst.
Hoop dat je iets aan mijn advies hebt,
Oh, en heeft Maarten de Rijke het al met je gehad over de ledenlijst. Daar kan ik nog steeds niet op komen. En da's best lastig als kers(t)versie regiocoordinator "midden oosten".
groetjes,
Ren�©

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2006 19:38 #1135493 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Een ander theme
"De keuze voor een theme in jouw profiel is niet meer nodig noch mogelijk"
schreef Johan een paar maanden geleden in dit onderwerp.
Mogelijk is het niet meer maar wat mij betreft is het nog steeds nodig, in het begin van dit nieuwe forum was er uit zoveel moois te kiezen en ik zit nu nog steeds met een enorm paars vlak met een smalle verticale balk in het midden waar ik door naar beneden moet scrollen om alle berichten te lezen en het is nog erger bij berichten waar ik op heb gereageerd, dan wordt de verticale balk nog een stuk smaller en is het eigenlijk niet meer goed te lezen.
Ja, ik weet het, niet meer reageren op items.................
Maar geef mij alsjeblieft de mogelijkheid weer om voor bv Adc, Bleu Marine of fiends electric te kiezen, er is er zelfs �©�©n speciaal voor Firefox.
Overigens heb ik ook nog nooit de klok in de balk kunnen krijgen maar als dat andere verzoek wordt opgelost doe ik het wel zonder klok.

Groeten,

Ton.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC