Heren van de tuning, MS of KDFI

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2012 23:59 #1346413 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ostrich Emulator
Dan is voor LH 2.4 en de <a href=" www.moates.net/ostrich-20-the-new-breed-p-169.html " target="_blank">Ostrich emulator denk ik forums.turbobricks.com/showthread.php?t=227153 " target="_blank">dit draadje van beepee op TB wel een heel goed startpunt. Heb na het downloaden van www.tunerpro.net/downloadApp.htm " target="_blank">TunerPro en de door beepee aangeboden dl.dropbox.com/u/2074311/xdfpak/beepee-logpack-v1.zip " target="_blank">binaries en xdf bestanden al een goed beeld gekregen wat er allemaal mogelijk is. Wat mij aanspreekt is dat het LH 2.4 een www.jetronic.info/wiki/tiki-index.php " target="_blank">open source community is waar een heleboel voor noppes is te downloaden en alle kennis openlijk wordt gedeeld.Overigens grappig dat ook weer in dat draadje Martijn (blabla) bedankt wordt voor zijn bijdrages aan het ontleden van LH 2.4, ook daar weer een stukje hollands glorie dus.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2012 13:34 #1346454 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmmmm
Blijkbaar heb ik hier en daar weer op wat tenen gestaan.
Wat mij doet besluiten even wat toe te voegen aan het verhaal.

Even kort & duidelijk; ik ben GEEN leverancier van megasquirt of KdFi!!!!
En heb dan ook geen enkel belang bij het feit dat Rob wel of niet een stand-alone systeem koopt.

Beide systemen hebben voor en nadelen.
9 van 10 problemen met stand-alone systemen komen voort uit slechte hardware, mensen die de zaak niet goed voor elkaar hebben.

Daarom reageerde ik wat happig op Chris zijn reactie, want het geeft mensen een verkeerd beeld.
Zeker gezien de reactie komt van iemand -vat dit niet verkeerd op chris en anderen- die geen of erg weinig ervaringen heeft met de verschillende stand alone systemen.
Ik heb hier wel bijna dagelijks mee te maken en dat schept dus een heel ander beeld.

Dat ik iemand uitnodig om eens te komen kijken is puur vanwege iemands enthousiasme. (aangezien ik dus het systeem wat Rob zoekt, niet verkoop!!).
Verder heb ik geen enkele behoefte om te bewijzen wat er wel en niet mogelijk is met LPG & vermogen, en wat ik al wel of niet gemaakt heb.
Mijn klanten zijn tevreden, en daar gaat het mij om.
Jezelf 'bewijzen' op fora is onbegonnen zaak, en zodra je mensen uitnodigt eens in real life te komen kijken blijft het akelig stil.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2012 22:54 #1346544 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Valt mee
Valt wel mee hoor Jelmar denk ik, soms zijn de ego's wat te groot hier, maar dat moet jij herkennen Ik ga je trouwens wel even bellen want reageren op pb's doe je niet altijd geloof ik lol.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2012 23:02 #1346546 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja

Jelmar86 schreef : 9 van 10 problemen met stand-alone systemen komen voort uit slechte hardware, mensen die de zaak niet goed voor elkaar hebben.

ja, helemaal mee eens. zoveel turbobrickers die massa's verkeerd leggen, instellingsn niet snappen etc. ik wil niet beweren dat ik het meteen goed zou doen maar wat daar soms langskomt, ugh.. logisch dat dat niet lekker werkt. Standalone lijkt me zeker leuk, absoluut niets mis mee, je kunt er zo veel mee als je er de tijd in steekt en bij de juiste mensen gaat advies inwinnen. Heb zelf geen standalone auto rijden hier maar ondertussen wel heel wat zien langskomen om er wel een beetje indruk van te hebben.
Zie bijvoorbeeld 'gross polluter' op turbobricks, echt prachtige resultaten met MS. genoeg anderen die een auto hebben die nooit lekker start, ieder seizoen een ander stationair toerental heeft etc. doe het goed of doe het niet, maarja, dat geld voor alles. ook voor LH.
Je zelf te erg bewijzen op een forum is idd niet handig. zie je op turbobricks soms leuke voorbeelden van. die vallen snel door de mand. heb er zelf ook niet veel mee, zet de info over bijvoorbeeld mn auto er vooral om anderen te helpen op.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2012 11:40 #1346583 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kennisoverdracht

JW schreef : Heb er zelf ook niet veel mee, zet de info over bijvoorbeeld mn auto er vooral om anderen te helpen op.

Daar raak je precies de gevoelige snaar JW, dat zou dus ieders insteek moeten zijn.Helaas denken sommigen daar anders over. Als ik i.d.d. zie wat jij, beepee, ipdown, blabla, dnasequence etc. daar posten in dat draadje voor de "gemeenschap'.Daar zou elk forum om moeten draaien, kennisoverdracht... om tot een steeds mooier/beter resultaat te komen. Dat is ook de kracht van open source voor computersoftware gebleken dus...Dat draadje van beepee vind ik trouwens ook voor TB een hele positieve uitzondering, er wordt niet "gebashed" of negatief gedaan maar louter opbouwende kritiek gegeven, hulde.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2012 17:07 #1347627 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 302
ondanks dat je ms gaat doen (waarvoor hulde) toch nog even een lh2.4 verhaal, mss had je het al gezien

<a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=252331 "> forums.turbobricks.com/showthread.php?t=252331

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2012 17:40 #1347633 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LH MS KDFI?

Woes schreef : ondanks dat je ms gaat doen (waarvoor hulde) toch nog even een lh2.4 verhaal, mss had je het al gezien

<a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=252331 "> forums.turbobricks.com/showthread.php?t=252331

Bedankt Willem, maar MS is nog helemaal niet zeker hoor, LH is ook in de race dankzij <a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=227153 " target="_blank">DIT initiatief waar ook weer een paar van onze forumleden aan meeontwikkelen.Heb overigens een heel jong (187K) 531 koppie gescoord om zelf te gaan poorten.Ik ga daar nog een apart draadje over maken, binnenkort ook langs bij Jelmar voor advies e.d.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC