Heren van de tuning, MS of KDFI

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2012 22:10 #1346199 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lh
leuke discussie om te volgen, ik ga nergens voor/tegens van beargumenteren maar ik weet wel dat ik een tijd geleden nog met hetzelfde idee in mijn kop rond liep. Ik heb er best snel van af gezien omdat ik de mogelijkheden met LH meer dan genoeg vind voor wat ik nu weet (en de mogelijkheden om het zelf aan te passen etc). Daarnaast is tb.com een leuk forum, maar daar wordt te pas en te onpas geroepen dat LH "waardeloos" is en dat je voor meer dan 250 pk zeker MS nodig hebt (aldus de internetexperts haha). Ik liet me daar iets te veel door beïnvloeden. Afijn, succes met de kabelbomen/ecu/laptop uitdagingen als je het gaat doen..!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2012 22:26 #1346204 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snap nie wel leuk
Heren heren,
Ik snap er allemaal niks van en heb er geen 'zak' aan, maar wel leuk om te lezen dit!Zei ik met mijn '96 960 2.5 LPG3 (ja, die van: heeft het zin om vanaf kat een dubbele uitlaat te nemen whoehahaha...).
Sorry voor deze nutteloze opmerking tussendoor, maar ik wou even zeggen: Succes en ik blijf me verbazen!Top,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2012 00:12 #1346236 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Timeline
Mijn doel is om met mijn huidige setup te gaan experimenteren met een EMS of dus misschien wel "gewoon" met LH 2.4 Ondertussen ben ik buiten de auto om maar met de ervaringen van het management systeem een geheel nieuw blok aan het opbouwen waarbij de internals zeg... overbemeten aanwezig zijn om toch een daily driver te krijgen met een pak aan vermogen.Mijn ervaring nu is, dat als je zelf secuur en logisch denkend aan de gang gaat met wat je hebt (je moet toch ergens beginnen), je al snel een leuk presterende auto hebt die wat uitsteekt boven de gemiddelde moderne "snellere" auto.Ik bedoel, netjes poortwerk, de ademhaling verruimen, echt goede ecu en ezk chips geoptimaliseerd voor Lpi (met dank aan Blabla, echt superchips), kom je al een heel eind. Zelfs met een standaard Mitsu 13c (wel gepoort) en een 3 inch uitlaat heb je dan al een hele rappe auto welke menig "petje" het nakijken geeft. Ik durf te stellen dat mijn huidige opzet menig heftiger getunede auto vanuit stilstand het nakijken geeft, dit dankzij de supersnel opspoelende kleine turbo en de automaat, dat is weer degrap van zo'n kleine turbo natuurlijk.Op een gegeven moment ken je elke tik en bonk van je auto en wil je meer, en juist dat punt heb ik nu bereikt. Ga dus een compleet nieuw blok buiten de auto om opbouwen. Zelf een 531 kop poorten, misschien grotere kleppen er in, een fris blok helemaal nieuw opbouwen en dan bedoel ik alles nieuw, krukas netjes balanceren, gesmede drijfstangen, korte zuigers, tight squish kortom het mag wat kosten, en waarom... omdat het kan misschien, en het lijkt me super mooi om dit te gaan doen, dat heet hobby.Een timeline is er niet, enige voorwaarde is voor mij dat het goed en doordacht gebeurd. En gelukkig zijn er hier op het forum mensen die mij precies kunnen vertellen wat ik nu juist NIET moet gaan doen.Kortom "Tuning in het Gooi" komt er aan =PEnne... mooi he zo'n forum.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2012 02:56 #1346259 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook goed

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2012 07:48 #1346264 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Awhhhh
Awhh Chris! Kusje dr op?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2012 11:15 #1346275 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fillluummmm
Ff koudstart filmpje op KdFi :) gisteravond laat gemaakt.

En wat winterpret...
Was nogal laat om iemand te bellen om te filmen :p

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2012 13:58 #1346291 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sorry
"Sorry dat je zo weinig ziet omdat het donker is", je ziet helemaal niets ha ha ha, je durfde zeker niet in beeld Jelmar.Maar start wel meteen en loopt mooi rond, dat dan weer wel, en met zo'n Afr meter heb je geen bril nodig zeg.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2012 14:06 #1346293 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Huh

scaniar164 schreef : Ook goed.

Chris waarom heb je je "Tuning in het Oosten" pagina weggehaald?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2012 14:35 #1346298 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gladjesss!

Jelmar86 schreef : En wat winterpret...

wist niet dat jij daarvoor sneeuw nodig had..?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2012 14:41 #1346299 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet perse
Hoeft ook niet, maar zo slijten mn banden niet zo hard :)

Moet nog keer van buiten filmen met deze setup want ik vind em lekker klinken.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC