wat ik nu weer meemaak...auto te sterk UPDATE
- V700 register
- Nieuw lid
-
Purist. Shit moet hard gaan, de rest komt later.flip_21 schreef : ophanging en de remmen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael Oud schreef :
Purist. Shit moet hard gaan, de rest komt later.flip_21 schreef : ophanging en de remmen?
Famous last words...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Groetjes Bouke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En deze keer meen ik echt super snel
De 3 inch downpipe daar heb ik volgens mij nu echt veel plezier van!(rest van ferrita ook:))
Turbo spoelt op bij het leven.
Denk dat een orginele demper nu uit elkaar vliegt zoveel druk achter de piep!!
Aandrijfas rubber wat nieuw is is ook erg fijn nu..,,wat een gigantisch geweld
De afgestelde 1 bar durf ik niet eens te gebruiken,voor mijn gevoel trek je de hele auto uit elkaar zoveel koppel.
Zou me niet verbazen als hij 250 krukas pk levert en ongeveer 450 nm.
Ligt natuurlijk ook erg aan de kou nu maar het vermogen is echt erg bruut.
Blijf me telkens weer verbazen over de geweldige chips van marijn (BLABLA) hoesnel die bijregelen ivm hogere turbodruk en kou..
Mengsel is prima en niks geen hikjes of wat dan ook..
Zware voet koppeling went al dus no problem:))
Wbt wegligging:Denk dat ik om te beginnen volgend jaar maar eens 3 cm ga verlagen aan de voorkant en een paar biltstein B6 dempers eronder zet....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het heeft ongeveer 4 uur geduurd.
Remt verder prima.
Ben ook niet echt een racer hoor.
Eerste investering wordt zoals gezegd een grotere intercooler en binnenkort voor kerst een bsr optiflow voor de fun:))
Waneer begin jij met verder tunen?
Groet chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga deze winter los een blok opbouwen Chris, daar wil ik een 531 kop op hebben die ik ga poorten en flowen. Netjes vlakken kleppen inslijpen etc. je kent het wel. Het onderblok maak ik klaar om andere olieleidingen en temperatuurmeters te gaan gebruiken. Tevens wil ik echt de drijfstangen en de zuigers op gelijk gewicht gaan brengen, zijn van die kleine "dingetjes" die de "over all performance" en de betrouwbaarheid natuurlijk flink op moeten krikken.Uiteraard gaat er dan ook een 15g en andere nokkenas op. Dit blok komt dan in mijn huidige auto te hangen en dan vind ik het best en laat ik het zo. Mag al blij zijn als de automaatbak dit allemaal gaat trekken.Kortom... aan mijn huidige blok doe ik even niets meer, gaat ook al erg hard hoor, zeker met deze kou. De vulling is optimaal, en de gaschip van Blabla perfect (ook zuiniger, gek he).@Bouke: En het is i.d.d. leuk dat het een soort "sleepers" zijn, aan de buitenkant zie je er niets van en blijft het chique, maar het zijn petjesvreters lol. Zeker met een automaat er in, houd je echt niet bij de eerste 500 mtr. met een geflowde 13G. Deze spoelt zo razendsnel op dat ie zelfs fluit, wat Mitsu's normaliter niet doen, (de Garrets weer wel schijnt het)@Jelmar: die racezuigers die jij te koop had, zijn dat zuigers met een korte "rok", en zo ja kantelen die niet snel(ler) of maakt dit niet uit met de oliesproeiers van onderaf?scaniar164 schreef : Waneer begin jij met verder tunen?
Groet chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.