Voorgestelde planning evenementen / sleuteldagen 2010 / 2011 /2012 /2013

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2011 22:19 #1330612 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou
Nou nou wat een actief gebeuren in 1 keer op ons deel haahahaha.
Dan ga ik voor 19 nov, gezien 3 dec de meesten toch kado's enzo voor de kids en klein kids moeten kopen liekt me dat ook t beste plan.
Maandag weten we meer jongens enne goed weekend nog he.

Tom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2011 12:52 #1330781 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kogel
De spreekwoordige Kogel is door de Kerk, heb net contact gezocht met Ingmar en geregeld dat we niet de 26ste maar de 19de komen voor de 2de sleuteldag van 2011.
De 19de kwam hun ook wat beter uit dan de 26ste dus dat is dan mooi geregeld.
ik ga hier binnenkort ook een agenda en inschrijf item voor aanmaken.

Tom.(die al bezig is met schaap wanneer we terecht kunnen bij hun volgend jaar dus als daar nog een voorkeur voor is??)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-09-2011 16:02 #1331888 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schaap

TGTF schreef :  

Tom.(die al bezig is met schaap wanneer we terecht kunnen bij hun volgend jaar dus als daar nog een voorkeur voor is??)

Tom Schaap is meestal in Februari.
Gelieve niet tegelijk met ALV

Maart mag natuurlijk ook.

• Henk Huisman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2011 23:46 #1341134 door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic      Sleuteldagen bij Bosscha Langezwaag
Mijne, Heren<p style="color: #000033; font-size: 12px; text-align: left;">Voorstel  datum van sleuteldagen in 2012 bij Bosscha Langezwaag

Voorjaar: 24 maart.

Najaar: 27 ocktober.<p style="color: #000033; font-size: 12px; text-align: left;"> <p style="color: #000033; font-size: 12px; text-align: left;">Groeten Henk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2012 23:18 #1343306 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zoals
Zoals het er naar uit ziet kunnen we in Februari niet terecht bij Schaap in Emmeloord, reden is een verbouwing van de werkplaats, een dezer dagen spreek ik weer met Gert-Jan om in maart een dag te plannen.

Wat betrefd Nordicar ga ik voor Zaterdag 2 Juni 2012 en    17 November 2012,  deze datums zijn nog niet vast geldegd maar onder voor behoud, en ook dit hoop ik aankomende week gepland te hebben.

En dan nog een Puntje: lijkt het jullie wat om een keer bij elkaar om de tafel te zitten en een klein overlegje te plegen of er nog dingen verandert dienen te worden omdat het aantal leden explosief is gestegen zullen sommige niet alles weten van de regels van onze club tijdens een sleuteldag,
Is dit een idee of is dit logistiek gezien een drama .

Groeten Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2012 22:47 #1343429 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou
Vandaag bij Schaap geweest en we kunnen het niet rond krijgen de komende tijd, een idee was om Nordicar naar Begin maart te halen en dan schaap in juni, maar ik weet niet of dat wel zo'n handige oplossing is. gezien men gek is op een bepaalde datum met daar hun sleuteldag.

Nou is er het volgende, ik heb goede conectie met Brouwer in Kuinre dat is bijna op gooi afstand van emmeloord alleen dat licht net buiten de grens van Flevoland namelijk in Overijsel, ziet men er een probleem in om deze volvo garage aan mij toe te voegen en er een sleutel adres bij is die ik als RC er bij doe???????

En welke dingen moet ik hun vertellen qua hun kant van regelen (gezien ik bij draaiende locatie's ben begonnen weet ik deze niet)  Graag zo snel mogenlijk een reactie van de rossen uit het vak van RC'S , want dan kan ik sneller actie ondernemen naar Brouwer toe, zal wel geen Maart worden gezien zij dan hier in Emmeloord en omgeving de TankS(zuiderzee rally) rijden maar dan wel begin April als zij dat zien zitten  en er geen sleuteldag is.

Pff lastig parket jongens hahahaha, het word me wel weer een uitdaging.

Groeten Tom.

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
17-01-2012 17:21 #1344369 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic geen probleem vanuit deze
geen probleem vanuit deze kant, ook geen probleem vanuit Goor

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-01-2012 19:20 #1344866 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic een update
Ik ben bij Brouwer in Kuinre geweest en die geven aan dat ze eerst overleggen met de jongens en dat het niet eerder word dan april of mei, zelf zat ik te mikken op begin april of eind april of begin mei, eind mei was geen optie omdat ik Nordicar voor 2 juni heb staan en 17 november, alwel deze dagen bij Nordicar nog onder voorbehoud zijn waar ik volgende week meer over weet.

Ik hoop niet dat ik nu in het vaarwater van Gemert kom Bas??

Groeten Tom.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2012 09:22 #1345878 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic In de agenda
Heren,
N.a.v. de <a href="/node/42665" target="_blank">opmerking op het forum</a> heb ik even in de agenda gekeken en inderdaad zijn de vastgelegde sleuteldagen nog niet in de agenda opgenomen.
Zouden julie dit alsnog willen doen zodat onze leden weten wanneer er gesleuteld gaat worden ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2012 09:27 #1345880 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gelezen
Ik had de reactie gelezen en een reactie bij gezet, dat is dus het vervelende als er een dag weg valt en dat ze er zo lang mee gewacht hebben om mij dit te melden(schaap) want ben toch regelmatig bij ze geweest en gevraagd maar goed, de overige sleutelplekken is mij onbekend.

Tom.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC