Voorgestelde planning evenementen / sleuteldagen 2010 / 2011 /2012 /2013
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan ga ik voor 19 nov, gezien 3 dec de meesten toch kado's enzo voor de kids en klein kids moeten kopen liekt me dat ook t beste plan.
Maandag weten we meer jongens enne goed weekend nog he.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De 19de kwam hun ook wat beter uit dan de 26ste dus dat is dan mooi geregeld.
ik ga hier binnenkort ook een agenda en inschrijf item voor aanmaken.
Tom.(die al bezig is met schaap wanneer we terecht kunnen bij hun volgend jaar dus als daar nog een voorkeur voor is??)
- V700 register
- Nieuw lid
-
TGTF schreef :
Tom.(die al bezig is met schaap wanneer we terecht kunnen bij hun volgend jaar dus als daar nog een voorkeur voor is??)
Tom Schaap is meestal in Februari.
Gelieve niet tegelijk met ALV
Maart mag natuurlijk ook.
- Frits Lidnr. 795
- 960 Estate/ 740GLE sedan/ V70 Rdesign
- Daf 66 1300cc marathon sedan
- dafvolvo.web-log.nl/dafvolvo/2007/01/volvo.html
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Voorjaar: 24 maart.
Najaar: 27 ocktober.<p style="color: #000033; font-size: 12px; text-align: left;"> <p style="color: #000033; font-size: 12px; text-align: left;">Groeten Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat betrefd Nordicar ga ik voor Zaterdag 2 Juni 2012 en 17 November 2012, deze datums zijn nog niet vast geldegd maar onder voor behoud, en ook dit hoop ik aankomende week gepland te hebben.
En dan nog een Puntje: lijkt het jullie wat om een keer bij elkaar om de tafel te zitten en een klein overlegje te plegen of er nog dingen verandert dienen te worden omdat het aantal leden explosief is gestegen zullen sommige niet alles weten van de regels van onze club tijdens een sleuteldag,
Is dit een idee of is dit logistiek gezien een drama .
Groeten Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou is er het volgende, ik heb goede conectie met Brouwer in Kuinre dat is bijna op gooi afstand van emmeloord alleen dat licht net buiten de grens van Flevoland namelijk in Overijsel, ziet men er een probleem in om deze volvo garage aan mij toe te voegen en er een sleutel adres bij is die ik als RC er bij doe???????
En welke dingen moet ik hun vertellen qua hun kant van regelen (gezien ik bij draaiende locatie's ben begonnen weet ik deze niet) Graag zo snel mogenlijk een reactie van de rossen uit het vak van RC'S , want dan kan ik sneller actie ondernemen naar Brouwer toe, zal wel geen Maart worden gezien zij dan hier in Emmeloord en omgeving de TankS(zuiderzee rally) rijden maar dan wel begin April als zij dat zien zitten en er geen sleuteldag is.
Pff lastig parket jongens hahahaha, het word me wel weer een uitdaging.
Groeten Tom.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop niet dat ik nu in het vaarwater van Gemert kom Bas??
Groeten Tom.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
N.a.v. de <a href="/node/42665" target="_blank">opmerking op het forum</a> heb ik even in de agenda gekeken en inderdaad zijn de vastgelegde sleuteldagen nog niet in de agenda opgenomen.
Zouden julie dit alsnog willen doen zodat onze leden weten wanneer er gesleuteld gaat worden ?
- V700 register
- Nieuw lid
-