Voorgestelde planning evenementen / sleuteldagen 2010 / 2011 /2012 /2013
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je een beetje kan mikken op de 26ste, komt dat het beste uit.Carlo is meestal het eerste of tweede weekend in November en terugkijkend vaker het tweede dan het eerste.TGTF schreef : @Bas jij had in november ook gemert zitten toch? moeten we dat even afstemmen.
Bij Carlo heb ik meestal een inschrijving of 25, en dan verschijnen er daawerkelijk 22, met nog een stuk of 20 koffiedrinkers.....

Van Nordicar, want daar wil je het denk ik vooral voor weten, weet ik het niet.Als je zoekt op sleuteldag nordicar, zie je tussen de hits een aantal keer een officieuze presentielijst staan.Meestal ook met planning, misschien kun je daar iets mee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
In het noorden is een 'latente' belangstelling voor een poetsdag (of mooier: een cosmeticadag). Datum en locatie nader te bepalen. Ik verwacht dat dit juni of augustus/september wordt als het al doorgaat.
Groeten,
Lex (die zijn '700' dit jaar nog niet heeft gereden. Sorry!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
:Edit: Hoe zit het trouwens met wie de aanmeldings formieleren binnen krijgt en de onderdelen,brugtijd, gezien waneer ik het aanmelden moet sluiten, om er voor te zorgen dat alle benodigde onderdelen binnen zijn bij Nordicar? gezien ik nog niet weet wat voor werk ik tegen die tijd heb en welke werk tijden.
:end edit:
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gewoon dit <a href="/node/34891" target="_blank">DRAADJE </a>kopieren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je me daar even over wil bellen, omdat je denkt dat dat kan helpen, ga gerust je gang.
Skype kan, je kan me vinden onder de naam kooijmab, maar als 06 makkelijker is: 06 27015498(En ik zou het waarderen als je het zelf gebruikt, maar niet op de rest van de site zet.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga je zeker even bellen voor het een en ander, Momenteel zit ik in Rome dus om de kosten laag te houden bel ik je na 16 April.
Rome kan ik trouwens iedereen aanraden die wat heeft met oude gebouwen en de geschiedenis achter de gebouwen wil weten!
Geniet hier met volle tuigen(geen drank) van alles wat ik hier allemaal zie, alleen tot nu toe nog maar 2 bakstenen gezien en beide in mindere staat.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop niet dat ik iemand in de weg zit, twee weken van de VKB, twee wekeen voor sinterklaas aankomt, een week voor de Nachtrit en volgens mij was de rest ook meer dan twee weken weg, dusss......