Voorgestelde planning evenementen / sleuteldagen 2010 / 2011 /2012 /2013
- V700 register
- Nieuw lid
-
bedankt.
enne volgens mij zit je niemand in de weg hoor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is dus, tegelijk met Nordicar.Ik meen dat we de afspraak hadden, twee weken tussen twee sleuteldagen te laten vallen, maar in ieder geval niet twee, op dezelfde dag, wat ik nu al twee keer in het lijstje zie terugkomen.asatter schreef : ik heb (uiteindelijk) overeenstemming met Arendsen, de monteurs en de magazijnman, op 26 november zijn we weer welkom voor de sleuteldag.
Kunnen we deze regel overboord kieperen en doen wat ons goed dunkt, of wenst het bestuur hieraan vast te blijven houden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus Alexander doet niks verkeert in mijn ogen.
Tom,
Is het mogelijk om de datum naar begin december te zetten.
Zijn wel vaker begin december bij nordicar geweest.
- V700 register
- Nieuw lid
-
EDIT: Is 19-11-2011 een idee, is de zaterdag voor de 26ste? volgens mij staat er dan nog niets op de planning toch?? END EDIT:
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
19 nov is wat mij betreft ook prima.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat heb ik ook niet beweerd.960 estate 1996 schreef : Dus Alexander doet niks verkeert in mijn ogen.
Er is ook geen drukte, ik constateer enkel, dat we in het verleden afgesproken hadden geen twee sleuteldagen op dezelfde dag te plannen en zoveel mogelijk er een weekend tussen te laten om een ieder ook een weekend thuis te gunnen, zeg maar.whitehorse schreef : ik begrijp de drukte niet zo erg Bas.....
Dus, zo stond het meen ik ook in de documentatie die ik ooit kreeg toen ik begon, zeg maar.
Nordicar en Gemert tegelijk, heb ik op zich ook geen probleem mee, liggen 250 km uit elkaar, geloof niet dat er op beide adressen dezelfde persoon aanwezig wenst te zijn. Dat is ook niet wat ik zei, ik zei, dat me opviel, dat er nu twee weekenden zijn, dat er (voorlopig of vastgelegd) een sleuteldag ergens is, op hetzelfde tijdstip.
En een tweede reden is, dat ik me dan niet in bochten hoef te wringen, om Carlo met een vrij weekend voor en na, op een apart weekend te plannen, scheelt me weer moeite.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-