Wisserbladen
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2017 15:05 #1437605
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ja, soms... Als iemand een
Ja, soms... Als iemand een goed adres weet voor nieuwe achterwisser-armen, dan hoor ik dat graag. Bij de mijne helpt smeren allang niet meer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2017 23:53 #1437838
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic vd week
Bij de Lidl twee voor-wissers voor 5 euro. Vind het wel goed.
Merkendiscussie over welke wisser goed is en welke niet geloof ik wel.
Prijs/kwaliteits verhouding belangrijker en voor 5 euro moet je wel heel kritisch zijn wil je voor die 10 % extra 90 % meer betalen.
Merkendiscussie over welke wisser goed is en welke niet geloof ik wel.
Prijs/kwaliteits verhouding belangrijker en voor 5 euro moet je wel heel kritisch zijn wil je voor die 10 % extra 90 % meer betalen.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2017 09:36 #1437849
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Tel het aantal boogjes waaree
Tel het aantal boogjes waaree het blad tegen het glas wordt gedrukt. Als dat overeen komt, kan je best op die 5 euro wissers gokken. Ik had ze ook eens tot volle tevredenheid van een duitse action-achtige winkel (Postenborse).
Maar zitten er minder verdeel-armpjes in, laat ze dan alsjeblieft liggen. Ooit een setje goedkope bij Brezan geprobeerd met maar vier drukpunten. Na de eerste regenbui vervangen door wissers, want die troep kreeg het water niet overal van de ruit.
Maar zitten er minder verdeel-armpjes in, laat ze dan alsjeblieft liggen. Ooit een setje goedkope bij Brezan geprobeerd met maar vier drukpunten. Na de eerste regenbui vervangen door wissers, want die troep kreeg het water niet overal van de ruit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2017 13:57 #1437861
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik weet niet hoe groot jouw
Ik weet niet hoe groot jouw voorruit is maar ik heb originele Bosch en daar zitten maar 2 boogjes per wisser op (ook achter). Dus 6 boogjes? Heb je een afbeelding Willem?
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-05-2017 21:53 #1437875
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik tel er op de foto hier in
Ik tel er op de foto hier in deze post al drie (dus vier drukpunten), en dat is een achterwisser. Voor zijn het er meer als het goed is...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2017 17:03 #1437897
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gods jij rekent de grote boog
Gods jij rekent de grote boog ook mee.... Dus 3 bogen, vier drukpunten / aanhechtpunten op de foto.
Als het goed is zijn het er voor niet meer, tenzij je de twee wissers optelt, dan kom je aan zes bogen en 8 drukpunten, tenzij je een busruit hebt zoals bij een transporter, daar zitten per wisser vaak 4 bogen in jouw taal en dus zes drukpunten.
Dus welke taalconventie zullen we afspreken? Laat mij overigens een foto zien van jouw bewering dat het er 6 zijn. En heb jij nou je bericht aangepast??
Als het goed is zijn het er voor niet meer, tenzij je de twee wissers optelt, dan kom je aan zes bogen en 8 drukpunten, tenzij je een busruit hebt zoals bij een transporter, daar zitten per wisser vaak 4 bogen in jouw taal en dus zes drukpunten.
Dus welke taalconventie zullen we afspreken? Laat mij overigens een foto zien van jouw bewering dat het er 6 zijn. En heb jij nou je bericht aangepast??
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2017 18:43 #1437898
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Vlak!
Waar gaat dit nog over, ik had vroeger een Volkswagen Kever met een vlak voorruit, niks geen boogjes en drukpunten.
Wel een gebogen achterruit maar daar zat geen wisser op.
Toen was er ook nog geen Kever forum overigens............................................
Groeten uit Zweden,
Wel een gebogen achterruit maar daar zat geen wisser op.
Toen was er ook nog geen Kever forum overigens............................................
Groeten uit Zweden,
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2017 00:10 #1437907
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Nee
Willem bedoelt dat hij er drie op de foto ziet ,
twee aan de ene kant en eentje aan de andere kant.
Maar de vierde valt net buiten beeld maar dat zal er net zo uit zien als aan de andere zijde. Vier dus beredeneert hij, en hoe meer boogjes het inderdaad wel beter zal wissen. Wat een kever hiermee te maken heeft zie ik dan juist weer niet.
twee aan de ene kant en eentje aan de andere kant.
Maar de vierde valt net buiten beeld maar dat zal er net zo uit zien als aan de andere zijde. Vier dus beredeneert hij, en hoe meer boogjes het inderdaad wel beter zal wissen. Wat een kever hiermee te maken heeft zie ik dan juist weer niet.
- Adriaan Versluijs
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2017 13:02 #1438450
door Adriaan Versluijs
Beantwoord door Adriaan Versluijs in topic Goedkoop - goedkoper - goedkoopst
Niet alleen voor je portemonnee, maar ook voor het milieu een flinke besparing...
ecocut-pro.de/en/produkt/ecocut-pro/
ecocut-pro.de/en/produkt/ecocut-pro/
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2017 14:36 #1438459
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Heb je er ervaring mee
Heb je er ervaring mee Adriaan? Jaren geleden heb ik eens een vergelijkbaar produkt geprobeerd, en ik was niet erg onder de indruk van de resultaten. Dat lag niet aan de snijrand, die best goed was, maar wel aan het feit dat ruitewissers op een gegeven moment verharden, en dan het rubber niet meer netjes elke slag omklapt.
Moderators: Jerry Stam