Wisserbladen
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2017 15:29 #1106691
door Cor Jan van Rhijn
Wisserbladen is gemaakt door Cor Jan van Rhijn
Sinds ik bij het vorige periodiek vervangen originele wisserbladen van volvo bestelde was ik erg onder de indruk van de kwaliteit van de bladen... dus nu dacht ik, dat doe ik weer. De wisserbladen voor waren zo leverbaar. Het wisserblad achter moest ik even op wachten. Het kwam uit het klassiekermagazijn. Nu kreeg ik dit... (het gemonteerde blad) dat is toch gewoon een bosch wisserblad? 't Is heel wat anders dan ik eerder kreeg (wat ik in de hand houd).
Cor-Jan, Amstelveen.
Cor-Jan, Amstelveen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2017 15:58 #1437151
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Als hij goed wist dan wist ik het wel Cor-Jan.
Maar als er Bosch op nieuwe staat moet het toch netjes werken zou je zeggen, zie je geen merkje op de oude?
Groeten,
Maar als er Bosch op nieuwe staat moet het toch netjes werken zou je zeggen, zie je geen merkje op de oude?
Groeten,
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2017 16:12 #1437153
door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic Origineel
Ton, het zal misschien best goed wissen, maar daarvoor ging ik niet naar de dealer. Die van Bosch heb ik al eens gehad en die van de dealer vond ik zeker voor achter prettiger en beter wissen. Nou ik ze even goed naast elkaar heb gehad is die van Bosch ook nog een beetje korter. En ondertussen. De Boschwisser wordt zo geleverd... Geen merkjes overigens op de oude.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2017 16:32 #1437154
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic De standaard bosch vind ik
De standaard bosch vind ik persoonlijk niet erg goed op onze auto's maar die aerotwin flatblades doen het wel super.
Gaan stukke langer mee en functioneren goed in elk weer met alle snelheden.
Grtz
Gaan stukke langer mee en functioneren goed in elk weer met alle snelheden.
Grtz
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2017 17:11 #1437156
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Standaard.....
Als er voor nieuwe wissers op gaan (orginele met spoiler), dan is het rubber van de oude nog goed genoeg om achter te monteren.
Even rubber eruit trekken bij beide, stalen stripjes eruit, naast elkaar leggen en inkorten, en rubber er weer in schuiven. Kleine moeite, groot plezier.
Heb in de afgelopen 10 jaar nog nooit een achterwisser besteld. En hij wist super!
Even rubber eruit trekken bij beide, stalen stripjes eruit, naast elkaar leggen en inkorten, en rubber er weer in schuiven. Kleine moeite, groot plezier.
Heb in de afgelopen 10 jaar nog nooit een achterwisser besteld. En hij wist super!
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-05-2017 18:31 #1437169
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik heb voor ook aerotwins.
Ik heb voor ook aerotwins. Achter ook een bosch blad, maar dan een gewone.
Waarom ook niet? Bosch is al jarenlang de toeleverancier van Volvo... of dacht je dat ze in Zweden alles zelf maakten?
Alleen koplampwissers haal ik bij de dealer: niet vanwege de kwaliteit (die ik vind tegenvallen) maar vanwege het feit dat niemand anders die kleine wissertjes kan leveren.
Waarom ook niet? Bosch is al jarenlang de toeleverancier van Volvo... of dacht je dat ze in Zweden alles zelf maakten?
Alleen koplampwissers haal ik bij de dealer: niet vanwege de kwaliteit (die ik vind tegenvallen) maar vanwege het feit dat niemand anders die kleine wissertjes kan leveren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2017 12:48 #1437262
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De (voor) Bosch bladen vallen
De (voor) Bosch bladen vallen mij erg tegen eerlijk gezegd (waren wel die dingen van de Carglass actie toen. Er hoeft maar een vuiltje ergens te zitten en ze strepen bij het leven. Ik ga die Aerotwins maar eens proberen.
Of, dat bedenk ik me nu, kunnen die dingen niet tegen 2 jaartjes opslag in de verpakking binnenshuis?
Of, dat bedenk ik me nu, kunnen die dingen niet tegen 2 jaartjes opslag in de verpakking binnenshuis?
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2017 16:24 #1437268
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Action
Voor het geld kan je ook die van de Action gebruiken.
Neem die dan voor de V70 is net iets groter en wist iets beter.
Neem die dan voor de V70 is net iets groter en wist iets beter.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2017 16:43 #1437270
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic voor de V90 dus de V70 bladen
voor de V90 dus de V70 bladen?
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2017 17:52 #1437274
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Bladenmaat
Eigenlijk kan je ook gewoon de maximale lengte berekenen met een meetlat.
Die ruitewisserbladen hebben namelijk gewoon een bepaalde lengte en die staat (bij de Action) in de aanduiding. Het blad aan de passagierskant is net iets korter. Mij staat bij dat de V70 set prima past.
Ook op de achterruit heb ik overigens net een iets langere maat geplaatst.
Die ruitewisserbladen hebben namelijk gewoon een bepaalde lengte en die staat (bij de Action) in de aanduiding. Het blad aan de passagierskant is net iets korter. Mij staat bij dat de V70 set prima past.
Ook op de achterruit heb ik overigens net een iets langere maat geplaatst.
Moderators: Jerry Stam