LPG inbouwen in 740 met B230A

• laurens linssen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2011 14:07 #1320653 door laurens linssen
Beantwoord door laurens linssen in topic BTW...
Die BTW erbij, maakt het net een stuk duurder dan de rest.
Hoewel er goede verhalen gaan over BVAGIN, is het, als ik het goed heb begrepen, vreemd dat zij een G2 systeem op mijn auto aanbieden. Als ik het goed heb, heeft mijn auto nog geen lambda sensor, dus is G2 niet eens mogelijk.
Ik zal ze daar eens over opbellen.
Die Van Orsouw vind ik hier vaker terug op het forum en met positieve berichten, die ga ik dus ook eens bellen.
Ben trouwens benieuwd hoe groot de tank is die geplaatst kan worden. Daarover lees ik verschillende berichten hier, maar dat lijkt te komen doordat sedan, 940/960 en estate door elkaar worden gehaald. Daar ga ik zo een apart topic voor openen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2011 21:10 #1320719 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 70 liter ringtank Dat was
70 liter ringtank
Dat was bij mij hetg maximaal haalbare. Beveiliging eruit en ik kan 67 liter tanken.
De keuze voor mij was meer dat ik het een betrouwbaar bedrijf vond, denken met je mee, zit bij mij om de hoek, gaven goed en vakkundig advies waarom ze bepaalde dingen (werkzaamheden /onderdelen / merken) wel deden en welke niet.
Dat de prijs misschien wat hoger is dan andere inbouwstations is dan jammer. Ik ben meerdere malen terug geweest om even het CO te meten etc. Allemaal geen probleem, koste niets.
Service is ook belangrijk en het inbouwen was nog een weekje uitgesteld omdat de "oude" monteur een weekje op vakntie was. Die had nl. het meeste ervaring met de oudere auto's. vooral met het afstellen.
Ik denk dat je vooral moet kijken naar een lpgboer waar jij een goed gevoel bij heb, prijs is dan van ondergeschikt belang.

succes met je zoektocht en laat even weten als je eruit bent.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC