- Berichten: 8
Gastank laten zakken, waarom niet, of wel?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat roep ik al jaren. Probleem is waarschijnlijk, dat een benzinetank ongeveer iedere vorm kan hebben (al is dat niet altijd handig i.v.m. je brandstofmeter) en een gastank altijd een buis met halfronde uiteindes moet zijn. Door die beperking verlies je redelijk veel brandstofopslagruimte.jpost schreef : Waarom biedt nou geen enkele LPG inbouwer de optie aan om de tan op de plek van de benzinetank te hangen? Je wilt op LPG rijden, dus wat moet je dan nog met een 80 liter benzinetank (960/S90) eronder? Een klein tankje van pak hem beet 10 liter om te starten is dan toch genoeg? Je moet toch vaak genoeg naar de pomp om LPG te tanken.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet bijna zeker dat het bestond. Ik heb nog oude autokampioenen (1989-1991) waar LPG inbouwers stonden die combinatietanks aanboden.Mathy schreef : Hallo Jeroen
Dat roep ik al jaren. Probleem is waarschijnlijk, dat een benzinetank ongeveer iedere vorm kan hebben (al is dat niet altijd handig i.v.m. je brandstofmeter) en een gastank altijd een buis met halfronde uiteindes moet zijn. Door die beperking verlies je redelijk veel brandstofopslagruimte.jpost schreef : Waarom biedt nou geen enkele LPG inbouwer de optie aan om de tan op de plek van de benzinetank te hangen? Je wilt op LPG rijden, dus wat moet je dan nog met een 80 liter benzinetank (960/S90) eronder? Een klein tankje van pak hem beet 10 liter om te starten is dan toch genoeg? Je moet toch vaak genoeg naar de pomp om LPG te tanken.
groetjes
Mathy
Kan het nu alleen niet vinden..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar met een thuiskomertje kun je misschien wat beter uit de voeten?
groetend
JohnPeter
-die zijn onderschrift binnenkort gaat aanpassen omdat BG niet ver van de 765.000 kilometer af is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.