Pomp gastank overleden? [Edit] OPGELOST
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaar dat eigenlijk altijd eerst gevraagd wordt hoe de staat is van alle basale zaken, zoals benzinedruk, bougies, kabels, luchtfilter, rotor en verdeler. Zijn die in orde en is er alsnog een probleem, dan kan je naar andere zaken gaan kijken.Chilm schreef : [Edit] OpgelostMijn Volvo liep toch zo slecht na het starten, en had hick-ups onder het rijden.Nou... was NIET de pomp van de gastank, ook niet het omschakelrelais of lekkende/loszittende injectors etc. Ik heb het afgelopen weekend de rotor en de verdeelkap vernieuwd, en 4 nieuwe bougies ingedraaid (BP7ES). Keerringen rotorplaat vervangen (lag wel olie in het rotorhuis). Bougiekabels vervangen (nieuw, en alles origineel Volvo). Ook nog de bouten aansluiting turbo >> downpipe aangedraaid (dank JanV, zaten best los). Vandaag ingeleerd op benzine en rijd weer als een zonnetje zo fijn.En... vandaag zijn ook de veerschotels vernieuwd dus de irritante "knak" bij aanremmen is gelukkig weg. Losse rubbers zijn niet meer te koop je moet een complete schotel aanschaffen a raison van € 79,20 incl. b.t.w.Allemaal bedankt voor de positieve input.
- V700 register
- Nieuw lid
-
je moet ergens beginnen en ik begon met de ontsteking en dat was gelukkig meteen raak.Het hielp natuurlijk dat ie op beide brandstoffen slecht liep, dat was meteen al een hint.
Als ik geen lid was geweest had ik de Volvo waarschijnlijk al naar de garage gebracht en voor een hoop geld weer laten repareren. Dankzij dit forum en een ferm portie inlezen heeft het nu alleen wat materiaal en 2 uurtjes gekost, that's it.
Mooi hoor zo'n vereniging met een schat aan gegevens en data, ben net 1 maand lid en heb het er al "dik" uit.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-