LPG vakman
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Jammer dat Goes zo ver weg ligt, misschien kun jij die monteur toch eens vragen wat er precies aan de hand was en wat hij heeft veranderd?rkregting schreef : Goedemiddag,
Die opmerking over het aanzuigen van extra zuurstof was voor mijn rekening. De monteur zei alleen dat de motor veel te schraal stond afgesteld, waardoor de dosering/ menging (??) buiten het regelgebied van de LPG-regeleenheid bleef.
En herhaal ik mijn eerste opmerking: een echte LPG-vakgarage!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
moet zelflerend zijn dacht ik
vraag blijft welke installatie er in zit
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet niet of die monteur echt iets bijgesteld heeft. Hij zei dat hij de vergasser zodanig had aangepast dat de motor meer LPG kreeg.
Want op twee verschillende waarden stond hij verkeerd.
Nu weet ik écht niets meer te reproduceren

Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
De wintersamenstelling wordt het hele jaar door in Duitsland gebruikt en levert meer energie op, dus meer vermogen en betere verbruikscijfers. (hoe voeg je dit toch zo mooi in?)
Dit is niet altijd waar.
In Duitsland kan de samenstelling nogal varieren en je moet dit van te voren vragen als je zeker wil zijn van wat je tankt.
Hier in Elten, waar ik sinds kort woon, geven ze het bij de shell op d.m.v. tekst op de lpg voorraadtank. "Hier immer 40/60 misschung"
Ik verwacht wel dat dit de komende periode snel zal veranderen want LPG is razend populair aan het worden in Duitsland.
Wat wil je ook met een regering die tot 2018 de belasting op LPG vastlegt ( iets meer dan 9 cent de liter).
In Den Haag kunnen ze daarvan leren maar dat kost in de geldkist en dan weet je het wel.
Dit was even off-topic maar goed.
Groeten,
Erik
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Op "Citeer" klikken (onder aan het bericht) en dan alles wat overbodig is verwijderen, zodat alleen dat wat belangrijk is overblijft.VErik schreef : (hoe voeg je dit toch zo mooi in?)
Staat er geen "Citeer" of heb je dat per ongeluk ook gewist, dat zet je voor hetgeen je wilt citeren {quote} of door {quote=naam van de geciteerde}. Aan het eind van de tekst voeg je {/quote} toe. Met dat verschil, dat je deze {} haken vervangt door de rechte haken. Zou ik dat hier in het voorbeeld doen, dan denkt de forumsoftware dat er een commando voor hem aankomt. En zie je dus de haken niet. En "naam van de geciteerde" vervang je natuurlijk ook.
Groetjes
Mathy