Die vier stiekeme zekeringetjes...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zwaarder ben ik ook niet zo voor.Jan-Geert schreef : als je zekering er steeds uitklapt moet je er een iets zwaardere inzetten de pomp is dan bijna ten einde
Dat de pomp ten einde is ben ik natuurlijk niet zo blij mee. Heb al wat gelezen over vervangen en inbouw/buitenbouw van de pomp.
Heeft iemand toevallig foto's van de verschillende versies. Heb een twintank met volgens mij wel een klepje erop.
Zal eens een foto schieten vanavond.
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn pomp ging maar 250k mee en volgens mij ben ik geen uitzondering. Daar komt bij dat regelmatig echt leeg rijden van de tank (in geval van Vialle LPi) de levensduur van de pomp ernstig kan bekorten. Althans, dat is de vigerende visie hier op het forum volgens mij. Dus 3-4 ton lijkt mij aan nunancering toe. Voor een vuistregel is hij wel erg opportunistisch zo.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga uit van de suggesties hier aan gegeven. Heb nog niks gemeten of gekeken welke zekering waar bij hoort.henk 940LPT schreef : Waarom denk je dat je pomp kapot is ? Zit de tank er 3-4 ton in (zo lang gaan ze meestal mee) of maakt de pomp rare geluiden ?Dat de zekering eruit vliegt door een te zwaar lopende pomp is een suggestie, volgens mij is nog niet bewezen dat juist die zekering eruit vliegt (door meting) en dat dat niet door bijv. een kapot gesleten kabel komt.
Ik heb gisteren en eergisteren harder gereden dan normaal ca 160Km/h daarna de wagen uitgezet en niks aan de hand.
Daarna na circa een half uur weer gestart en een klein stukje gereden en toen begon het, dus 2 dagen hetzelfde.
Vandaag gewoon gereden en nu nog steeds niks, geen problemen. Kijken wat het vanmiddag is.
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus als je me een Vialle gasboer kan aanbevelen die aangeeft dat een pomp 3 tot 4 ton meegaat, dan wil ik met diegene graag verder praten over mijn Vialle installatie
Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-