Die vier stiekeme zekeringetjes...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vuil, vocht & viezigheid kan er zo in. Prachtconstructie...not.
Deze ochtend wilde mijn auto niet meer op gas lopen. Sterker nog, alle stroom was er af.
Daarna wel weer lampjes, maar afslaan bij overschakelen (in D bij 110 km/u...en bedankt!)
Duurde ook lang voordat hij overschakelde naar LPG of hij deed 't meteen...Kortom: chaos!
Einde dag bij Jan thuis toch eens die gluiperige zekeringen afgekrabt en teruggezet. En ja hoor: opgelost.
Zo simpel kan het zijn. Dus LPI-rijders: elk half jaar de bende opschuren en contactspray erop scheelt ooit frustratie.
Joost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

wellicht zijn daar meer geinteresseerden voor? ik zal eens kijken wat er mogelijk is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een beetje vocht erin = constant condens door de warmte van de motor = nog meer problemen.
Maar 't is een interessante optie.
Joost
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas leest een draadje met als titel "zekeringen" ongetwijfeld. Iets voor een groupbuy?
Groetjes uit het na-zwaar-onweer-opdrogende-en-blikseminslag-brand-blussende Zuiden,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal je zo de foto's van gisteren sturen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar Conrad zou niet mijn preferred supplier zijn, zeg maar.Hij past in een enveloppe door de brievenbus (houder is 25 mm dik), dus dat is geen punt, maar ik moet even kijken of ik ergens onder de minimale bestelwaarde uit kan komen, want de hele kwantumkorting gaat te niet, door bezorgkosten.jgootzen schreef : Bas leest een draadje met als titel "zekeringen" ongetwijfeld. Iets voor een groupbuy?
Als Henk zelf hiermee niet aan de slag gaat, wil ik het best op me nemen. Ik zal intussen eens rondkijken naar alternatieven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor net iets meer dan 5,50 kan ie al op de mat liggen, bij afname van 11 stuks.Je zit met het aangehaalde conrad ding, natuurlijk wel met de AMP-schuifstekers onderaan, is dat niet het probleem verplaatsen?Baseman schreef : Ik zal intussen eens rondkijken naar alternatieven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ander alternatief is de conrad oplossen. spatwaterdicht, maar ik denk dat condens er wel uit trekt. probleem is dat de aanslag volgens mij niet door liters water komt, maar meer veroorzaakt wordt door aggressieve invloeden van buitenaf (vocht, zoute lucht). om te voorkomen dat de laatste invloed hebben zou je toch terug moeten naar IP65.
ik heb al weer even gekeken, maar ontdek nog niet zo snel iets wat richting IP65 gaat. ik kan nog even verder zoeken. oplossing die nu wel door mijn achterhoofd spookt is een IP65 behuizing met daarin een conrad zekeringhouder. warteltjes voor de kabels. hoop werk en een oplossing die wel wat ruimte vraagt, maar dan is het ook OK. eerst nog maar eens kijken naar makkelijker oplossingen.
opmerking van Bas snijdt natuurlijk ook hout: groupbuy heeft alleen zin als de korting (substantieel) groter is dan de verzendkosten.
- V700 register
- Nieuw lid
-