Volvo V90 overwegingen
- roland klinkenberg
- Elite lid
-
Minder
Meer
18-02-2020 11:55 #1459166
door roland klinkenberg
Beantwoord door roland klinkenberg in topic Adriaan; Zoek een garage
Adriaan; Zoek een garage waar stroom aanwezig is zodat ik kan lassen enzo...en een beetje ruimer als een garagebox. Is ook maar tijdelijk, voor een maand ofzo...of mss langer als ik de 144 ook onderhanden wil nemen.
Heb misschien iets gevonden in Arnhem bij iemand die Ad Hoc woont...maar dan is er wel het risico dat ik er halsoverkop uit word ge-bonjoured .
Heb misschien iets gevonden in Arnhem bij iemand die Ad Hoc woont...maar dan is er wel het risico dat ik er halsoverkop uit word ge-bonjoured .
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- roland klinkenberg
- Elite lid
-
Minder
Meer
18-02-2020 11:58 #1459167
door roland klinkenberg
Beantwoord door roland klinkenberg in topic Kwam deze tegen op
Kwam deze tegen op Marktplaats. Staat bij dat ie van een 700 clublid is geweest...
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m15138...8f31&previousPage=lr
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m15138...8f31&previousPage=lr
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2020 17:44 #1459174
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Garage
Een adres waar ik erg veel heb gesleuteld is Garage Nieuwe Kade in Arnhem. Nieuwe Kade 11. Naast Garage Bilal, daar deden ze altijd mijn APK's. Bruggen huren en sleutelplaatsen aan de grond. Goede lasser aanwezi\g, voor geval je dit niet kunt. Aardige mensen. Of dit nog zo is weet ik niet, ik was daar zo'n tien jaar geleden voor het laatst.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2020 17:47 #1459175
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic O ja
Of je hiervan iets aan moet trekken weet ik niet, ik weet niet of hetdezelfde is, Maar bij de naam Hildo krijg ik wat koude rillingen, wanneer deze verkoper dezelfde is.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2020 19:02 #1459177
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Yep
Nieuwe kade bestaat nog.
Vorig jaar nog geweest en voor las werk een aanrader.
Bruggen huren kan ook, ze doen ook carroseriewerk.
Kwaliteit goed en prijs goed bij ze.
Vorig jaar nog geweest en voor las werk een aanrader.
Bruggen huren kan ook, ze doen ook carroseriewerk.
Kwaliteit goed en prijs goed bij ze.
- roland klinkenberg
- Elite lid
-
Minder
Meer
18-02-2020 19:25 #1459180
door roland klinkenberg
Beantwoord door roland klinkenberg in topic Ja, nieuwe kade is een fijne
Ja, nieuwe kade is een fijne plek idd. Doe daar altijd kleine klussen aan de 144.
Zou eigenlijk alles daar wel kunnen doen. Zal eens gaan informeren hoe ze met grote klussen omgaan en stalling enzo. Voor de deur daar is betaald parkeren geloof ik.
@Jur, tja..Hildo uit Doetinchem. Ik ken hem verder niet...
Zou eigenlijk alles daar wel kunnen doen. Zal eens gaan informeren hoe ze met grote klussen omgaan en stalling enzo. Voor de deur daar is betaald parkeren geloof ik.
@Jur, tja..Hildo uit Doetinchem. Ik ken hem verder niet...
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2020 19:29 #1459182
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Nee
Is vrij parkeren op dat stukkie.
Tenzij het sinds vorig jaar zomer veranderd is, toen was is er voor het laatst.
Binnenkort ( na de fiscale winterstop) ook maar weer eens heen.
Tenzij het sinds vorig jaar zomer veranderd is, toen was is er voor het laatst.
Binnenkort ( na de fiscale winterstop) ook maar weer eens heen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2020 20:20 #1459184
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ruimte
Ik zal eens overleggen misschien heb ik hier wel een ruimte voor je.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2020 07:06 #1459188
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik denk dat Jur associaties
Ik denk dat Jur associaties heeft met Hildo uit Groningen:
twolefthands.nl/auto/Hildo's%20Volvo/Hildo's%20Volvo.htm
Aangezien er geen 960 op zijn website staat kan je er zeker van zijn dat deze verkoper een andere Hildo is.
Met 15.000 km per jaar (is dat alleen met de V90 of rijd je straks ook nog een deel daarvan met de 144?) is een 960/V90 prima te rijden. Met de motor moet je een beetje geluk hebben en vooral het onderhoud niet verwaarlozen. Daar kan de zespitter veel minder tegen dan een redblock.
Een V90 rijdt totaal anders dan een 940: alleen de basiskoets komt echt overeen, voor de rest is bijna alles anders, en dat merk je. Zowel in eenvoud van onderhoud (niet!) als in rijcomfort (wel!). Een 940 zal veel dichter bij de 144 zitten kwa beleving, al is ook die natuurlijk nieuwer, ruimer, stiller en comfortabeler.
Wat je eerste link betreft: die trilling bou koude start kan ook iets eenvoudigs zijn als een matige vonkversterker. Het lijkt een verkoper die te eerlijk wil zijn in de advertentie, maar kan natuurlijk ook juist een handige jongen zijn die van een bodemloze put af wil. Echt geen idee zonder de auto gezien te hebben.
Aangezien er geen 960 op zijn website staat kan je er zeker van zijn dat deze verkoper een andere Hildo is.
Met 15.000 km per jaar (is dat alleen met de V90 of rijd je straks ook nog een deel daarvan met de 144?) is een 960/V90 prima te rijden. Met de motor moet je een beetje geluk hebben en vooral het onderhoud niet verwaarlozen. Daar kan de zespitter veel minder tegen dan een redblock.
Een V90 rijdt totaal anders dan een 940: alleen de basiskoets komt echt overeen, voor de rest is bijna alles anders, en dat merk je. Zowel in eenvoud van onderhoud (niet!) als in rijcomfort (wel!). Een 940 zal veel dichter bij de 144 zitten kwa beleving, al is ook die natuurlijk nieuwer, ruimer, stiller en comfortabeler.
Wat je eerste link betreft: die trilling bou koude start kan ook iets eenvoudigs zijn als een matige vonkversterker. Het lijkt een verkoper die te eerlijk wil zijn in de advertentie, maar kan natuurlijk ook juist een handige jongen zijn die van een bodemloze put af wil. Echt geen idee zonder de auto gezien te hebben.
- roland klinkenberg
- Elite lid
-
Minder
Meer
19-02-2020 19:55 #1459210
door roland klinkenberg
Beantwoord door roland klinkenberg in topic Ik ga hoe dan ook wachten met
Ik ga hoe dan ook wachten met de aankoop totdat de rubbers die nodig zijn bij het monteren van de nieuwe bladveer weer leverbaar zijn. Hier word aan gewerkt schijnt.
Moderators: Jerry Stam