Spontaan in brand
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2018 07:59 #1451377
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Facebook bericht
Op facebook staat dat hij de straat in reed en een sterke benzinelucht rook. Daarna was het snel gebeurt. Dus geen “zomaar” brand in een geparkeerde auto..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2018 08:14 #1451378
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ok,
In de krant stond die toedracht niet Ronald. Had de eigenaar dat bericht zelf geplaatst?
En mogelijke oorzaken dan, is er iemand die daar antwoord op kan geven?
Drukregelaar bijvoorbeeld?
Groeten,
En mogelijke oorzaken dan, is er iemand die daar antwoord op kan geven?
Drukregelaar bijvoorbeeld?
Groeten,
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2018 12:02 #1451390
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Druk
Een lekkende drukregelaar kan inderdaad de oorzaak zijn.
Wat mij ook wel bij staat is dat de electrische koelventilatoren niet gezekerd zijn op de 940 en bij kortsluiting dus wel in de fik kunnen vliegen.
Groetjes,
Gerben
Wat mij ook wel bij staat is dat de electrische koelventilatoren niet gezekerd zijn op de 940 en bij kortsluiting dus wel in de fik kunnen vliegen.
Groetjes,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2018 12:31 #1451392
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ton-Facebook
Stond/staat inderdaad op Facebook. Kan het helaas niet meer terug vinden.
Er stond iets van ; Je rijd de straat in en ruikt een sterke benzinelucht, voor je het weet is het helaas gedaan met je 940. Het leek een bericht van de eigenaar..
Er stond iets van ; Je rijd de straat in en ruikt een sterke benzinelucht, voor je het weet is het helaas gedaan met je 940. Het leek een bericht van de eigenaar..
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2018 17:19 #1451395
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nee
Dat is nou eenmaal zo Ronald , op Facebook is veel de volgende dag geschiedenis.
Ik begrijp nog steeds niet wat onze vereniging met een Facebook pagina moet, diegenen die het destijds hebben doorgedreven zijn al lang van het podium verdwenen.
Alle technische zaken die daar verhandeld worden zijn ook de volgende dag in dezelfde put verdwenen.
Groeten,
Ik begrijp nog steeds niet wat onze vereniging met een Facebook pagina moet, diegenen die het destijds hebben doorgedreven zijn al lang van het podium verdwenen.
Alle technische zaken die daar verhandeld worden zijn ook de volgende dag in dezelfde put verdwenen.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2018 17:27 #1451396
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic benzinelucht en brandgevaar
Al een poos geleden op vakantie in Corsica is mijn mechanische benzine pomp op het blok gaan lekken. Stonk nogal. Maar Volvo is zo wijs geweest om de benzine boel aan de linker kant van de motor te bouwen en niet aan de hete kant, de uitlaatkant. Naast overlast van de stank is er niets in de brand gevlogen. Pas thuis heb ik de pomp vervangen.
Rob
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2018 19:05 #1451397
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beide ? Ton ?
Ik ben het met je eens. Facebook is vluchtig, absoluut geen lange termijn maar NU! Toch kunnen daar zeker potentieel nieuwe leden zitten en kunnen we onze ogen daar niet voor sluiten. Op facebook worden veel vragen gesteld die op “ons” forum met een paar muisklikken te vinden zijn. Het komt regelmatig voor dat ik mensen met vragen attendeer op de aanwezigheid van het 700 forum. Kwaliteit ? Nee, dat is facebook niet, maar tis wel een veel bezocht en geraadpleegd kanaal dus het totaal negeren lijkt mij ook niet verstandig..
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2018 20:00 #1451400
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Als ik nu zie dat de teller daar op 1130 leden staat Ronald, en volgens mij hebben we al sinds jaar en dag rond de 500 verenigingsleden dan kan volgens mij de aanwas via Facebook niet meer dan minimaal zijn.
En dan bedoel ik dus niet alleen de aanmeldingen op het forum maar ook het aantal betalende verenigingsleden.
Het aantal geregistreerde forumgebruikers heb ik wel eens navraag naar gedaan, echter zonder duidelijk antwoord te krijgen.
Nou wil ik daar niet teveel over uitweiden, als ik het hier over lidmaatschap heb worden verschillende mensen erg nerveus.
Maar ik heb echt ooit twee 900 rijders gesproken die "lid" geworden waren van de Volvo700Vereniging, zij hadden zich aangemeld bij Maarten de Rijke en geaccepteerd als lid.
Natuurlijk goed dat jij mensen op de Facebooksite aanspoort eens op het forum te kijken en uiteindelijk willen we allebei een zo groot mogelijk aantal forumgebruikers en via die weg verenigingsleden.
Blijft ondanks dit alles zonde van die witte 900.
Groeten,
En dan bedoel ik dus niet alleen de aanmeldingen op het forum maar ook het aantal betalende verenigingsleden.
Het aantal geregistreerde forumgebruikers heb ik wel eens navraag naar gedaan, echter zonder duidelijk antwoord te krijgen.
Nou wil ik daar niet teveel over uitweiden, als ik het hier over lidmaatschap heb worden verschillende mensen erg nerveus.
Maar ik heb echt ooit twee 900 rijders gesproken die "lid" geworden waren van de Volvo700Vereniging, zij hadden zich aangemeld bij Maarten de Rijke en geaccepteerd als lid.
Natuurlijk goed dat jij mensen op de Facebooksite aanspoort eens op het forum te kijken en uiteindelijk willen we allebei een zo groot mogelijk aantal forumgebruikers en via die weg verenigingsleden.
Blijft ondanks dit alles zonde van die witte 900.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2018 20:35 #1451406
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Facebook
Ik weet (en jullie stiekem ook) dat de Facebooksite een grote toegankelijke meerwaarde is.
De youngsters werken veel via Facebook.
Om vragen snel beantwoordt te krijgen, of om onderdelen snel te vinden, desnoods via "vrienden van vrienden".
Het is ook bij de tijd blijven en meegaan.
Ook dit bepaald het voorbestaan van deze club.
Op meerdere vlakken meegaan want zo is het vandaag de dag. En die vlakken zijn er.
De youngsters werken veel via Facebook.
Om vragen snel beantwoordt te krijgen, of om onderdelen snel te vinden, desnoods via "vrienden van vrienden".
Het is ook bij de tijd blijven en meegaan.
Ook dit bepaald het voorbestaan van deze club.
Op meerdere vlakken meegaan want zo is het vandaag de dag. En die vlakken zijn er.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2018 11:00 #1451425
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic brandstofslangen
Vergeet facebook let liever op je brandstof slangen.
Vooral het stukje voor de drukregelaar is er na 20 jaar vaak slecht aan toe.
Vooral het stukje voor de drukregelaar is er na 20 jaar vaak slecht aan toe.
Moderators: Jerry Stam