Wat heb jij onlangs aan je Volvo gedaan?
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-10-2018 20:39 #1449697
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic @reinierverbeek
Er staat wat heb jij onlangs aan je Volvo gedaan, laten we het dan bij volvo’s 7 en de 9 serie houden want daar bestaat deze club toch uit of niet soms?? En niet over een daf want dan kan ik net zo goed mijn opel Admiral en mijn fiat 850 erbij betrekken. Daar kan ik genoeg over schrijven.
Dan had de titel moeten zijn wat heb jij onlangs aan je auto gedaan, dan trek je het nl wat breder. Maargoed dan wijden we mogelijk te veel uit omdat dit een forum is voor de 7 en de 9 serie rijder is. En dan komen we dus eigenlijk op hetzelfde punt uit als met het topic wat heb jij vandaag gedaan. Ik vind dat als je een topic start met de titel wat heb jij onlangs aan je volvo gedaan je het bij volvo in zijn algemeenheid moet houden en geen andere merken erbij moet betrekken. Dat is het zelfde als met mijn topic dat er geopperd werd dat het niets te maken had met waar het forum voor bedoelt is, daar gaat dit topic ook naar toe...............gaat dit topic dan ook op slot!!
Mijn dringende verzoek aan Mathy is hier dan ook om te vragen of dit topic qua inhoud specifiek om volvo’s in zijn algemeenheid moet gaan want de titel nodigt wel uit om uit te wijden naar de 2 serie misschien gaan we de 140 serie of amazon, katterug etc etc etc ook behandelen want tja het zijn allemaal volvo’s.
Kijk als dit geoorloofd is om het over andere merken te hebben en over alle types volvo dan is er in mijn ogen met het topic wat heb jij vandaag gedaan niets verkeerd en daar ben ik niet de enige in gezien het feit hoeveel reacties er al geplaatst zijn en hoeveel mensen op dit forum het lezen. Ik word zelfs via PB benadert dat men het steilloos vinden hoe het gegaan is en dat ze het zonde en vooral jammer vinden dat het topic wat heb jij vandaag is gesloten zonder dat er over is gestemd.
Ik vraag hierbij aan Mathy om het topic wat heb jij vandaag gedaan weer te openen zodat iedereen weer kan genieten van de dingen die je zoal doet op een dag. En de topic titel van dit topic moet of worden aangepast zodat we het alleen maar over de 7 en de 9 serie gaan hebben, of men accepteerd het dat we het ook over andere merken en types volvo gaan hebben, maar dan hoort wat heb jij vandaag gedaan er ook gewoon bij.
Gr Rene
Dan had de titel moeten zijn wat heb jij onlangs aan je auto gedaan, dan trek je het nl wat breder. Maargoed dan wijden we mogelijk te veel uit omdat dit een forum is voor de 7 en de 9 serie rijder is. En dan komen we dus eigenlijk op hetzelfde punt uit als met het topic wat heb jij vandaag gedaan. Ik vind dat als je een topic start met de titel wat heb jij onlangs aan je volvo gedaan je het bij volvo in zijn algemeenheid moet houden en geen andere merken erbij moet betrekken. Dat is het zelfde als met mijn topic dat er geopperd werd dat het niets te maken had met waar het forum voor bedoelt is, daar gaat dit topic ook naar toe...............gaat dit topic dan ook op slot!!
Mijn dringende verzoek aan Mathy is hier dan ook om te vragen of dit topic qua inhoud specifiek om volvo’s in zijn algemeenheid moet gaan want de titel nodigt wel uit om uit te wijden naar de 2 serie misschien gaan we de 140 serie of amazon, katterug etc etc etc ook behandelen want tja het zijn allemaal volvo’s.
Kijk als dit geoorloofd is om het over andere merken te hebben en over alle types volvo dan is er in mijn ogen met het topic wat heb jij vandaag gedaan niets verkeerd en daar ben ik niet de enige in gezien het feit hoeveel reacties er al geplaatst zijn en hoeveel mensen op dit forum het lezen. Ik word zelfs via PB benadert dat men het steilloos vinden hoe het gegaan is en dat ze het zonde en vooral jammer vinden dat het topic wat heb jij vandaag is gesloten zonder dat er over is gestemd.
Ik vraag hierbij aan Mathy om het topic wat heb jij vandaag gedaan weer te openen zodat iedereen weer kan genieten van de dingen die je zoal doet op een dag. En de topic titel van dit topic moet of worden aangepast zodat we het alleen maar over de 7 en de 9 serie gaan hebben, of men accepteerd het dat we het ook over andere merken en types volvo gaan hebben, maar dan hoort wat heb jij vandaag gedaan er ook gewoon bij.
Gr Rene
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2018 00:28 #1449706
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tuin
Leuke tuin heb je, Adrian!
Groet,
Hans
Groet,
Hans
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2018 01:34 #1449707
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Hmmm
"wat heb jij vandaag gedaan ? " of "wat heb jij vandaag aan je Volvo gedaan ? " zijn toch niet helemaal vergelijkbare grootheden lijkt mij, Admiral ( snap nu waar je naam vandaan komt, van de Opel Admiral, gave bak!)
Inderdaad bij de laatste kan het dan ook gaan om andere Volvo's dan de 7/9 maar de relatie met dit forum is dan nog steeds sterker dan bij de eerste. Dus zal het niet op dezelfde wijze verlopen ( is mijn inschatting).
Daar zit het zeer ook niet bij jou en ook niet de consternatie bij de diverse forumbezoekers
Dat zit hem (naar mijn mening) in het toch wel ondoordacht overhaaast sluiten van het topic.
Getuige de reacties die je via PB krijgt en de reactie's hier lijkt me daar een wijze les te liggen voor hoe hier om te gaan met dit soort zaken in de toekomst.
Inderdaad bij de laatste kan het dan ook gaan om andere Volvo's dan de 7/9 maar de relatie met dit forum is dan nog steeds sterker dan bij de eerste. Dus zal het niet op dezelfde wijze verlopen ( is mijn inschatting).
Daar zit het zeer ook niet bij jou en ook niet de consternatie bij de diverse forumbezoekers
Dat zit hem (naar mijn mening) in het toch wel ondoordacht overhaaast sluiten van het topic.
Getuige de reacties die je via PB krijgt en de reactie's hier lijkt me daar een wijze les te liggen voor hoe hier om te gaan met dit soort zaken in de toekomst.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
11-10-2018 10:03 #1449713
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic @fflunche
Ik ben nog steeds in afwachting van Mathy of hij zijn besluit terug draait. Maar zo snel als het topic wat heb jij vandaag gedaan op slot ging zo traag reageert men op de wildgroei bij dit topic. Ik zal wel de enige zijn maar dit topic slaat kant nog wal, maar dat had ik gister al duidelijk gemaakt volgens mij. Dan was wat heb jij vandaag gedaan gestructureerder omdat de titel al aangeeft dat het om vanalles kan gaan dus ook over Volvo’s en dafjes dus wat is nu het verschil ffluche in mijn ogen niets, het is alleen gevarieerder en dat maakt het zo smeuïg. Maar als blijkt dat de inhoud van het topic wat heb jij vandaag gedaan na 3 pagina’s en ik weet niet hoeveel berichten en hoe vaak het gelezen word niet getolereerd word dan vraag ik mij af waarom dit topic niet op slot gezet word. En als men besluit niet in te grijpen bij dit topic dan worden mijn vermoedens toch waarheid alleen ik heb vurige hoop dat ik het totaal mis heb.
Mathy Gaarne een reactie van jou kant aub want dan weten we waar we aan toe zijn. Of meld op zijn minst dat jullie aan het overleggen zijn over deze topics
Gr Rene
Mathy Gaarne een reactie van jou kant aub want dan weten we waar we aan toe zijn. Of meld op zijn minst dat jullie aan het overleggen zijn over deze topics
Gr Rene
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2018 10:52 #1449714
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Moeten we nu echt dit topic
Moeten we nu echt dit topic ook weer vervuilen met dit gezeur?
Aub die zeur opmerkingen in een apart topic (incl deze).
Ik open dit topic te lezen wat anderen aan hun volvo doen en prompt Is iedereen weer scheidsrechter.
Aub die zeur opmerkingen in een apart topic (incl deze).
Ik open dit topic te lezen wat anderen aan hun volvo doen en prompt Is iedereen weer scheidsrechter.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2018 10:56 #1449715
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Gisteren eens begonnen met
Gisteren eens begonnen met veerpootlager te vervangen.
Was hard nodig.
KogelLagers lagen er al uit.
(foto Is in donker met flits gemaakt)
Had met deze oude schotels de cambermod getest.
In de nieuwe schotels geen cambermod.
Vanwege verlaging Is het camber toch al iets negatiever.
Was overigens wel leuk met rotondes rijden.
Grtz Daniel
Was hard nodig.
KogelLagers lagen er al uit.
(foto Is in donker met flits gemaakt)
Had met deze oude schotels de cambermod getest.
In de nieuwe schotels geen cambermod.
Vanwege verlaging Is het camber toch al iets negatiever.
Was overigens wel leuk met rotondes rijden.
Grtz Daniel
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2018 11:39 #1449718
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Gewoon: kilometers gemaakt en
Gewoon: kilometers gemaakt en getankt. Daar zijn ze voor gemaakt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2018 20:22 #1449732
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En dat vind ik dan weer raar
En dat vind ik dan weer raar wat jij onlangs aan je Volvo hebt gedaan............ Oeh: 2 in 1!
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2018 16:18 #1449763
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Auto gewassen zodat ie zondag
Auto gewassen zodat ie zondag netjes mee kan rijden met de toerrit van de V700-vereniging.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2018 17:01 #1449779
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ferrita
Vandaag mn Ferrita uitlaat gemonteerd onder de 940. Ging heel relaxed, alles past perfect. Klinkt heel fijn.
En van de week een nieuwe verdeler met nieuwe Hall-gever van Timen gemonteerd in de Gouden 740.
En van de week een nieuwe verdeler met nieuwe Hall-gever van Timen gemonteerd in de Gouden 740.
Moderators: Jerry Stam