Einde van een tijdperk? Iets is overleden...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2016 21:06 #1425687
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pomp bij Timen opgehaald
Mooi van Timen! Vandaag met de twingeling naar Apeldoorn en op de terugweg een gebruikt en geteste pomp opgehaald. Even twee handige handen zoeken en dan zou het goed moeten zijn.
Wordt dus vervolgd
Wordt dus vervolgd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2016 21:52 #1425689
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Pomp
Heb je de pomp onder de vloer bij de bestuurdersstoel of heb je de pomp in de benzine tank?
Eerst eens even een mep geven op de pomp of op de tank met een hamer doet soms ook wonderen...(natuurlijk niet zo hard meppen dat je door de tank heen slaat, haha)
Groeten,
Gerben
Eerst eens even een mep geven op de pomp of op de tank met een hamer doet soms ook wonderen...(natuurlijk niet zo hard meppen dat je door de tank heen slaat, haha)
Groeten,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2016 22:34 #1425694
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Anton..
Een stukje hiervoor een op zich lachwekkende clip van Anton, met inderdaad wat hamerwerk op de tank, of wellicht de motorhouder. Maar helaas, mijn tikken waren niet voldoende ")
Maar toch oprecht bedankt voor de tip!
Maar toch oprecht bedankt voor de tip!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2016 12:47 #1425816
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Einde en nieuw draadje
De wegenwachter2 is geweest. Ook zijn tikken op de pomp hielp niet, wat wel hielp was een ononderbroken (en ook ongecontroleerde, ongezekerde) aanstuurdraad naar de pomp gemaakt. Ik heb er een nieuwe (technische) draad van gemaakt, hopelijk wordt een en ander wat duidelijker.
Het was dus niet de pomp, niet de zekeringen maar wat het wel is?
Het was dus niet de pomp, niet de zekeringen maar wat het wel is?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2016 22:11 #1425838
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb dit ook gehad
Ik heb ook een dergelijke storing gehad.
Heb ook een tijdje met een vaste spanningsdraad (achter het contactslot) naar de brandstofpomp rondgereden in de 740.
De storing was een defecte eindtrap in de ECU, die stuurde het signaal niet meer goed uit waardoor de pomp niet meer werd aangestuurd.
Probeer eens een ECU te lenen, dan kom je er snel genoeg achter.
Succes
Heb ook een tijdje met een vaste spanningsdraad (achter het contactslot) naar de brandstofpomp rondgereden in de 740.
De storing was een defecte eindtrap in de ECU, die stuurde het signaal niet meer goed uit waardoor de pomp niet meer werd aangestuurd.
Probeer eens een ECU te lenen, dan kom je er snel genoeg achter.
Succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2016 11:17 #1425891
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het blijft een oplossing
Maar ik ben nog niet echt zo ver. Emoties horen er ook wel een beetje bij. Ik heb veel meer tijd in die auto gezeten dan in een TV-stoel, leuke mensen door ontmoet en dus probeer ik te redden wat er te redden valt. Maar er zijn natuurlijk grenzen...
Moderators: Jerry Stam