965 type 2 met 315/k km inruilen voor 960 type 2 met 127/k km in concourstaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2015 15:35 #1424359
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat klopt
Helemaal gelijk Lex. Frank is ook eerlijk en reëel. Ook zijn auto's kunnen onverwacht (hoge) kosten met zich meebrengen. Al is de kans kleiner dan wanneer je een onbekende auto koopt bij bijvoorbeeld een universele garage.
Ik ga voorlopig lekker genieten van de 960, maar zaterdag toch ook even kijken bij Nordicar. Ben ook benieuwd hoe hij de auto nu beoordeeld als hij die zelf kan zien.
Fijne jaarwisseling
Ik ga voorlopig lekker genieten van de 960, maar zaterdag toch ook even kijken bij Nordicar. Ben ook benieuwd hoe hij de auto nu beoordeeld als hij die zelf kan zien.
Fijne jaarwisseling
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2016 19:27 #1424396
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geïnteresseerd in een 960 3.0 24V automaat (weinig kilometers)?
Dag Yves, Heb je zojuist een email gestuurd. Misschien iets voor je? Groet, Dick
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-01-2016 14:45 #1424472
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De 965 blijft
Beste allen,
Allereerst de beste wensen voor 2016 en mooie, veilige en bijzondere momenten gewenst!
Afgelopen zaterdag onderweg naar Harlingen even bij Nordicar gestopt. De 960 staat er als nieuw bij en eeniet mooie verschijning om te zien. Ik ben niet gaan rijden. 1 omdat de station Veel praktischer is met een jong gezin en twee omdat Barry onze auto schitterend vindt en vanwege de uitstekende technische staat het niet slim zou vinden om hem voor een 960 in te ruilen daarnaast was de auto op oudejaarsdag verkocht.....(Wij hadden onze komst niet aangekondigd en de 960 ook niet gereserveerd)...Dus na een bak heerlijke koffie en een gezellig onderonsje weer doorgereden naar Harlingen. S avonds na 430 km heerlijk nagenieten van onze bak waar we trots op zijn.
Allereerst de beste wensen voor 2016 en mooie, veilige en bijzondere momenten gewenst!
Afgelopen zaterdag onderweg naar Harlingen even bij Nordicar gestopt. De 960 staat er als nieuw bij en eeniet mooie verschijning om te zien. Ik ben niet gaan rijden. 1 omdat de station Veel praktischer is met een jong gezin en twee omdat Barry onze auto schitterend vindt en vanwege de uitstekende technische staat het niet slim zou vinden om hem voor een 960 in te ruilen daarnaast was de auto op oudejaarsdag verkocht.....(Wij hadden onze komst niet aangekondigd en de 960 ook niet gereserveerd)...Dus na een bak heerlijke koffie en een gezellig onderonsje weer doorgereden naar Harlingen. S avonds na 430 km heerlijk nagenieten van onze bak waar we trots op zijn.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-01-2016 07:57 #1424505
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Da's mooi.
Da's mooi.
Een estate is inderdaad bijzonder praktisch en, het is natuurlijk heel persoonlijk, een automaat is heerlijk!
Een estate is inderdaad bijzonder praktisch en, het is natuurlijk heel persoonlijk, een automaat is heerlijk!
- Cor Jan van Rhijn
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2016 12:12 #1424750
door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic Even verderop
De wagen in kwestie - de 960 met 127.000 (nu 128.696) kilometer op de teller - staat nu even verderop hier in Amstelveen. Een rondje gelopen om de aquamarijne blauwe 960 en de bijrijdersspiegel heeft aardig wat gebruikssporen (en dan zeg ik het vriendelijk), de lak aan diezelfde kant heeft sowieso wel wat gebruikssporen en ook de achterklep en achterbumper zien er behoorlijk gebruikt uit. Maar het interieurtje is om door een ringetje te halen en de trekhaak ziet er als nieuw uit. Dat wel. Maar concoursstaat zou ik het toch niet noemen.
Cor-Jan, Amstelveen.
Cor-Jan, Amstelveen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2016 18:49 #1424765
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toevallig
Hoi Cor - Jan,
Dat is ook toeval! Ik moet eerlijk bekennen dat is de auto aan die kant niet goed bekeken had en dat het toen ook miezerde, dus dan zie je zaken toch niet zo scherp. Interieur was inderdaad wel top.
Groet. Yves
Dat is ook toeval! Ik moet eerlijk bekennen dat is de auto aan die kant niet goed bekeken had en dat het toen ook miezerde, dus dan zie je zaken toch niet zo scherp. Interieur was inderdaad wel top.
Groet. Yves
Moderators: Jerry Stam